PDA

Bekijk Volledige Versie : Site profiel4u.nl te koop



profiel4u
29/04/05, 21:15
Ik biedt aan: www.profiel4u.nl

Profiel4U is een profielen/dating site. Via de site onmoeten mensen elkaar en kunnen elkaar berichten sturen. Tevens kan men een eigen "site" maken en deze aan andere bezoekers laten zien. De site heeft op dit moment ruim 700 unieke bezoekers per dag!

Dit zijn een aantal mogelijkheden van de site:

- Gratis aanmelding
- Foto plaatsen bij het profiel
- Soort van profiel op de leden pagina.
- Berichten naar andere gebruikers sturen
- Mogelijkheid om mee te discusseren in het forum
- Beheer menu

De site heeft al veel leden, dit aantal groeit elke dag.. Bij aanschaf krijg je:
- Domeinen (profiel4u.nl).
- Website (script en design)
- Ledenbestand.
- hosting

De website is direct te koop.
Iemand die commercieel is ingesteld kan er veel geld mee verdienen! Dit is geheel aan u.

janneman
29/04/05, 23:00
Wat is dit nu precies?
Is dit een veiling? Is dit een verkoop tegen een vaste prijs?
Wil je even een paar minuten besteden aan het lezen van de Sticky's in beide onderdelen en het nog eens proberen?

parelhosting
29/04/05, 23:30
Wrom staat er 'Thats me' in je header, terwijl www.profiel4u.nl geen site van Thats Me is... (of ligt dit aan mij... :?)

davidweb
29/04/05, 23:51
Oke, ik kan het fout hebben hoor...
Maar was het niet dat ik laatst op sitedeals hoorde dat er al meer mensen door deze man (in iedergeval voor die site) waren opgelicht?

janneman
29/04/05, 23:53
Ik heb ook in meerdere opzichten een beetje een vreemd gevoel bij deze aanbieding, maar ik bied de TS graag de mogelijkheid om het hele verhaal eerst verder toe te lichten.

profiel4u
30/04/05, 13:19
Hallo,

Ik heb profiel4u, in het verleden overkocht van een ene Marcel uit Almelo. En deze persoon (daar kwam ik later pas achter) heeft inderdaad mensen opgelicht.

Gelukkig heb ik hier niets mee te maken, en is bij mij het allemaal goed gegaan. Het vervelende wel is dat ik er wel mee geconfronteerd word omdat profiel4u eerst zijn site is geweest.

Maar ik ben een ander persoon dan die Marcel.
En inderdaad de site staat te koop, men kan dus bieden.

Voor verdere vragen , hoor ik het graag.

Groet

p4ubenl
30/04/05, 13:53
Wel gek hoor vind ik je uitleg;
het domein is 28 januari geregistreerd en staat sindsdien op naam van Dhr. M Schonewille uit Amelo..

Wel gek dus; want als jij hem heeft overgekocht is ook het domein verhuist wat dus niet het geval is, en als het hier verkocht is, is het die meneer die moet ondertekenen... terwijl hij het heeft verkocht aan jou?

[ bron: http://www.sidn.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=profiel4u.nl&zoek.x=16&zoek.y=4 ]

En onder welke naam ben je lid bij SIDN? Als dat zo is zou jij helemaal moeten weten dat je een domein gewoon kunt wijzigen ff...

profiel4u
30/04/05, 14:06
Dit komt omdat 4uhosting het verzuimd heeft door te geven ondanks dat de formulieren opgestuurd zijn.

4uhosting.nl werkt hieraan en dit moet na het weekend geregeld zijn.
Voor de ongelovigen dit is te controleren bij 4uhosting.

janneman
30/04/05, 17:05
Je mag geen namen aanbieden die (nog) niet op je eigen naam staan, dus dat moet eerst geregeld zijn.

En tevens mag je nog deze thread even uit je hoofd gaan leren:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=67682

p4ubenl
30/04/05, 17:31
Eens met Janneman...