PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Cadeau-site



Dillard
09/05/05, 19:10
Deze oproep heeft in december 2004 hier ook al gestaan. Het eindbod was toen € 275,00 , maar helaas gaf de koper aan dat iemand anders zich als hem had voorgedaan. Vandaar dat we deze nogmaals te koop aanbieden.


Twee jaar geleden hebben we een grappig concept bedacht voor Vaderdag 2003 (doe je vader z'n naam kado). Omdat de domeinnaam origineelkado.nl niet meer beschikbaar was, hebben we orgineelkado.nl vastgelegd en hiermee geadverteerd. Dit heeft stilletjes doorgelopen en toch 16 bestellingen (à € 4,16 per maand) gegenereerd en evenveel domeinnamen (€ 20,00).

We gaan hier nu mee stoppen (we hebben de site volgens mij al een jaar niet meer ge-update) dus we bieden het concept te koop aan.

Dit houdt in:
- Website incl whois-check
- Domeinnaam: orgineelkado.nl
- Domeinnaam: orgineelcadeau.nl
- Domeinnaam: orgineelkado.be
- Domeinnaam: orgineelcadeau.be

De bestaande klanten blijven bij ons (en zijn dus GEEN onderdeel van de verkoop). Wie biedt een leuk prijsje voor het overnemen van dit concept (omzet in 2004: 750 euro ex. BTW) ?

De bestelwizard hoort bij ons BO-systeem en wordt dus ook niet verkocht :)

Regels:
- Minimum bod: € 75,00
- Sluiting: 24 uur na laatste bod

idServe
09/05/05, 19:50
Krijgt je website nog bezoekers? Wellicht ook wel fijn om erbij te vermelden..

Dillard
09/05/05, 20:06
Afgelopen maanden tussen de 40 en 60 bezoekers per maand. Er zit duidelijk een dalende lijn in, maar dat komt ook wel omdat we er al anderhalf jaar niet meer naar omgekeken hebben.

Nu met vaderdag voor de deur, een ideaal moment om er weer een beetje publiciteit aan te geven en er wat mee te doen.

janneman
10/05/05, 00:48
Ik moet hier vaker komen geloof ik :huh:

Ook deze aanbieding zou volgens mij in het domeinnamen deel moeten staan volgens mij.
Eerst eens overleg plegen met Domenico.

PeterT
10/05/05, 00:52
Janneman, dit soort aanbiedingen hebben (vrijwel) altijd in dit subforum gestaan, waarom moet dat nu opeens veranderen ?
En indien het inderdaad moet veranderen, misschien was het dan duidelijker geweest indien dit ook aangekondigd was.

Het domeinforum is altijd beschouwd als domeinforum, niet als concept forum, en dat is wat dit, maar ook datacenterpics.com is..

Domenico
10/05/05, 01:24
Hmmm, inderdaad even overleg plegen. Verder iedereen ONTOPIC!

janneman
10/05/05, 14:08
Excuses voor de onderbreking van deze thread.

Zoals jullie zien is er nu een nieuw onderdeel voor complete websites onder de rubriek adverteren. Dit onderdeel zal ook door mij worden gemodereerd en ik zal ook aparte regels opstellen voor dit onderdeel.

Succes met de verkoop!

stonedt
10/05/05, 16:20
ik bied 75 euro

Dillard
11/05/05, 16:41
Het ziet er naar uit dat we een winnaar hebben :)

@Stonedt: gefeliciteerd! Neem eventjes contact met me op over de afhandeling.

stonedt
11/05/05, 23:49
Ga ik morgen doen

wdekreij
17/05/05, 22:04
Ah jammer, dus al verkocht merk ik?

janneman
17/05/05, 22:20
Origineel geplaatst door wdekreij
Ah jammer, dus al verkocht merk ik?

Als je heel eerlijk bent, vind je dit zelf dan ook niet een domme vraag?

wdekreij
17/05/05, 23:18
Als ik héél eerlijk ben niet eens, omdat ik laatste tijd regelmatig heb gezien dat de kopers afhaken.. Je weet't maar niet he ;)

kevers84
17/05/05, 23:30
idd anders ben ik ok geintresseerd maargoed :(