PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe tv zenders



franko88
22/04/05, 00:07
is er wat aan domeinnamen te verdienen van nieuwe tv zenders ?

Henky!
22/04/05, 00:10
Neen.

Misschien met afgeleiden als nutezienoptien.nl ????

Mark17
26/04/05, 16:27
als je het domein hebt voordat de zender officieel bestaat kan er wat mee te verdienen zijn, anders niet. afgeleiden kunnen wel wat opleveren.

Unixadmin
28/04/05, 03:05
Misschien een herkansing voor degene die een poging wilt doen om een nieuwe naam voor de zender van John de Mol te bedenken.

snaaps
06/05/05, 08:59
volgens mij moet je deze domeinnamen wel registreren voordat het bedrijf daadwerkelijk bestaat.
Volgens mij mag je namelijk geen domeinnamen registreren met namen van bedrijfven etc.

VanOsHosting
21/05/05, 01:06
Wat als het bedrijf het gaat claimen (dus indien je de identieke naam hebt)? Dan moet je zelf weer een jurist in huis halen indien je er allemaal niet op de hoogte van bent, like me..

royen99
21/05/05, 01:11
Ik neem aan dat geld voor bv .nl namen, en niet voor (bv) .net .org .info ?

Mark17
21/05/05, 15:56
het geld uit mijn hoofd voor alle domeinnamen officieel, anders kunnen ze het via de wet doen omdat je een trademark van hun schent (je woont in de benelux ga ik voor het gemak van uit).

internettoday.nl
24/05/05, 23:38
Ik denk dat er weining valt te verdienen. de mol (of andere) zijn ook niet gek. Ze leggen eerts alles vast. ik heb worldidols.nl. ze wilde er een paar euro voor geven. vondt ik niet genoeg. ze zeggen gewoon das jammer dan zoeken we wat anders.

franko88
01/06/05, 19:57
ik had toen talpatien.nl geregistreerd ! gewoon een gokje, je weet het nooit he, maarja zoals ik nu lees kunnen ze ALS ze die naam zouden willen hebben, gewoon claimen...

XBL
01/06/05, 21:07
Als jij het domein in bezit hebt voordat het merk wordt gedopneerd en/of het bedrijf wordt geregistreerd bij de KvK (maar volgens mij is dat al een stuk minder sterk), dan is het domein in principe van jou zonder problemen. Maar ik denk niet dat dat waterdicht is, dan zou je eens zaken moeten bekijken mbt domeinnamen en wat de uitkomst daarvan is.

Jochem

Unixadmin
03/06/05, 01:26
De naam TIEN mag Talpa niet gebruiken, dus valt ook niets te claimen.