PDA

Bekijk Volledige Versie : Management opleiding / commerciele opleiding als vervolg op een technische



svbeek
11/05/05, 19:05
Over ruim twee maanden hoop ik klaar te zijn met mijn opleiding technische informatica en in het bezit te zijn van de bachelor titel. Daarna wil ik zoals het er nu uitziet parrtime gaan werken voor mijn eigen bedrijf en misschien nog een korte vervolgopleiding doen. Een master zie ik niet echt zitten omdat het aanbod me niet interessant genoeg lijkt. Het liefst zou ik op het commerciele en/of management vlak iets bijleren. Ik heb op het vwo economie 1 en 2 gedaan als eindexamen vakken maar eerlijk gezegd lijkt dat me wat weinig als ik iets verder in de toekomst me misschien wel full time op mn eigen bedrijf ga storten. Nu vraag ik me af of er hier mensen zijn met een soortgelijk verleden, en zo ja welke vooropleiding had je, en welke vervolgopleiding in de commerciele of management richting heb je gekozen? Beviel deze? Denk je dat je er wat aan gehad hebt als zelfstandig ondernemer (zal niet voor iedereen het geval zijn)?
Aanvullende cursussen zijn ook interessant, het hoeft niet persee een full of parttime opleiding te zijn.

Alvast bedankt!

V. Kleijnendorst
11/05/05, 20:15
Small Business sluit aardig aan op het ondernemerschap.

:)