PDA

Bekijk Volledige Versie : Basehost.



Aboe
07/05/05, 16:59
Ik wou vragen of iemand nog ervaring had met deze Hosting bedrijf,
Ik heb al op het net gezocht maar heb er niet veel uit gehaald.

------------------------------------------------
Eerste half jaar was ik er erg tevreden mee, maar nu reageert 'ie niet op mailtjes, heeft 'ie mijn domein geschrapt (ondanks dat ik *hem* heb gevraagd wanneer ik weer moest betalen) en zijn eigen domeinen waren ook weg. Ik vertrouw niet meer op slottje & consorten (basehost, resellerhost, dedipower en morgana IT)

Ik ben nu bezig de controle over m'n eigen domein te krijgen en ondertussen zoek ik 'n andere webhoster...

Tijmen
-------------------------------------------------

Ik vroeg om sponsering
Nou dat heb ik gekregen alles was binnen 1 dag geregeld!!!!
EEN ECHTE AANRADER!

----------------------------------


Heb nog nooit zo snel een site aan gevraagt had heb binne een dag sochtens geld over gemaakt en factuur gekregen en savonds was me site online.
Wat ik zelf wel handig vind dat je via msn vragen kan stellen niet eerst helemaal mail moet schrijven en dan later antwoord krijgen. vind ik echt een plus punt.
Voor de recht er prima service.
Ben dus zeer tevreden en zeker een aanrader.
Ook als je snel een site online moet hebben.

Hun servers:

(Wij hosten op Hi-Tech servers met de laatste hardware van Intel en AMD. Minimaal 3000+. Alle servers zijn uitgerust met minimaal 1GB DDR geheugen en een of meerdere U-DMA IDE harde schijven. We hosten op CentOS linux met het cPanel controle paneel)


Heeft iemand enige ervaring met deze mensen en raden jullie het mij aan of niet? Zulke reactie wil ik graag horen.

Hartelijk bedankt!

Undo
07/05/05, 17:25
Ziet er niet erg betrouwbaar uit, grote pakketen voor weinig geld. Waarschijnlijk servers in de VS dus. Template gebruikt als website, erg druk etc.

Maar ja, ik heb er verder geen ervaring mee, dus zal geen verder oordeel doen.

s.vossen
07/05/05, 22:40
Hier komen vaker topics over BaseHost ...


1. http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=60841&highlight=BaseHost
2. http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=65608&highlight=BaseHost
3. http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=64709&highlight=BaseHost
4. http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52594&highlight=BaseHost

Sphere
08/05/05, 00:26
ik heb zelf een pakketje bij basehost (voorheen dedipower) ik zit gewoon op een celeron 2.4 GHz met 512mb ram.. overigens wil ik er ook weg.. ik betaal al een aantal maand niet meer en nog niks van gehoord :P

Heb al is rare dingen gehad als domeins die ineens verdwenen in WHM enzo..

Edit: ow ik zie net dat ik op een xp3200+ zit.. een tijdje geleden was het een cel 2.4

Gebruik account niet zoveel

Raptor
08/05/05, 00:31
Origineel geplaatst door Sphere
ik heb zelf een pakketje bij basehost (voorheen dedipower) ik zit gewoon op een celeron 2.4 GHz met 512mb ram.. overigens wil ik er ook weg.. ik betaal al een aantal maand niet meer en nog niks van gehoord :P

Heb al is rare dingen gehad als domeins die ineens verdwenen in WHM enzo..

Edit: ow ik zie net dat ik op een xp3200+ zit.. een tijdje geleden was het een cel 2.4

Gebruik account niet zoveel
Was dat ook niet resellerhost ofzo?

Sphere
08/05/05, 00:35
Dat zou best kunnen.. het ging van het ene bedrijf naar de andere.. overigens is/was de eigenaar hier ook aanwezig op het forum

VC Systems
08/05/05, 01:55
Er valt mij het volgende op uit hun nieuws bericht!


------------------------------------------------------------------------------------
Legalisering BaseHost
Vanaf vandaag is BaseHost een officieel bedrijf met KVK-nummer en BTW-nummer. Voor de klanten veranderd er eigenlijk niks, behalve dat er voortaan BTW op de invoices verschijnt. De prijzen Incl. BTW zullen hetzelfde blijven. Tevens komt er binnenkort een actie om het te vieren! BaseHost werkte al meer dan een jaar zonder officieele papieren. Nu is dat afgelopen. We gaan hiermee een tijdperk in van blijvende stabiliteit en verbetering van de service. Voor bedrijven is het nu mogelijk om de BTW over onze invoices af te trekken.
------------------------------------------------------------------------------------

Dit vind ik een beetje vreemd!

Kortom dus, altijd NON-LEGAAL bezig geweest!

Groeten,

T. van Campen