PDA

Bekijk Volledige Versie : Advies over Hosting gevraagd!



rijk
10/05/05, 18:41
Hallo,

Ik ben een beginner, maar ik leer snel vooral van dit forum. Mijn dank hiervoor!

Vraag;
ik wil een kleine website (<100mb) laten hosten voor een jaarlijks evenement. Geen groot evenement maar een .nl domein is wel nodig voor het verschaffen van info aan bezoekers (+/- 2000) en deelnemers. Overige info:
- Domeinnaam moet ook aangevraagd worden.
- we hebben 5 pop3's nodig.
- frontpage extensie zou makkelijk zijn.

Ik heb bij webhosters.nl gekeken en daar vond ik webreus als een goedkope aanbieder, maar ik heb geen flauw idee waar ik nog meer op moet letten.

Kan iemand mij helpen bij het maken van mijn keuze en heeft iemand info mbt webreus?

BVD

Rijk

oscar
10/05/05, 18:48
wat vind je belangrijk?

-uptime van je site, hoe erg is het of hoeveel kost het als je site down is. Oftewel wat zijn de risico's
-wat verwacht je van je leverancier? 24x7 support? telefonisch of via email
-doe je liever zaken met een eenmansbedrijf of met een groter bedrijf? beide hebben voor en nadelen.
-bepaald de prijs je keuze?
-wil je een flexibele leverancier waarbij je je pakket kan wijzigen zonder kosten?
-wil je een financieel stabiele leverancier die al meerdere jaren positief draait.
-wil je je website hosten op een nederlandse server? linux of windows?

zo kan ik nog wel even doorgaan.

MaffeMuis
10/05/05, 18:51
als je wilt dat iemand een aanbieding doet, moet je een post plaatsen in fora:

Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen

En ja, wat vind je belangrijk? Wat oscar zegt..... Per persoon anders...

rijk
10/05/05, 19:48
Kijk, hier heb ik iets aan, vragen waar ik antwoord op kan geven!

Antwoorden:
-uptime van je site: risico is matig. Korte downtijd geen probleem, we "pieken" maar drie/vier maanden per jaar.
-support: telefonisch en via email
-eenmansbedrijf of met een groter bedrijf; maakt niet uit zolang ik maar de domein naam kan behouden.