PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeruh.nl Te koop



wauwie
07/05/05, 18:58
Beste mensen, enige tijd geleden heb ik deze site overgenomen, helaas gaat hier binnenkort de stekker eruit waardoor ik niets meer kan beginnen met deze site.

Ik biedt inprincipe de volledige site aan (wordt niet gepromoot en momenteel niets meer aan gedaan dus laten liggen is zonde)

hosting is nog geldig tot september 2005

incl script wat er nu op draait
en
incl layout.

Ik heb hem zo over genomen en ik weet dat hij niet super de luxe is en ook niet echt top kwa uitstraling maar had dan dus ook andere bedoelingen met de site ( nl opknappen in nieuw jasje en ander script )

eventueel kun je er zelf ook iets anders van maken dan wat er nu op draait de naam spreekt veel jongeren aan

maar zoals ik al zei doordat ik een tijdje geen internet heb zou deze site dus in de kast liggen en wil deze dan ook liever graag kwijt.


ben je geintresseerd ?

dan kun je bieden

graag bieden vanaf 50 euro

janneman
07/05/05, 19:46
gRaAg EVeN dE rEGeLS LEzeN aLS jUH hIEr vOOr HEt eErSt eEn DOmEin aAnBIedT!

wauwie
07/05/05, 19:57
Beste mensen, enige tijd geleden heb ik deze site overgenomen, helaas gaat hier binnenkort de stekker eruit waardoor ik niets meer kan beginnen met deze site.

Ik biedt inprincipe de volledige site aan (wordt niet gepromoot en momenteel niets meer aan gedaan dus laten liggen is zonde)

hosting is nog geldig tot september 2005

incl script wat er nu op draait
en
incl layout.

Ik heb hem zo over genomen en ik weet dat hij niet super de luxe is en ook niet echt top kwa uitstraling maar had dan dus ook andere bedoelingen met de site ( nl opknappen in nieuw jasje en ander script )

eventueel kun je er zelf ook iets anders van maken dan wat er nu op draait de naam spreekt veel jongeren aan

maar zoals ik al zei doordat ik een tijdje geen internet heb zou deze site dus in de kast liggen en wil deze dan ook liever graag kwijt.


ben je geintresseerd ?

dan kun je bieden

graag bieden vanaf 50 euro


Domeinna(a)m(en): Jongeruh.nl

Startbod: 50
Ophogen met: 10 euro
Veiling eindigt: om 22:00 uur op 12 mei 2005 ( als bod niet rieel is behoud ik het recht om de site te houden)
(Eventueel: buy-now prijs) buy now prijs 90 euro
Geregistreerd via: 123-webhosting.net
Betaling per: bank
Prive OF Zakelijke verkoop: prive

Stats: http://www.mystats.nl/stats/kids-teens/jongeruh/19440.html

reserve prijs 75 euro

excuses voor het ongemak , dus heb het even aangepast