PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaring met 'de webhoster'



TechXP
02/05/05, 16:07
Nou ja met die gasten er van dus... geloof dat ze nu KDIS heeten of berkenbosch netwerken.

Ik heb geld betaald (erg duur: 25 euro voorop naam zetten. ) voor het op naam zetten van een domein die ik vroeger bij hun geregistreerd had. Eerder kon ik niet verhuizen. Dus dat heb ik gedaan na al tijden erom vragen. Geld betaald toen ze eindelijk eens reageerde.

Nu heb ik een ticket daar bij hun geopend, omdat ze het vorige ticket sloten, zonder ook maar het op mijn naam te zetten.
Elke ticket word gesloten zonder enige uitleg of reactie vanuit hun kant. Ik zal ze wel even bellen morgen (ik hou niet van bellen; zo onefficient ;) en daar moet je net even tijd voor hebben om rustig voor te zitten), maar ik moet dit toch kwijt hier in de hoop dat misschien iemand van hun hier even meeleest en uitleg kan geven of dat misschien andere soortgelijke ervaring hebben.

Ik heb wel erg veel geduld, maar ik heb het domein erg nodig (het moet verhuist worden en daarvoor moest ik het eerst op mijn naam zetten), want die moet op mijn eigen server komen.

slowhand
02/05/05, 16:28
In de tijd dat je dit allemaal geschreven hebt, had je ze al tien x kunnen bellen ;)
Een beller is soms sneller.

Remigius
02/05/05, 18:21
Ik heb een hele tijd domeinnamen geregistreerd via de webhoster. Bij het begin verliep dit allemaal goed, maar later ging het allemaal veel te traag. Ik moest achter elk domein aan bellen en het duurde soms 2 a 3 weken voordat een domein geregistreerd was. Dit is ook de reden (in combinatie met de prijs) dat wij zelf lid zijn geworden van de SIDN.

Rolf is een aardige gozer, maar volgens mij heeft hij het gewoon te druk met alles :)

Croab
02/05/05, 20:22
bellen mag dan misschien onefficient zijn, maar bevat een ticket ook die persoonlijkheid ?

kortom; ik ben het eens met slowhand

TechXP
02/05/05, 21:09
Origineel geplaatst door Croab
bellen mag dan misschien onefficient zijn, maar bevat een ticket ook die persoonlijkheid ?

kortom; ik ben het eens met slowhand

Ik ga wel even nog bellen. Maar moest dit ook even van mijn hart... want ik denk dat het wel vaker bij hun gebeurd.

KDISS
02/05/05, 21:53
Origineel geplaatst door TechXP
Nou ja met die gasten er van dus... geloof dat ze nu KDIS heeten of berkenbosch netwerken.

Ik heb geld betaald (erg duur: 25 euro voorop naam zetten. ) voor het op naam zetten van een domein die ik vroeger bij hun geregistreerd had. Eerder kon ik niet verhuizen. Dus dat heb ik gedaan na al tijden erom vragen. Geld betaald toen ze eindelijk eens reageerde.

Nu heb ik een ticket daar bij hun geopend, omdat ze het vorige ticket sloten, zonder ook maar het op mijn naam te zetten.
Elke ticket word gesloten zonder enige uitleg of reactie vanuit hun kant. Ik zal ze wel even bellen morgen (ik hou niet van bellen; zo onefficient ;) en daar moet je net even tijd voor hebben om rustig voor te zitten), maar ik moet dit toch kwijt hier in de hoop dat misschien iemand van hun hier even meeleest en uitleg kan geven of dat misschien andere soortgelijke ervaring hebben.

Ik heb wel erg veel geduld, maar ik heb het domein erg nodig (het moet verhuist worden en daarvoor moest ik het eerst op mijn naam zetten), want die moet op mijn eigen server komen.

We hebben u meerdere keren een document gestuurd van SIDN
die u simpel moet invullen. Schijnbaar komt dit niet aan. Neem
telefonisch contact met ons zodat ik u kan vertellen welk document
u moet downloaden en invullen. Want zodra wij dit document hebben
is het een kwestie van enkele minuten dat de domeinnaam op uw
naam staat.

TechXP
02/05/05, 22:59
Origineel geplaatst door KDIS


We hebben u meerdere keren een document gestuurd van SIDN
die u simpel moet invullen. Schijnbaar komt dit niet aan. Neem
telefonisch contact met ons zodat ik u kan vertellen welk document
u moet downloaden en invullen. Want zodra wij dit document hebben
is het een kwestie van enkele minuten dat de domeinnaam op uw
naam staat.

Ik zal u even bellen morgen. Inderdaad hier niks aangekomen. Maar dan nog snap ik niet waarom er dan niet de support ticket word gevraagd of gezegt dat het misschien niet aangekomen is.