PDA

Bekijk Volledige Versie : toons.nl



HereJezus.NL
26/04/05, 18:13
toons.nl
Startbod: 10 euro
Ophogen met 10 euro per bod
Geregistreerd op : 14-02-2000
Veiling eindigt: 48 uur na laatste bod
Betaling per overschrijving
Prive OF Zakelijke verkoop: Priveverkoop
Stats: niet bekend

Lucky Luke
26/04/05, 18:14
10

Eris
26/04/05, 18:22
20

franko88
26/04/05, 18:23
ik bied nu 300 euro voor toons.nl en crediet.nl (samen 300 euro dus)

Jeroenn
26/04/05, 20:07
Origineel geplaatst door franko88
ik bied nu 300 euro voor toons.nl en crediet.nl (samen 300 euro dus)

Hij bied hier in dit betreffende topic geen crediet.nl aan dus dit vind ik een wel heel raar bod?

Dus ik ga maar door, ik bied 40 euro voor toons.nl

Jeroen

Starz
26/04/05, 22:01
50

franko88
26/04/05, 22:32
mijn fout dat had ik beter in een pb kunnen sturen !

koek
27/04/05, 10:01
55

Lucky Luke
27/04/05, 10:42
Origineel geplaatst door koek
55
"Ophogen met 10 euro per bod"

koek
27/04/05, 10:43
Origineel geplaatst door Lucky Luke

"Ophogen met 10 euro per bod"

Het is nog vroeg :P

60

Andre
28/04/05, 15:26
70

koek
29/04/05, 07:51
vooruit 80

HereJezus.NL
29/04/05, 13:26
Aangezien de veiling volgens mij zo nog wel een tijd gaat duren en ik het 't liefst zo snel mogelijk afgehandeld wil hebben heb ik besloten er een buy now prijs bij te zetten.

Buy-Now voor toons.nl: 150 euro

janneman
29/04/05, 13:27
150

koek
29/04/05, 13:29
Dat is lekker, ga je naderhand de voorwaarden veranderen.
Had je wel even eerder over na kunnen denken. :(
Ook toevallig dat janneman er (ook bij analyst.nl) meteen bij is.

janneman
29/04/05, 13:38
Koek, de voorwaarden zijn niet veranderd, de voorwaarden zijn aangevuld door de TS.
Het is niet zozeer toevallig dat ik er 'opeens' bij ben, want ik ben namelijk 10-12 uur per dag op dit forum (mensen die mij kennen weten dat ik op diverse fora woon).

Het klinkt in dit geval een beetje maf uit mijn mond, maar ik zie niets vreemds in de argumentatie van de TS om alsnog een buynow in te stellen. De genoemde buynow is maar liefst 15 keer zo hoog als het openingsbod.

koek
29/04/05, 13:43
1 minuut later post jij op toons dat je accoord gaat met de buy now prijs, en 2 minuten later op analyst, toeval?
Uiteraard zie jij er niets vreemds in, beetje lullige manier.
Op deze manier kan jij iig wel de krenten uit de pap halen en vissen de andere members (die ook jouw board groot maken) naast de vijver.
Ik had HereJe... ook al een aanbod gedaan via pm, dus hij wist ook wel na mijn biedingen dat ik geintresseerd was.

janneman
29/04/05, 13:46
Even een klein detail: het is mijn board niet.

Ik zie de post over toons.nl en bied de buynow, vervolgens keer ik terug naar het overzicht en zie dat de TS voor analyst.nl ook een buynow heeft gepost, dus die bied ik ook.

Tjerk
29/04/05, 13:47
Ik vind het niet eerlijk.
Koek was nml nog steeds aan het bieden en had mischien bij z'n eerste post de buynowprijs geboden(als die er zou zijn geweest)
Ik vind nu dat er geboden kan worden ondeanks dat er een buynow is.
Koek rekende er immers op dat hij door kon bieden.

Lucky Luke
29/04/05, 13:47
Kwestie van first come, first serve. Jan was de eerste die op de buy-now optie ingesprongen is, jij pist naast de pot. Ik vind het ook jammer, die 150 EUR had ik voor die domain ook op tafel gelegt, maar helaas was ik ook net te laat.

Dat Jan de domains direct gekocht heeft is niet meer als logisch, moet hij goede domains laten liggen puur omdat hij de status van Moderator heeft? Dan kun je de boel meteen opdoeken, Jan was gewoon sneller...jij bent kwaad dat je te laat bent, maar ik zie niets vreemds aan de sales.

Het later instellen van een buynow optie vind ik echter vragelijk, mocht je een dergelijk principe hanteren dan dien je dat in de eerste posting te zeggen. Maar ik maak de regels niet...lol

janneman
29/04/05, 13:47
Origineel geplaatst door koek

Ik had HereJe... ook al een aanbod gedaan via pm

En dan verdenk jij MIJ van sneaky handelen! :mad:

koek
29/04/05, 13:56
Origineel geplaatst door janneman


En dan verdenk jij MIJ van sneaky handelen! :mad:

Ik had hem een pm gestuurd omdat het anders wel erg lang zou duren, ik had nl al 40 uur het hoogste geboden, en daarna kwam er iemand anders.
Het bod via pm, mocht hij ook wel op die bewuste veiling zetten hoor, daar is toch niets vreemds aan?
En wat heeft het voor nut om later de voorwaarden te gaan veranderen.
Ik verwacht dat ik het forum niet in de gaten hoef te houden, omdat als iemand hoger dan mij bied, ik nog altijd de tijd heb om hoger te gaan bieden.

Unixadmin
29/04/05, 13:58
Ik vond ook dat opeens instellen van een buy now optie vreemde gang van zaken. Maar tis niet tegen de regels. Duidelijk geval van de een is happy de ander niet. That's life, so live with it.

janneman
29/04/05, 13:58
Origineel geplaatst door koek

Ik had hem een pm gestuurd omdat het anders wel erg lang zou duren, ik had nl al 40 uur het hoogste geboden, en daarna kwam er iemand anders.

Dus met andere woorden: je hebt hem via PM gevraagd om een buynow prijs in te stellen of een bod gedaan waartegen hij direkt ja moest zeggen?
Ben jij dan niet degene die anderen buitenspel wilde zetten?

Anders snap ik het even niet, je bent bang dat 'het anders wel erg lang zou duren' en 2 regels verder wil jij nog wel altijd de tijd hebben om hoger te bieden :huh:

www
29/04/05, 14:02
het had netter geweest als TS eerst had aangekondigd een buy-now prijs te gaan instellen en daarbij een bepaald tijdstip had genoemd. Dan had iedere geinteresseerde klaar kunnen zitten. Een moderator (ja, dit is kritiek) had een dergelijke 'eerlijke' wijziging van de voorwaarde moeten voorstellen.

desalniettemin, gefeliciteerd met de aankoop, ik vind het een topper en begrijp niet dat TS ( na vijf jaar registratie!) niet nog een paar dagen geduld heeft gehad. Er had (veel) meer in gezeten.

HereJezus.NL
29/04/05, 14:03
Wow. Die zijn wel heel snel weg. Goed, de draadjes over analyst.nl en toons.nl kunnen dus dicht wat mij betreft. Ik zal de winnaar contacteren om het af te handelen.

koek
29/04/05, 14:42
Origineel geplaatst door janneman


Dus met andere woorden: je hebt hem via PM gevraagd om een buynow prijs in te stellen of een bod gedaan waartegen hij direkt ja moest zeggen?
Ben jij dan niet degene die anderen buitenspel wilde zetten?

Anders snap ik het even niet, je bent bang dat 'het anders wel erg lang zou duren' en 2 regels verder wil jij nog wel altijd de tijd hebben om hoger te bieden :huh:

Waar lees jij dat ik hem per pm gevraagd had om een buynow prijs in te stellen?
Voor hem zou het anders lang duren, lees je wel?
Ik ben mod op meerdere fora, ik zou het iig niet op deze manier gedaan hebben, of iig de member de eerste keuze laten (klinkt een beetje vreemd uit mijn mond he) ;)

janneman
29/04/05, 14:47
Je doet iets via PM in plaats van via het forum (als het een normaal bod was, had je 'm net zo goed zelf gewoon kunnen posten toch?), en je zegt zelf dat je bang bent dat het te lang gaat duren.
Als vervolgens de TS precies hetzelfde zegt (misschien heb jij 'm wel op het idee gebracht) dan is het niet goed?

Ik snap je teleurstelling wel, maar dat is onderdeel van deze handel.
Weet je hoe vaak ik al net mis heb gegrepen? Dit is ook de reden waarom ik altijd diverse fora open heb staan de hele dag door.
Risico van het vak, lullig maar het is niet anders.

koek
29/04/05, 14:53
Origineel geplaatst door janneman
Je doet iets via PM in plaats van via het forum (als het een normaal bod was, had je 'm net zo goed zelf gewoon kunnen posten toch?), en je zegt zelf dat je bang bent dat het te lang gaat duren.
Als vervolgens de TS precies hetzelfde zegt (misschien heb jij 'm wel op het idee gebracht) dan is het niet goed?

Ik snap je teleurstelling wel, maar dat is onderdeel van deze handel.
Weet je hoe vaak ik al net mis heb gegrepen? Dit is ook de reden waarom ik altijd diverse fora open heb staan de hele dag door.
Risico van het vak, lullig maar het is niet anders.

Ik was niet bang, misschien dat het voor de TS lang zou gaan duren, pff.
Dan had de TS ook mij een pm kunnen sturen, ik heb jou ook niet druk zien bieden op deze, ook niet nadat ik 40 uur de hoogste was.
Maar weet je wat, laat maar, ik ben uitgesproken.
En als je dit niet enpublique wil, kan je ook een replie geven op mijn pm.

janneman
29/04/05, 15:02
Ik heb er juist zeer bewust voor gekozen om de discussie openbaar te houden in plaats van per PB.
Ik heb ook bewust lang gewacht om er een slotje op te gooien voordat er weer een vage doofpot verdenking ontstaat ofzo.

Ik knal er nu wel een slotje op.
Volgende week starten we wel een democratische discussie over de regels.