PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met Cee-Kay hosting?



ErwinD
27/04/05, 01:18
Hallo,

Bij het zoeken naar een hosting bedrijf voor dedicated hosting kwam ik het bedrijf "Cee-Kay hosting" tegen:

www.nl.hosting.cee-kay.net

Een groot Amerikaans webhostingbedrijf met ruim 180.000 klanten en een Nederlandse tak.
Nu viel me dus op dat de prijzen daar wel erg laag zijn, zie bijvoorbeeld:
www.nl.hosting.cee-kay.net/vpsbronze.php

Nu is mijn vraag dus, heeft iemand ervaring met dit hostingbedrijf? Kan iemand meer over ze vertellen?

PeterT
27/04/05, 03:14
http://www.nl.hosting.cee-kay.net/about.php

Lees dat eens ;)

We Are Online
27/04/05, 10:47
Ze hosten volgens mij ook die site van Mental Thel - TheCreepshow.nl - en die wordt regelmatig overbelast....... door vele bezoekers .... persoonlijk geen ervaring met ze ....

superzooi
28/04/05, 13:34
Het maandelijks gebruikte dataverkeer zal vastgesteld worden op basis van de Up stream of de Down stream, afhankelijk van welke deze het hoogst is

Klinkt wel leuk :)

Santario
04/05/05, 00:02
Origineel geplaatst door ErwinD
Hallo,

Bij het zoeken naar een hosting bedrijf voor dedicated hosting kwam ik het bedrijf "Cee-Kay hosting" tegen:

www.nl.hosting.cee-kay.net

Een groot Amerikaans webhostingbedrijf met ruim 180.000 klanten en een Nederlandse tak.
Nu viel me dus op dat de prijzen daar wel erg laag zijn, zie bijvoorbeeld:
www.nl.hosting.cee-kay.net/vpsbronze.php

Nu is mijn vraag dus, heeft iemand ervaring met dit hostingbedrijf? Kan iemand meer over ze vertellen?

Prijzen zijn inderdaad laag maar vind die niet zo spectaculair. Voor een VPS betaal je bij Flexservers ook maar 14,95 p/m. Heb zelf ook bij CK gekeken voor bepaalde services, ben ik niet op verder gegaan. Waarom niet? Tsja, geen reden eigenlijk :)

JvMeeren
04/05/05, 02:45
Jaartje bij ze gehost, beviel prima.

yourwish
04/05/05, 08:40
Er is gister een klant vanaf Cee-Key naar mij toeverhuisd omdat hij daar slecht is behandeld (het fijne weet ik er ook niet van helaas)

Santario
04/05/05, 13:40
Origineel geplaatst door yourwish
Er is gister een klant vanaf Cee-Key naar mij toeverhuisd omdat hij daar slecht is behandeld (het fijne weet ik er ook niet van helaas)

Zie je vaak bij die grote bedrijven, weinig service, om over persoonlijke aandacht nog maar te zwijgen :)

HighFly
04/05/05, 19:41
Gisteren juist een klant van mij wegverhuisd naar hun toe. Kreeg 5Gb opslag en 250Gb traffic voor een belachelijk lage prijs.

Nou ja, als wij zo groot waren als hun, misschien hadden wij dan ook wel zulke lage prijzen :-).

Groet,
HighFly

FransVanNispen
04/05/05, 19:58
HighFly, hoeveel is belachelijk laag?

Raptor
04/05/05, 22:55
Origineel geplaatst door FransVanNispen
HighFly, hoeveel is belachelijk laag?
€9,00 p/m gok ik zo :p

cridea
05/05/05, 00:02
Kijk voor de grap eens bij de SLA-s van managed dedicated servers. Komt me zeer bekend voor.

Cybafish
05/05/05, 13:12
Laat ik even citeren:


After this enormous success with World Online, Casper Kamp and Harold Niericker pulled out of World Online at the end of 2000 to focus their activities elsewhere.
Casper Kamp was the technical lead in the formation of a new Internet company called LaDot, and Harold Niericker became the technical director of Shell Internet Services Ltd.

Ik zie daar twee bedrijfsnamen waar je geen affiniteit mee wilt hebben? ;)

Voorts doen ze net alsof ze hardstikke internationaal zijn, maar ondertussen werken ze in NL, UK en US, waarbij het telefoonnnummer voor the UK een 'gratis' fixs-achtig nummer is.

Zelf weten natuurlijk, maar ik zou gewoon direct bij Leaseweb gaan als ik jou was.

kenc200
09/06/05, 17:48
Om nog ff op dit onderwerp terug te komen...

De Amerikaanse kant van Cee Kay ligt er sinds 1 juni 2005 uit en is nog niet online.
Sinds 8 juni 2005 ligt ook de Nederlandse kant van Cee Kay er ook uit...

Helaas heb ik er ook een account en heb al gemailt en gebelt, maar er wordt niet gereageerd en niet opgenomen!!!

Wat is er toch aan de hand...?!
Gewoon grote problemen of moete we gaan zoeken in de richting van oplichterij?

Zodra ik meer informatie heb laat ik het horen...

idServe
09/06/05, 17:56
Geachte relatie, (click here for English version),
.
Vanaf vrijdag 3 juni zal Cee-Kay Hosting stoppen met zijn services. Door externe factoren, kunnen wij niet meer de services aan onze klanten bieden waar wij achter staan qua qualiteit en prijs verhouding.
.
De firma Leaseweb heeft aangegeven dat zij de servers willen overnemen en een gelijkwaardige service willen voorzetten, mits klanten een contract op hun website afsluiten. Klik op de volgende link (of copieër deze in een browser) om uw nieuwe hosting pakket te kiezen:
.
http://www.leaseweb.com/index.php?p=shopshared&sid=fa331ecfc0ba63a8d96f7f7a1aafbcd7

Geen idee waar het oorspronkelijk vandaan komt, ik heb het van een ander forum. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Edit: Eerlijk gezegd twijfel ik zelf over de echtheid van dit bericht. Houd daar rekening mee!

kenc200
09/06/05, 17:59
Dit zou heel goed kunnen, want er is volgens andere bronnen een bericht naar buiten gekomen dat ze gestopt zijn!!!

Maar waar komt je bericht vandaan?

Dit betekend dat mijn €76,- verdwenen zijn!!!!

Aangifte doen allemaal!!!

jufkim
09/06/05, 23:46
Wat een honden, ik had nét mijn domeinnaam en service verhuisd naar Cee-Kay en natuurlijk ook nog een tweejarig contact afgesloten.
Heb vorige week nog contact gehad, nu ligt alles eruit.
Goedkoop bleek weer eens duurkoop.

Ben erg geïnteresseerd in wat andere "gedupeerden" hiermee doen?!
Of moet ik het maar snel vergeten en dit als een goedkope les ervaren...

kenc200
09/06/05, 23:56
Jep die is er, ik heb net een topic gemaakt:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=518525