PDA

Bekijk Volledige Versie : bouncer4you



TiMMiEJ
08/05/05, 21:16
Ik heb een vraagje, we hebben laatst bouncer4you.nl geregistreerd met de bedoeling om dit verder te verkopen. Omdat niemand geinteresseerd was hebben we besloten om zelf met bouncer4you.nl te starten.

MAAR(!), www.bouncer4you.com www.bouncer4you.biz www.bouncer4you.net bestaat al en is van 1 bedrijf. Mag ik dan mijn bouncers verkopen onder de naam bouncer4you of ga ik hier grote problemen mee krijgen?

Danger
08/05/05, 21:31
Hij vergeet iets te zeggen..

Ze zijn duits, mogen of kunnen ze iets doen tegen ons als Nederlanders ?

slowhand
08/05/05, 21:35
Ik zie geen 'Trade Mark' op die andere saaits.
Is een Duits 'bedrijf' maar bouncer4you.de is op naam van een ander?
Ik zie dus geen problemen om zelf een nl bouncer saait te exploiteren.

TiMMiEJ
08/05/05, 21:40
Origineel geplaatst door slowhand
Ik zie geen 'Trade Mark' op die andere saaits.
Is een Duits 'bedrijf' maar bouncer4you.de is op naam van een ander?
Ik zie dus geen problemen om zelf een nl bouncer saait te exploiteren.

Ik wacht ook nog wat andere reacties af...

slowhand
08/05/05, 22:54
Origineel geplaatst door TiMMiEJ


Ik wacht ook nog wat andere reacties af... Wat je gelijk hebt. Never bet on one horse ;)

Unixboy
08/05/05, 22:59
Origineel geplaatst door TiMMiEJ
Ik heb een vraagje, we hebben laatst bouncer4you.nl geregistreerd met de bedoeling om dit verder te verkopen. Omdat niemand geinteresseerd was hebben we besloten om zelf met bouncer4you.nl te starten.

MAAR(!), www.bouncer4you.com www.bouncer4you.biz www.bouncer4you.net bestaat al en is van 1 bedrijf. Mag ik dan mijn bouncers verkopen onder de naam bouncer4you of ga ik hier grote problemen mee krijgen?

Als je het met het idee hebt gedaan om te verkopen kan je het misschien verkopen aan bouncer4you.de ;)

Dat is mijn mening dan :)

TiMMiEJ
09/05/05, 10:47
De layout is al klaar, en we zijn al aan het scripten :), als we onze naam zouden moeten veranderen dan doe ik dat liever nu.

XS-24
09/05/05, 10:49
www.xs24.com :).

::EDIT::

hmm, het staat nu te koop :D.

ronaldlokers
09/05/05, 11:18
mail gewoon met het bedrijf? dan weet je het snel genoeg, bied hem anders te koop aan bij hun voor een XXX bedrag...

Danger
09/05/05, 17:33
XXX klikt leuk :P beter dan xx :D

TiMMiEJ
10/05/05, 12:52
*bumb*

...niemand?

Stefan Mensink
10/05/05, 13:18
Tja, IRC-bouncers zijn erg lastig te exploiteren. Het risico op allerhande attacks op je netwerk is behoorlijk groot, en traffic-kosten kunnen zo al gauw uit de hand lopen. Je merkt ook dat shell- en bnc-hosters vaak van het ene netwerk naar het andere geschopt worden, omdat elke netwerkbeheerder ze min of meer uitkotst na de nodige problemen.

Gezien de beperkte serieuze interesse van nederlandse bedrijven om IRC-diensten aan te bieden lijkt me deze domeinnaam (die toch al wat afgezaagd klinkt) niet bepaald hoog.

Dennis
10/05/05, 13:20
Er is een Duits bedrijf "Bouncer4you"
TS wil een Nederlands bedrijf oprichten met dezelfde naam "Bouncer4you"

Is dit correct?

(Volgens mij heeft Cueball/oude-OpenRegistrar, hier al eens problemen mee gehad?)

Danger
10/05/05, 17:15
Is Cueball active of user op dit forum ?

Dennis
10/05/05, 17:17
Cueball was Paul Matthijs, is altijd actief geweest op dit forum. Tot de overname van OpenRegistrar dan.

TiMMiEJ
10/05/05, 19:03
Origineel geplaatst door Stefan Mensink
Tja, IRC-bouncers zijn erg lastig te exploiteren. Het risico op allerhande attacks op je netwerk is behoorlijk groot, en traffic-kosten kunnen zo al gauw uit de hand lopen. Je merkt ook dat shell- en bnc-hosters vaak van het ene netwerk naar het andere geschopt worden, omdat elke netwerkbeheerder ze min of meer uitkotst na de nodige problemen.

Gezien de beperkte serieuze interesse van nederlandse bedrijven om IRC-diensten aan te bieden lijkt me deze domeinnaam (die toch al wat afgezaagd klinkt) niet bepaald hoog.

200mb per bouncer per maand, dus.......

TiMMiEJ
10/05/05, 20:47
Dit topic kan dicht, we hebben een andere naam bedacht (veel beter :D) Als de site af is kunnen jullie hem bewonderen in het daarvoor bestemde topic op wht.

Stefan Mensink
11/05/05, 09:31
Origineel geplaatst door TiMMiEJ
200mb per bouncer per maand, dus....... Plus 1TB aan DDOS attacks per maand per 50 users, dus......

Sterkte.

Danger
11/05/05, 14:32
is het standaard eTB aan ddos per maand per 50 users ?

door quakenet of een andere host ? ik denk eigenlijk dat het niet waar is wat je zegt.

TiMMiEJ
12/05/05, 10:59
Origineel geplaatst door Stefan Mensink
Plus 1TB aan DDOS attacks per maand per 50 users, dus......

Sterkte.

zucht, met reality-hosting hebben we 200 bouncers online staan. geen 1 ddos gehad of een andere attack op de server.

cashmere
12/05/05, 11:08
Origineel geplaatst door Stefan Mensink
Plus 1TB aan DDOS attacks per maand per 50 users, dus......

Sterkte.

Dat is wel erg kort door de bocht. Ik heb momenteel een bak waar 1650 bouncers op draaien. Hier en daar een keer een attack maar nooit om over naar huis te schrijven. Het ligt er ook maar net aan op wat voor netwerken het gros zit, wat je beleid is en hoe je alles in de hand hebt. De prijs doet ook veel.