PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met yourhosting.nl?



Collectors
11/05/05, 16:08
Op webhosters zie ik 179 persoonlijke ervaringen, merendeel is positief. Ik vraag me af waarom er zoveel reacties zijn tov andere hostingsbedrijven? Misschien promoten ze zichzelf? Of zijn er inderdaad zoveel tevreden klanten?

Wat ik begrepen heb is dat ze een eigen ontwikkeld hostingmanger panel hebben. Heeft iemand daar ervaringen mee?

Wat is jullie mening (de kenners) over dit bedrijf? (netwerk/hardware/support etc).

Ik heb via dit forum een aantal aanbiedingen gekregen voor een hostingpakket. Ik ben nu stapsgewijs mijn lijstje aan het "opschonen" totdat ik de uiteindelijke "winnaar" over heb. Yourhosting staat nog steeds op dit lijstje, vandaar deze vragen!

Triloxigen
11/05/05, 16:18
Ik heb geen ervaring met Yourhosting, maar volgens mij is het zeker toch wel een goed/betrouwbare zaak.

De reden van veel reacties kunnen erg uiteenlopen.
Webzilla heeft weinig reacties op Webhosters.nl simpelweg omdat de doelgroep hoofdzakelijk MKB is, die houden zich verder niet bezig met dit soort sites en zullen geen review schrijven.
Maar bedrijven die zich richten om de consument (en vooral de jonge internettende) zullen vel meer reacties krijgen doordat die de tijd ervoor hebben.