PDA

Bekijk Volledige Versie : vrtservers.net



Bambiboys
16/05/05, 02:39
iemand bekend met deze provider?

vrtservers.net

Thanks!

s.vossen
16/05/05, 11:51
Ik ken ze niet. Zo op het eerste gezicht zijn ze niet goedkoop. Ze zitten in de VS en vragen toch nog een voor P4 2.4 ghz met 1000 GHZ zo'n 89 dollar. Dat kan zelfs in Nederland voor die prijs en voor prijzen daaronder.

Bambiboys
16/05/05, 12:27
Een dedicated server inclusief 1,2t dataverkeer voor 59 euro lijkt mij toch niet echt duur?

Als jij een beter bod hebt hoef je maar te kikken voordat ik met je in zee ga :-)

Groeten,

wdv
16/05/05, 12:42
@Bambiboys, dan heb je wel een 10Mbps uplink hè!

Bambiboys
16/05/05, 13:25
Ik las het ja: die 10mbit uplink.

Heb daar niet veel ervaring mee....ik neem aan dat je aangeeft dat dit niet erg positief, goed of snel genoeg is?

Graag je mening, ik kan (hoewel geen totale leek) slecht inschatten of 10bit voldoende is of niet....

Groeten

ThePostman
16/05/05, 13:54
Origineel geplaatst door Bambiboys
Ik las het ja: die 10mbit uplink.

Heb daar niet veel ervaring mee....ik neem aan dat je aangeeft dat dit niet erg positief, goed of snel genoeg is?

Graag je mening, ik kan (hoewel geen totale leek) slecht inschatten of 10bit voldoende is of niet....

Groeten

Over algemeen is het 100mbit en 1gbit ;)

10mbit is iets langzamer.. (10x zo langzaam)

Bambiboys
16/05/05, 14:02
Dat van die 10x had ik ook uitgerekend postman :-)

Hoe pakt dat echter in de praktijk uit?

Leuke foto trouwens in Eminem trui: je zou zo op onze site kunnen (chill....grapje ;-)

Clanhost
16/05/05, 14:09
Origineel geplaatst door s.vossen
Ik ken ze niet. Zo op het eerste gezicht zijn ze niet goedkoop. Ze zitten in de VS en vragen toch nog een voor P4 2.4 ghz met 1000 GHZ zo'n 89 dollar. Dat kan zelfs in Nederland voor die prijs en voor prijzen daaronder.

Misschien zit er meer in de prijs dan alleen de hardware en dataverkeer kosten? En sinds wanneer is het een vereiste om goedkoop te zijn? Weinig zinvolle reactie :/

Bambiboys
16/05/05, 14:15
Het is geen vereiste om goedkoop te zijn maar S.Vossen heeft goed opgelet....hij weet dat wij naar een zeer goedkope hosting provider op zoek zijn met veel dataverkeer.

(het bekende zeeuwse spreekwoord "voor een dubbeltje op de eerste rang" ;-)