PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn adultsites rendabel???



watchhorse
04/05/05, 15:22
M.a.w. brengt zoiets nog iets op???

Graag de mening van mensen die spreken uit ondervinding.
Alle tips zijn welkom.

Lucky Luke
04/05/05, 15:29
Zolang je weet wat je doet, en plezier hebt in je werk, kun je er natuurlijk aardig mee verdienen. Als je instelling "snel geld verdienen" is kun je er beter niet aan beginnen, het is hard werken en het werpt niet altijd meteen vruchten af. Doorzettingsvermogen, kennis van je product, inzicht in de markt en de nodige skills voor wat betreft SEO, Design en eventueel scripting zijn dan meegenomen.

Zoals bij vele dingen is het belangrijk dat je weet wat je doet, inlezen dus. Als je eenmaal op gang bent, en de boel begint een beetje te rollen, kun je relatief snel een paar honderd tot een paar duizend euro per maand erbij verdienen.

Triloxigen
04/05/05, 15:36
Adult websites zijn nog steeds DE inkomstenbron van internet.
Je moet alleen weten waar je mee bezig bent en wat je doet :)

Domenico
04/05/05, 17:04
Sex en gokken zullen altijd geld in het laatje brengen. Diegenen die dit ontkennen vallen in de categorie 'No one will need more than 637Kb of memory for a personal computer'.

Uiteraard is het nu allemaal wat moeilijker dan enkele jaren geleden maar als je er voor gaat valt er nog genoeg te halen. Succes!

watchhorse
04/05/05, 18:14
iemand enige tips over bepaalde webmasterprogramma's in deze sector?
Positieve en/of negatieve ervaringen met enige programma's?

Ik weet dat men al doende leert maar goed begonnen is toch al half gewonnen hé.

Zenda
04/05/05, 18:50
Ik ben het helemaal eens met wat hierboven gezegd is.

Echter moet je je natuurlijk kunnen onderscheiden van de andere adulthosters. Een bedrijf kiest nou eenmaal sneller voor een bedrijf dat al veel klanten heeft dan geen. Dit kun je doen door:
- Goede pakketten met (kleine) extra functies voor scherpe prijzen.
- Een erg mooie en duidelijke website, zodat ze zonder één woord gelezen te hebben al vertrouwen krijgen in jou.
- Wat je belooft waar kunnen maken en dan net een stapje meer doen. Voorbeeld: bij de vraag "Is deze domeinnaam vrij?" niet antwoorden "Controleer dat op de website van SIDN, www.sidn.nl", maar "Nee, helaas de domeinnaam is door iemand anders al geregistreerd. Overigens is dit zelf te controleren op de website van SIDN, www.sidn.nl. Zodra je een keuze hebt kunnen maken in een domeinnaam zal ik hem gelijk registreren voor je!".
Dit zal een goed gevoel geven bij je klant!

Veel Succes!

Rusrink
04/05/05, 19:51
Adult is zeker geen gemakkelijke branche om geld in te verdienen. Het is keihard werken en het zal lang niet altijd zijn resultaat opleveren. Pas na enkele maanden zul je, als je het goed aanpakt een leuk bedrag gaan verdienen.
Het is absoluut geen goudpot aan het einde van de regenboog en je moet er keihard voor werken.

XBL
04/05/05, 20:19
Lezen lezen lezen en dan pas doen :). Overal zit altijd geld in, mits je het maar goed aan pakt. Om je alvast op weg te helpen met lezen: klik (http://www.ynot.com/).

Zeer veel informatie voor adult webmasters. Ik me er ook een tijdje in verdiept maar heb uiteindelijk besloten het niet te doen, omdat ik de tijd ervoor niet had en het niet rendabel genoeg vond op korte termijn.

Jochem

Domenico
04/05/05, 20:37
Origineel geplaatst door Rusrink
Pas na enkele maanden zul je, als je het goed aanpakt een leuk bedrag gaan verdienen.

Een paar maanden werken is wel heel erg optimistisch en tegelijkertijd erg wenselijk. ;)

Zijn er ook concepten die binnen een week geld opleveren? :D

domeinverkoop
04/05/05, 21:09
Ik moet zeggen dat de adult het altijd wel leuk doet.
Heeft inderdaad veel tijd gekost om uit te zoeken hoe en wat.
Het is een beetje rondkijken en testen:)

Lucky Luke
04/05/05, 21:10
Origineel geplaatst door Domenico
Zijn er ook concepten die binnen een week geld opleveren? :D

Ja ,-)

En het antwoord op de volgende vraag is alvast "nee".

Rusrink
04/05/05, 21:53
Origineel geplaatst door Lucky Luke



En het antwoord op de volgende vraag is alvast "nee".

Als ik het vraag dan?:P

EreheMan
05/05/05, 02:37
Origineel geplaatst door domeinverkoop
Het is een beetje rondkijken

Ik bied mij bij deze aan voor deze zware taak, voor een leuk uurloon natuurlijk :D

Rusrink
05/05/05, 03:09
wie houdt je tegen om het zelf te doen

Designerhosting
06/05/05, 04:42
Hoorde laatst van een 'klant' dat hij iemand kende die er veel verdiend mee had. Maar dat was in de goede jaren en het werk was niet erg 'leuk'. Hij heeft de zooi toen verkocht. Niet leuk qua steeds hetzelfde doen.... Maar er valt natuurlijk nog geld te verdienen ermee. Indien je je weet te onderscheiden van de duizenden anderen die zich inmiddels op die markt hebben gestort....

Maar ben bang dat de markt wel zo professioneel is inmiddels dat het lastig is om als nieuweling zonder een flinke bom geld ertussen te komen....

siri
07/05/05, 13:37
De adulthandel is een zaai gedoe, met steeds de zelfde handelingen.

Door veel sites in de markt te zetten, met verschillende niche, heb je een grotere kans wat te verdienen.

Reken jezelf niet rijk, want de uren die je maakt, staan in geen enkele verhouding met de opbrengst, vandaar dat werken voor een uurloon nooit uitkan.

Alleen door veel te doen, en lange dagen te maken, kan je er leuk uitspringen, voor de rest, ik zou er maar nie t aan beginnen, want het zou je alleen maar tegen vallen.

Spiderweb
21/05/05, 18:09
Ik ben het helemaal niet eens met wat jullie zeggen, het is algemeen bekent dat Sex sales.
Zoek een leuke affilatie, laat een layoutje met flash designen door een prof designer, en adverteer op druk bezochte sites.
En voilà sex verkoopt zich zelf :)

Rusrink
21/05/05, 18:21
heb je er ervaring mee?

Spiderweb
22/05/05, 11:29
Ik zelf niet, maar ik heb veel vrienden die in de Adult biz zitten.

janneman
22/05/05, 12:22
Het is natuurlijk wel heel erg kortzichtig om te zeggen dat sex zichzelf verkoopt. Je hebt een enorme concurrentie en je zult keihard moeten werken om aan de juiste traffic te komen en dan ook nog eens voldoende ervaring moeten hebben om het maximale uit die traffic te halen.

Even een site in elkaar knallen en wachten tot het geld binnenstroomt kan natuurlijk helemaal niet.
Maar dan maakt het natuurlijk ook een verschil of je het hebt over een extra zakcent van 100 euro per maand of het serieuze geld.

Spiderweb
22/05/05, 16:38
Ik ben het natuurlijk volledig met je eens Janneman dat je het wel moet willen.
Maar het is gewoon algemeen bekent dat Sex zich zelf verkoopt.
Althans, dat zijn mijn ervaringen ermee...
Een tipje: Registreer een domein met het woord sex erin.

watchhorse
22/05/05, 19:03
Origineel geplaatst door Spiderweb

Een tipje: Registreer een domein met het woord sex erin.

Is xxx in het woord ook een optie??? (Of adult?)

Spiderweb
22/05/05, 20:58
Kan ja, dit domeintje is nog vrij :
sexlobby.nl mischien is het iets voor je?

Mvg,
Carlo Dekker

watchhorse
22/05/05, 21:51
.be is eerder mijn doel maar toch bedankt voor de tip.

Btw: alle verdere info is welkom hoor.