PDA

Bekijk Volledige Versie : 350+ bezoekers per dag



Mark17
06/05/05, 22:57
hallo,

is het mogelijk om met een aantal domeinen met allerlei onderwerpen geld te verdienen? totaal ruim 350 bezoekers per dag, het gaat er niet om om de kosten eruit te halen, maar om de kosten omlaag te krijgen.

alle ideeën zijn welkom

Triloxigen
07/05/05, 08:56
Google Adsense banners erop :)

Rick L.
07/05/05, 09:07
Zijn daar speciale manieren voor eigenlijk? Mij hebben ze namelijk afgewezen omdat ze "dit soort websites niet toestaan".

purehosting
07/05/05, 09:33
Denk idd. aan google adwords of kliks.nl

Zuidberg
07/05/05, 11:35
Origineel geplaatst door purehosting
Denk idd. aan google adwords of kliks.nl
Adsense bedoel je ;)
Adwords is voor adverteerders, Adsense voor webmasters.

Mark17
07/05/05, 13:43
ik neem het in overweging (zoek naar een optie om er minimaal 10 euro/maand uit te halen)

t.bloo
07/05/05, 17:23
tradedoubler

janneman
07/05/05, 19:31
Origineel geplaatst door Rick L.
Zijn daar speciale manieren voor eigenlijk? Mij hebben ze namelijk afgewezen omdat ze "dit soort websites niet toestaan".

Dan hangt het dus sterk af van wat voor sites je aanmeldt.
Adult en gambling is o.a. niet toegestaan, dus lees de regels goed door en pas je sites aan.

In grote lijnen kun je rustig zeggen dat niets zoveel oplevert als Adsense, en met 350 uniques per dag kun je moeiteloos 10 euro per dag verdienen, maar het gaat niet vanzelf.
Je moet je goed inlezen en er hard voor werken.

wdekreij
07/05/05, 20:12
Origineel geplaatst door janneman

Dan hangt het dus sterk af van wat voor sites je aanmeldt.
Adult en gambling is o.a. niet toegestaan, dus lees de regels goed door en pas je sites aan.

In grote lijnen kun je rustig zeggen dat niets zoveel oplevert als Adsense, en met 350 uniques per dag kun je moeiteloos 10 euro per dag verdienen, maar het gaat niet vanzelf.
Je moet je goed inlezen en er hard voor werken.

Door moeiteloos hard te werken dus? :P


Sorry kon het niet laten..

janneman
07/05/05, 20:30
Origineel geplaatst door wdekreij


Door moeiteloos hard te werken dus? :P


Eerst hard werken (en dan bedoel ik ECHT hard) om alles te leren en op te zetten en daarna iedere dag opnieuw incasseren.

wdekreij
08/05/05, 12:57
Origineel geplaatst door janneman


Eerst hard werken (en dan bedoel ik ECHT hard) om alles te leren en op te zetten en daarna iedere dag opnieuw incasseren.

Ah ok, dan snap ik je.. En inderdaad, een site opzetten en dan veel bezoekers trekken (en veel bezoekers houden) kost veel energie en tijd..

DariInter
08/05/05, 17:37
Idd google adsence.

een tip: wat mensen veel al doen, is een website omtrend dure keywords bouwen.
bijv: over dedicated servers, een info page.

Mark17
12/05/05, 22:18
heb de site om er gauw iets aan te verdienen maar te koop gezet op WHT

basvel
18/05/05, 16:11
Zo makkelijk is het allemaal niet. Je moet én een goede doelgroep hebben én een sponsor die daarin geinteresseert is. En hopelijk is het samen te combineren...

(ik heb 2500+ bezoekers per dag, en superveel verdien ik er niet aan...)

360 feedback
18/05/05, 20:31
Via kliks/tradedoubler vind je al snel een aantal programma's welke aansluiten op je doelgroep.

Met simpele bannering zijn de inkomsten niet echt optimaal. Wanneer je met advertorials ed gaat werken gaat het al een stuk rapper.

Met 350+ unieke bez per dag moet je echt wel uit de kosten kunnen komen als je het een beetej handig aanpakt.

Succes!

ernesto
19/05/05, 12:16
Origineel geplaatst door basvel
Zo makkelijk is het allemaal niet. Je moet én een goede doelgroep hebben én een sponsor die daarin geinteresseert is. En hopelijk is het samen te combineren...

(ik heb 2500+ bezoekers per dag, en superveel verdien ik er niet aan...)

ik heb ook +/- 2500 uniques per dag en heb ongeveer 100-150$ per maand met google adsense.

ik ben dik tevreden.