PDA

Bekijk Volledige Versie : Verloopstekker voor redundant power supplies



Apoc
04/05/05, 18:48
Ik heb een aantal servers met redundant power supplies (2 power supplies). Ik wil deze servers verbinden met 1 kabel naar 1 APC poort.

Ik zat te denken aan een kabel met aan de ene kant 1 stekker voor in de APC (male) en aan de andere kant twee stekkers voor in de power supplies (female).

Weet iemand of dit soort kabels uberhaubt bestaan? En zo ja, waar zijn ze te krijgen? En zijn ze eventueel ook verkrijgbaar voor servers met 3 power supplies?


Ik heb momenteel iets anders gemaakt: 2 (of 3) losse stekkers gaan in de power supplies en deze gaan aan de andere kant in een stekkerblok. Aan het stekkerblok heb ik een kabel gemaakt wat dan weer in de APC poort gaat. Op deze manier zijn de power supplies dus aan 1 APC poort verbonden. Zoals je begrijpt is dit nogal rommelig en als ik dit voor 20 servers moet doen in een rack dan is er simpelweg niet genoeg ruimte voor al die stekkerblokken.

Alvast bedankt :)

svbeek
04/05/05, 18:58
Zo creer je met een redundant power supply toch een single point of failure.. zou ik persoonlijk niet doen. Maargoed ik heb wel es gezien dan conrad deze verkoopt geen idee of ze dat nu nog doen.

Apoc
09/05/05, 01:28
Dat weet ik, maar omdat de APC zelf redundant is zou dat geen probleem moeten zijn. Ik zal eens navraag doen bij Conrad, bedankt!

repsaj
09/05/05, 09:00
De mooiste oplossing is 2 apc's gebruiken, maarjah dat kost wat meer

Fabian
09/05/05, 11:59
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=228

Apoc
10/05/05, 11:29
repsaj: dat is opzich niet veel beter dan 1 redundant APC..

Fabian: dat is exact wat ik zocht, bedankt!

paulvogels
10/05/05, 11:45
of dit:

Apoc
10/05/05, 11:59
Dat komt denk ik op hetzelfde neer, maar dat is niet helemaal wat ik zoek want dat is een reguliere 'stopcontact' stekker - maar ik neem aan dat ze ook wel te monteren zijn met de stekker die ik nodig heb.

Ik denk dat ik maar een kabel bestel bij digitalrevolution - ook nog even verder kijken of er iets goedkopers te krijgen valt ergens anders want ik heb er 400-500 nodig.

Als iemand een idee heeft of deze ook bestaan voor 1x male -> 3x female (voor triple redundant power supplies) dan hoor ik het graag!

paulvogels
10/05/05, 12:39
ik weet zeker dat ik ze ook wel aan kan komen met een male -> 2 x female.
Als je me even mailt dan zoek ik uit of ik ze tripple aan kan komen.

Kunnen we ook meteen even over de prijs hebben.
Die prijs bij dig. rev. ga ik dik onder door.

info [a] birdsinteractive.com

Apoc
01/06/05, 11:05
Even een update voor iedereen die hier eventueel ook naar op zoek is:

De kabels (geleverd door Paul van Birdsinteractive) werken perfect, zeker een aanrader.

Showeb
01/06/05, 15:08
Origineel geplaatst door repsaj
De mooiste oplossing is 2 apc's gebruiken, maarjah dat kost wat meer

De mooiste oplossing is ILOII Licentie aanschaffen Indien je gebruik maakt van HP servers. Want dan heb je helemaal geen APC meer nodig en ook geen geklungel als je te maken hebt met redundante power supply's.

Echt een aanrader.