PDA

Bekijk Volledige Versie : Real-time registratiepaneel



4U-Web
12/05/05, 15:01
4U-Web word binnenkort deelnemer van SIDN en dan willen we ook real-time registratiepanelen gaan verhuren aan klanten.

Nu zijn we nog op zoek naar iemand die zo'n paneel kan scripten.

Het gaat er voorlopig alleen om dat .nl domeinnamen real-time geregistreerd kunnen worden, in de loop van de tijd ook andere extenties.

Is er hier iemand die zoiets kan scripten, en zo ja, voor welke prijs?

PlanPro
12/05/05, 15:08
Gaat het enkel om het scripten of ook compleet CRM pakket er omheen zoiets als bij openprovider het geval is? Als het ontwikkelde script ook weer doorverkocht mag worden dan wil ik wel verder met je praten over het ontwikkelen hiervan.

Vane
12/05/05, 15:16
Wij hebben er laatst een laten maken door een bedrijfje. Was toen iets van 500 EUR excl. BTW. Indien je interesse hebt, PM maar dan geef ik je wel hun mail adres :).

MediaServe
12/05/05, 15:24
Heb je er aan gedacht dat je per .NL-domeinnaam een registratie contract moet hebben? Als jij (als deelnemer) dat niet hebt op moment van registratie, dan ben jij in overtreding met de regels van SIDN!

Vane
12/05/05, 15:46
Origineel geplaatst door MediaCreations
Heb je er aan gedacht dat je per .NL-domeinnaam een registratie contract moet hebben? Als jij (als deelnemer) dat niet hebt op moment van registratie, dan ben jij in overtreding met de regels van SIDN!

Klopt. Of je moet - net zoals TransIP ook heeft dacht ik - met zo'n digitale handtekening werken.

4U-Web
12/05/05, 18:37
Origineel geplaatst door MediaCreations
Heb je er aan gedacht dat je per .NL-domeinnaam een registratie contract moet hebben? Als jij (als deelnemer) dat niet hebt op moment van registratie, dan ben jij in overtreding met de regels van SIDN!

Is daar ook een apart contract voor nodig? Dat wist ik namelijk niet.

royen99
12/05/05, 18:41
Per te registreren (.nl) domein dien je een door de klant ondertekende fax te hebben. De formulieren ervoor zijn de downloaden bij de SIDN http://www.sidn.nl/sidn/flat/Service/Downloads/Formulieren/.nl-domeinnamen/index.html

Dennis
12/05/05, 18:44
Ik zoek ook een live .NL en eNom systeem :)

Wellicht samenwerken? Samen laten maken?

royen99
12/05/05, 18:48
Voor eNom zijn er kant en klare oplossingen zat te vinden (betaald uiteraard).
Een aantal zouden ook met SIDN kunnen werken aangezien deze via email werkt, en voor een aantal systemen bestaan er 'email piping' add ons. (Wij gebruiken enkel de eNom functionaliteit, en zodra de API van ODR klaar is hopenlijk de .nl's realtime naar ODR's api als deze kan samenwerken met ons drs).

4U-Web
12/05/05, 19:00
Origineel geplaatst door royen99
Per te registreren (.nl) domein dien je een door de klant ondertekende fax te hebben. De formulieren ervoor zijn de downloaden bij de SIDN http://www.sidn.nl/sidn/flat/Service/Downloads/Formulieren/.nl-domeinnamen/index.html

Oh zo, ja dat weet ik.

4U-Web
12/05/05, 19:02
Origineel geplaatst door PlanPro
Gaat het enkel om het scripten of ook compleet CRM pakket er omheen zoiets als bij openprovider het geval is? Als het ontwikkelde script ook weer doorverkocht mag worden dan wil ik wel verder met je praten over het ontwikkelen hiervan.

Gaat om de scripting

dsigning
12/05/05, 19:11
De persoon die voor ons het systeem achter united-register.nl heeft gemaakt zou je kunnen helpen voor een zeer goede prijs. PM mij maar als je zijn gegevens wil hebben.

DG-Hosting
13/05/05, 19:57
Origineel geplaatst door MediaCreations
Heb je er aan gedacht dat je per .NL-domeinnaam een registratie contract moet hebben? Als jij (als deelnemer) dat niet hebt op moment van registratie, dan ben jij in overtreding met de regels van SIDN!

Daar kan je een contract voor verzinnen met je resellers.
Je kan bv je resellers een contract laten ondertekenen waarin staat dat zei ten alletijden de verplichte SIDN formulieren ingevuld, getekend en al in bezit hebben als zei een .NL domein bij jou bestellen. Als ze deze niet hebben als de SIDN ze op mocht vragen dat de betreffende reseller opdraait voor alle kosten die daaruit voortvloeien.

Zo kan je snel en eenvoudig registreren.

4U-Web
13/05/05, 20:04
Ok, ik ga er toch voor om het op maat te laten maken, zo heb ik alles wat ik wel en geen onnodige dingen.

Weet iemand nog personen/bedrijven die dit goedkoop kunnen maken?

brugcom
13/05/05, 20:05
misschien 24inet.nl

s.vossen
13/05/05, 20:13
Origineel geplaatst door 4U-Web
Weet iemand nog personen/bedrijven die dit goedkoop kunnen maken?

Wij hebben ons eigen panel zelf geschreven. Wellicht kunnen wij wat betekenen voor een maatoplossing voor u.

4U-Web
13/05/05, 23:50
Graag zou ik een prijsopgave willen ontvangen op info [at] 4u-web [dot] nl

Alvast bedankt!