PDA

Bekijk Volledige Versie : Game Paneel ???



JCEGNS
18/05/05, 18:56
Hallo,

Ik heb een vraag over Game panelen. Ik zoek voor mijn Gameserver een gratis paneel die 10 ip adressen kan beheren op dezelfde server. Ik draai 10 Medal of Honor Allied Assault servers met een verbinding van 100mb/s up-downlink. Ik zal graag een paneel willen waar mijn klanten op kunnen inloggen en hun server op kunnen aanpassen. Ik heb GamePanel (www.gamepanel.org) geprobeerd maar deze kan niet per account een aparte map openen. En dat paneel gebruikt 1 ip adres en niet 10 omdat het niet 10 losse server zijn. Ik zou graag per account een andere map beschikbaar willen stellen en dat kan met die paneel niet. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Mochten jullie willen weten wat de server specs zijn nou dit zijn ze:

Dual intel Xeon 2,8Ghz per stuk, totaal 5,6Ghz.
3096 mb ram geheugen, twinx
2x 80gb hdd scsi
met windows server 2003

royen99
18/05/05, 19:18
GamePanel ondersteund dit overigens wel.
je kan gewoon per 1 (of meer) games aan een user account hangen, elk met zijn eigen plekje op de hd.
het IP adres (waar de game naar luisterd) heeft verders niets met GamePanel te maken, dat regel je in de game zelf en hoe je die opstart.

xYnta
18/05/05, 19:45
Probeer deze eens: http://www.gamecp.com/. Wij hebben deze voorheen gebruikt voor onze game hosting diensten. Dit is zeker een controle paneel wat zeer lekker functioneert en ook nog een groot aantal functies heeft.

Mijn excuses had niet gelezen dat het om een gratis paneel ging.

Unixboy
18/05/05, 22:58
Webmin + module om games te start/stoppen zou moeten voldoen lijkt mij?

Google er eens op los...

royen99
18/05/05, 23:01
webmin doet zo weinig op windows :)

repsaj
18/05/05, 23:20
denk dat je het toch echt met gamepanel moet doen
en anders moet je zelf wat (laten) maken, zoals zoveel mensen doen

Unixboy
18/05/05, 23:26
Origineel geplaatst door royen99
webmin doet zo weinig op windows :)

whoops, overheen gekeken.


Installeer *nix ben je daar ook gelijk van af :P

JCEGNS
19/05/05, 17:49
Bedankt, ik heb nog eens goed gekeken en ja het is mogelijk om meerdere games per account te draaien in verschillende mappen. Mijn server werkt nu voor zover ik weet perfect. Ik zal zeker ook even kijken op www.gamecp.com of dat ook iets ergs goed is. Desnoods kan ik overwegen deze ook te nemen en ze bijde op een aparte server te installeren. Om te kijken hoe goed ze werken en om te kijken welke beter is.

Nogmaals bedankt.

Houriahond
19/05/05, 22:22
Weet iemand of het mogelijk is om bij GamePanel de link naar gamepanel.org onderaan elke pagina te verwijderen?
Aangezien er geen enkele vorm van license of copyright aan het panel verbonden is lijkt mij dit toegestaan.

Ik heb alle files van GamePanel bekeken maar nergens in de asp files staat de link. Weet iemand waar hij wel staat?

royen99
19/05/05, 22:29
In de .dll.
En wees sportief, je betaald er niets voor dus geef de makers ook wat credit en laat die link staan.

Andere keuze is iets kopen of zelf iets maken.

Houriahond
19/05/05, 23:07
Nou, ik ben heel tevreden met GamePanel... Maar niet met die link...
Verder hebben zij de nieuste versie ervan inmiddels commercieel gemaakt dus tja, medelijden is denk ik niet nodig ;)

Ik kan trouwens niets vinden in GamePanel.dll, heeft iemand iets specifiekere informatie?

twilightinc
24/05/05, 08:58
is er ook nog een leuke linux variant dan?
wij hebben er nu zelf een geschreven maar die is minimaal aan functionaliteit.

Iemand daarover een advies?
en gratis is gewenst

royen99
24/05/05, 11:17
Met de standaard webmin is al een hoop te doen
(bv starten/stoppen, editen config, logfile inzien, wijzigen ftp password etc etc)

BeneluxGaming
24/05/05, 19:39
Origineel geplaatst door royen99
webmin doet zo weinig op windows :)

Webmin is tevens ook erg lelijk en rot. Kost je veel te veel werk naar mijn zeggen. Ik heb het al eens geprobeerd.

royen99
24/05/05, 19:46
Als je iets moois wilt.... kopen of zelf maken :)