PDA

Bekijk Volledige Versie : "Hoe kan ik mijn inkomsten vergroten"



jochemw
04/05/05, 09:49
Hoi,

Ik heb de site thebestemoticons.com met toch redelijk wat bezoekers per dag.
Stats: mystats.nl/stats/19012.html
Op dit moment verdien ik er niet bijster veel mee en ik zou graag meer verdienen met m'n sites. Hebben jullie tips over hoe ik m'n inkomsten kan vergroten en betere adverteerders binnen halen die meer gericht zijn op mijn doelgroep?


Alvast Bedankt,

Jochem

Zenda
04/05/05, 10:36
Opzoek gaan naar een persoon/bedrijf waarvan je een advertentie mag plaatsen. Dit natuurlijk tegen betaling. In eerste instantie denk ik dat je niet erg veel (per maand) moet gaan vragen, maar het is wel een begin.

Overigens denk ik dat je de website wat meer "interactief" moet maken, aangezien het bij deze websites vaak is: "kijken en weer weg".

t.bloo
04/05/05, 11:18
misschien kun je iets relevants vinden bij tradedoubler?

jochemw
05/05/05, 08:31
@ Zenda: Hoe kan ik dit het slimste aanpakken?
@ T.bloo: Zitten niet echt dingen voor mijn doelgroep bij.

beeweb
12/05/05, 13:31
misschien www.adbrite.com?

makker
02/06/05, 15:29
Bij tradedoubler zit wel een interessante.

Als je bezoekers aanmelden bij ebay, dan krijg je 3,50 euro. Dat is toch mooi meegenomen.
Echte interessante manieren of je inkomsten te vergroten zijn er nauwelijks.

Lucky Luke
02/06/05, 22:53
Misschien eens met mediaplazza.com proberen.

Enkele voorbeeldsites (opzetten duurt 5 seconden):
yourname.ringtone-logo-game.com/
yourname.play-mobilegame.com
yourname.hot-cell.com
etc.

kevers84
03/06/05, 00:20
en maak het wat minder knipperend :P doet pijn aan mn ogen

blieb
01/07/05, 20:30
Probeer google eens loopt bij mij momenteel redelijk goed.
www.google.com/adsense/

begingratis
25/07/05, 14:25
http://www.sevbo.nl daar verdien je ook altijd wel wat

hires
12/08/05, 11:37
Bedrijven zoeken die willen adverteren lijkt me een goede stap; bijvoorbeeld door een roulerende banner. Adsense lijkt me ook een goeie optie.


Duizenden bezoekers per maand... daar droom ik alleen maar van! Ik heb al van alles geprobeerd om m'n site een beetje te promoten; afgestemd op Google, metatags, pakkende zoektermen, en daar ben ik best lang mee bezig geweest.. Maar meer als een 100, 150 bezoekers per maand is mijn record geweest! Hoe kan een site die EMOTICONS verkoopt toch in hemelsnaam zoveel bezoekers krijgen... Heb je zoveel geadverteerd ergens ofzo, veel links met andere sites enz.?

rxr
12/10/05, 21:47
met de banner lijks me het makkelijks ben je ook verzekerd van een vaste prijs en met adsense heb ik zo mijn twijfels over maar goed dat is mijn mening

en je hebt ook nog van die linkex en als iemand zicht daar voor aanmeld krijg je daar 70 cent voor of maar daar heb ik verder geen ervaring mee dus

en wat hires zeg ben ik ook wel heel nieuw schierig naar kun je dat met ons delen