PDA

Bekijk Volledige Versie : Verontschuldiging



nedgaming
19/05/05, 14:22
Hallo Webhostingtalkers,

Een week of 2 geleden zijn wij de fout in gegaan om even snel een aanbieding te plaatsen in dit forum. Wij bieden onze verontschuldigingen hiervoor aan. Wij willen net als andere bedrijven aanbiedingen kunnen plaatsen, ook hebben wij een eigen kvk nummer nu. Wij hopen dat jullie onze verontschuldiging willen aannemen en weer gewoon aanbiedingen kunnen plaatsen net als andere bedrijven hier op WHT.

M.V.G,

Nedgaming.nl

eMiz0r
19/05/05, 14:24
Zo, nu heb je precies 25 berichten :P

Stefan Mensink
19/05/05, 14:28
Waar gaat dit over? Als je je aan de regels houdt mag je vast wel aanbiedingen plaatsen. Ik vind het een beetje onzinnig om ons hiermee lastig te vallen in het 'webhosting'-forum. Als je wilt aanbieden, dan in het aanbiedingen-forum. Als je slap wilt zeveren, raad ik aan dat in de lounge te doen. Ik stel voor dat we ons nu weer op het onderwerp webhosting gaan richten.

nedgaming
19/05/05, 14:32
Hallo Stefan,

Ik wist niet precies in welke gedeelte ik dit kon plaatsen. Er is een week of 2 geleden een grote discussie begonnen over ons dat wij snel even een aanbieding wilden plaatsen door snel 25 posts te krijgen. Hiervoor wil ik mij verontschuldigen.

M.V.G,

Nedgaming.nl

blerry
19/05/05, 14:37
Zand erover ............ topic sluiten

Remigius
19/05/05, 14:42
Ik zou zeggen zorg dat jullie gewoon wat goede input leveren aan WHT en doe het niet alleen maar om te adverteren. Ik geloof dat ik nog nooit geadverteerd heb sinds ik hier zit :)

Unixadmin
19/05/05, 14:53
Origineel geplaatst door Remigius
Ik zou zeggen zorg dat jullie gewoon wat goede input leveren aan WHT en doe het niet alleen maar om te adverteren.

Idd. Het komt ook veel betrouwbaarder over wanneer jullie iets willen aanbieden. Want nu denkt iedereen dat die gasten alles aan willen doen enkel om iets te verkopen. Over jullie verontschuldigingen: No problems, mate

Domenico
19/05/05, 19:16
De beste reklame voor je bedrijf is het geven van goede feedback. Maak hier een goede beurt en toekomstige klanten zullen dit oppikken. Bedenk ook dat google dit forum zeer gretig indexeert wat je zelf kunt checken door je bedrijfsnaam eens te googlen. :)