PDA

Bekijk Volledige Versie : Facturatie systeem voor Hosting bedrijven



rubberduck.be
30/04/05, 00:55
Hey,

Ik gebruik een 'excel' document dat iemand volledig op maat voor me geschreven heeft,

het bestaat uit 6 pagina's 1.klanten, 2.overzicht domeinen, 3.overzicht jobs (dit is een lijst van alle facturen (webdesign + hosting + verkoop hardware LaCie), 4.print factuur, 5. openstaande betalingen, 6.offerte's)

Het kan echt alles wat ik wens ..
* behalve de boekhouding (mijn boekhouder zelf werkt met Template - wat dat ook mag zijn)
* behalve nakijken van betalingen via bank en
* behalve automatisch versturen van de PDF's (facturen)).

Op 10 minuten heb ik een volledig nieuwe account en ook domeinnaam geactiveerd (naam registreren, domein aanmaken in WHM en alle klantgegevens invullen in het systeem + factuurtje mailen).

Ik gebruik dit tesamen met een 'PDF tool' waarbij ik gewoon een selectie maak in de '.xls' file en de PDF genereer.

Dit systeem is zo eenvoudig mogelijk gemaakt dat ik geen enkel gegeven 2 maal invullen. (Het geeft verlopen facturen aan in het rood etc.)

Als er eventueel geintresseerden zijn kan ik met de maker eens bekijken of hij geintresseerd is in een verkoop van dit systeem, ik schat dat hij niet echt veel geld voor het systeem zal moeten hebben.

Groeten,

Yves Goris

ps. Geintresseerden mail naar 'info@rubberuck.be' of neem de 'contact' link op http://www.rubberduck.be

rubberduck.be
30/04/05, 00:59
Oeps,

dit moest onder post 'Administratie Software' komen, en ik krijg het hier niet echt verwijderd,

Yves

Hjalmar
30/04/05, 11:22
Stuur een modje even een PB :D

hostplaatsje
30/04/05, 18:53
Wij hebben zelf zo'n systeem gemaakt vroeger waarmee deze specs ook aanwezig waren. Ook het automatisch versturen van PDF facturen naar een klant en de boekhouding. Alleen het bekijken van betalingen gaat een beetje moeilijk want dit kan niet in excel.