PDA

Bekijk Volledige Versie : 75 individuen per dag



wdekreij
20/04/05, 15:14
Ik heb een site met zo'n 75 individuen per dag, valt hier een (kleinigheidje) uit te slaan qua reclame?

De bezoekers komen uit allerlei landen (internationaal) en het zijn voornamelijk mensen met pc-kennis van verschillende leeftijden (Zowel jong als oud)..

Af en toe hebben we wat meer promotie en dan stijgen het aantal bezoekers aanzienlijk (paar keer zo veel als dat het nu is) maar na verloop van tijd daalt dat weer.

Ik ben wel benieuwd in ieder geval.

Filipino
20/04/05, 15:25
je moet proberen die bezoekers te binden ;)

wdekreij
20/04/05, 15:34
Te binden, hoe bedoel je dat?

Dat ze telkens weer terug komen dus?

Undo
20/04/05, 15:36
Terugkerende bezoekers schiet eigenlijk niet op, want die klikken na een tijdje natuurlijk niet meer op advertenites. Unieke bezoekers is waar je voor moet gaan. 75 individuen zegt niks. Unieke bezoekers wel.

internettoday.nl
20/04/05, 15:39
idd

wdekreij
20/04/05, 15:48
Volgens Webalizer heb ik deze maand tot gisteravond toe in totaal 1512 unieke bezoeken en in totaal 112591 Hits, 7894 Pages en 95797 Files.. Mij leek (lijkt) dat er dus 1512 verschillende mensen geweest zijn? Of heb ik dat mis?

Undo
20/04/05, 15:50
1512 mensen die er nog niet eerder zijn geweest ja.:) Dat is een redelijk aantal, wellicht dat je er iets mee zou kunnen verdienen ja. Misschien dat TradeDoubler ofzo een Dell advertentieprogramma biedt. Of anders gewoon Adsense van Google.;)

janneman
20/04/05, 15:53
Aangezien het bezoekers uit verschillende landen zijn, is Google Adsense zonder twijfel de beste oplossing.
De getoonde advertenties worden automatisch aangepast aan het land van herkomst van de bezoeker.

wdekreij
20/04/05, 15:55
Ga ik vast even daarnaar op zoek :)

Heeft iemand trouwens ook een indicatie wat daarmee verdient word ongeveer?

dus 0,XX, X, XX ofzo per maand? :P

god65
20/04/05, 16:01
Hangt er van af wat voor ads er op komen.
Is niet te voorspellen.

WH-Tim
20/04/05, 16:17
X

AlexanderOnline
20/04/05, 16:32
Probeer dat van Google gewoon eens uit, je hebt niets te verliezen ;)

wdekreij
21/04/05, 13:58
Jup ga ik ook uitproberen, heb me gister aangemeld en is nu afwachten op een bevestiging. Dank voor de tip!

PlanPro
29/04/05, 20:23
75 bezoekers per dag ... Is niets waard je domeinnaam.

Lucky Luke
29/04/05, 21:10
Origineel geplaatst door PlanPro
75 bezoekers per dag ... Is niets waard je domeinnaam.

1. Hij vraagt niet om een appraisal
2. 75 uniques per dag mag niet veel zijn, maar je hebt traffic en je hebt traffic!

Triloxigen
29/04/05, 21:13
In beide gevallen is 75 te verwaarlozen...

Lucky Luke
29/04/05, 21:16
Origineel geplaatst door Triloxigen
In beide gevallen is 75 te verwaarlozen...

Quote TS:
"Ik heb een site met zo'n 75 individuen per dag, valt hier een (kleinigheidje) uit te slaan qua reclame?"

Antwoord:
Ja, met 75 uniques kun je er kleinigheidje uit slaan, kwestie van verkopen. Niet zo moeilijk, of wel?

Triloxigen
29/04/05, 21:30
En jij denkt dat 75 bezoekers echt meerwaarde heeft?
Zet er maar 2 nullen achter, dan wordt het pas interesant...

Lucky Luke
29/04/05, 21:35
Origineel geplaatst door Triloxigen
En jij denkt dat 75 bezoekers echt meerwaarde heeft?
Zet er maar 2 nullen achter, dan wordt het pas interesant...

Zeg, kan ik nou niet lezen of ben jij het? Wie heeft het over een toegevoegde waarde??? Hij vraagt of hij een kleinigheidje kan verdienen met 75 uniques per dag, ja natuurlijk kan je met een klein beetje traffic wat verdienen. Zo moeilijk is het toch niet of ben ik nou gek, die jongen wil geen godsvermogen verdienen, hij wil weten of er iets uit te halen is.

Maar einde discussie, dit wordt me echt te dom.

Triloxigen
29/04/05, 21:36
Jij hebt het over verkopen, dus ga ik in op jou "verkopen".

janneman
29/04/05, 21:51
Triloxigen: ik heb een domein met 50 type-ins per dag en dat domein levert $ 15 per dag op met Adsense.

Niet te snel roepen dat 75 uniques per dag altijd waardeloos zijn.
Als je weet hoe het moet, dan is er uit 75 uniques per dag in het minst gunstige geval gemiddeld 50 cent per dag te halen.
Als je vervolgens uitgaat van een resellerswaarde van 200 x de gemiddelde dagopbrengst heb je het over 100 euro.
Geen wereldbedrag, maar dat is meer dan niets en dan heb ik het ook nog over het minst gunstige geval.

t.bloo
29/04/05, 23:17
uit ervaring weet ik dat je met een hondertal bezoekers best wel een kleinigheidje kunt verdienen. een paar tientjes per maand max moet lukken als je er een beetje werk in steekt. adsense levert niet veel op bij terugkerende bezoekers, maar als je zinnige tradedoubler advertenties te pakken kunt krijgen dan is er best wel wat van te maken.

domeinverkoop
30/04/05, 04:26
ik heb namen die 2 bezoekers per dag hebben en me 2$ p/d opleveren, het is gewoon geven wat men zoekt. dan clickt men wel.;)

Triloxigen
30/04/05, 14:00
Dan zit het geld nog niet in het aantal bezoekers, maar in (bewezen) inkomsten.

purehosting
04/05/05, 10:32
Origineel geplaatst door Lucky Luke


1. Hij vraagt niet om een appraisal
2. 75 uniques per dag mag niet veel zijn, maar je hebt traffic en je hebt traffic!

Mee eens, en traffic is als je het goed doet om te zetten in $

god65
05/05/05, 10:43
Origineel geplaatst door purehosting


Mee eens, en traffic is als je het goed doet om te zetten in $

Geloof het of niet. 1 site 10 bezoekers per dag brengt gemiddeld $25 per dag op. Dit is een praktijk voorbeeld.

Het gaat inderdaad niet helemaal om het aantal bezoekers maar ook om het onderwerp van je site. Er zijn onderwerpen die $40 per klik opleveren bij adsense. Je moet ze alleen weten te vinden. En daarna moeten de bezoekers jou zien te vinden!!! En daarna KASSA!

snaaps
06/05/05, 07:57
75 bezoekers per dag? hoe wil je in godsnaam daar iets uit halen?

ik heb een site met 3000 unieke bezoekers per dag en meer dan 6000 hits.
hier haal ik met tradedoubler maar 40 euro per twee maanden uit.
(of die ik iets verkeerd?)

janneman
06/05/05, 14:18
Origineel geplaatst door snaaps
(of die ik iets verkeerd?)

;)

wdekreij
07/05/05, 16:43
Ten eerste: Wat is tradedoubler?

En daarnaast, zoals door sommige al op gewezen werd, ik hoef er echt niet veel mee te verdienen, ik wilde gewoon weten of er uberhaupt een paar cent uit te slepen is..

Maar de reclame van Google adsense is nu 9 van de 10 x niet nuttig (in de zin van: het gaat totaal niet over de content).. Ik heb al een meta descr. in de index gezet en daar dus keywords neergezet.. Maar er blijven nutteloze ASP-project-links staan, hoe kan ik dit (laten) veranderen?

En dat blijkt ook wel in de inkomsten, elke dag word wel wat geklikt maar toch is het elke dag 0,00 USD.. Terwijl ik in 2 dagen tijd (met 1 en 5 clicks) respectievelijk 0,45 en 0,97 USD binnen kreeg.. Als het elke dag zoiets zou zijn (of maar 0,20 bijv.) dan zou dat al leuk zijn.. Kan ik ook ergens opvragen welke banners dit waren (Die zo goed uitbetaalde)?

De ECPM van die 2 dagen waren btw 8,65 en 11,98 USD, verder op alle dagen 0,00 (op uitzondering van 1 (0,13 USD))

t.bloo
07/05/05, 17:09
dat de click op adsense nu 0 is komt omdat degene die klikt al een keertje eerder is geweest, dat wordt bijgehouden

tradedoubler is een "programma" van de firma tradedoubler.nl waarmee je een advertentie op je site kan zetten die door hun wordt aangeleverd en daar kun je soms per klik voor betaald worden of een percentage van de verkoop ofzo. Je moet je er voor aanmelden en goedkeuring vragen per advertentiesoort. Er staan advertenties tussen van veel grote bedrijven uit Nederland zoals postorderbedrijven en reisorganisaties.

wdekreij
07/05/05, 17:24
Het is een site met bezoekers van de hele wereld, dan lijkt me een NL-bedrijf niet echt handig, eerder google adsense (of heb ik dat nu mis?)

Maar zoals jullie hier (www.minastirith-project.com) kunnen zien staan er links naar ASP / C++ site's.. Maar daar gaat het absoluut niet over :( Enig idee hoe ik kan zorgen dat deze 3d en/of lotr-gerelateerd worden?

LoungeRoom
08/05/05, 01:08
Adsense is vrij traag met het updaten van de content van een domeinnaam.
Als je er ooit andere content op hebt gehad, blijven vaak advertenties in die richting verschijnen.

Het enige wat je hieraan kunt doen is Adsense 'foppen' en de huidige url doorschakelen naar een andere domeinnaam.
Probeer eens of dat werkt.

Anders zou je ook nog kunnen proberen om ze eens te mailen, Google heeft vrij behulpzame medewerkers ;)

snaaps
08/05/05, 01:11
Origineel geplaatst door wdekreij
Ten eerste: Wat is tradedoubler?


www.tradedoubler.nl

is een banner systeem, je kan zelf banners uit kiezen van bedrijven die jou dan gaan betalen.
deze banners kan je in een rotatie zetten zo krijgt de klant elke keer een andere banner te zien.

Zuidberg
08/05/05, 07:58
Origineel geplaatst door LoungeRoom
Adsense is vrij traag met het updaten van de content van een domeinnaam.
Als je er ooit andere content op hebt gehad, blijven vaak advertenties in die richting verschijnen.
Het lijkt er inderdaad op dat er eerst ander content heeft gestaan. Als je bij een Adsense-previewtool (http://adsense.toolbot.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.minastirith-project.com%2F&format=160x600_as) kijkt, zie je 'militaire' advertenties, wat wel redelijk zou passen bij de content van de huidige site.

wdekreij
08/05/05, 12:30
Er heeft nooit andere content op gestaan.. Toen ik adsense erop zetten was het enige verschil dat de titel enkel "Minas Tirith Project" heette, en de meta description tag er niet stond..

Verder wast'ie exact hetzelfde.. Maar ik had in het begin (bij google adsense) niet aangevinkt dat de content in frames stond, dat heb ik 2 dagen daarna wel aangevinkt en de code er opnieuw ingeplakt.

wdekreij
12/05/05, 08:37
Ik heb het e.e.a. veranderd, het is nu wel voornamelijk Lotr wat er in de reclame verschijnt.. En gister is het lekker druk geweest, meteen 3,65 dollar op 1 dag binnen gehaald :P Als het zo druk bleef zou't mooi zijn ;)

VRR
25/05/05, 16:26
ik heb zelfs een site van 20 uniek per dag en ik verdien er + 1000€ /maandelijks mee.

ik moet wel zeggen dat het SEO verkeer is en dat het onderwerp dating is


:)


Dus zeg nooit dat 75 bezoekers/dag waardeloos zijn

wdekreij
25/05/05, 18:27
SEO verkeer, wat houd dat precies in?

Is wel erg veel btw voor 20 uniek p/d, doe je goed :D

VRR
25/05/05, 18:40
gericht zoekverkeer voor adult dating (ze komen vooral van msn en yahoo)

als ik google nog kan optimaliseren dan zal het nog meer worden :)

Lucky Luke
26/05/05, 09:04
Origineel geplaatst door VRR
ik heb zelfs een site van 20 uniek per dag en ik verdien er + 1000€ /maandelijks mee.

20 uniques per dag en een maandelijkse omzet van 1k EUR vind ik eerlijk gezegt wel heel erg extreem. Welke site is dat dan?

VRR
26/05/05, 10:04
Sorry maar dit ga ik niet vertellen (aangezien ik 9 kansen op 10 dan mensen hebben die mijn site gaan kopieren en de Search engines zullen mij dan afstraffen)

Maar ik kan wel zeggen :

Stel je zoekt op het bekendste internationaal datingprogramma in yahoo/MSN en dan komt mijn site in Top5 uit

Gevolg mensen zijn al op zoek naar dat programma en de meeste willen dan ook ineens een abonnement nemen.

PS ik heb vroeger wel eens een URL van me gegeven waar ik ook $$$ mee verdiende en in 2 weken was mijn site al exact 3 maal gekopieerd (tot zelf de prenten toe) gevolg : mijn site ging van top5 Google --> page 16 Google

Greetz

VRR

VRR
26/05/05, 10:06
PS heb ook een webcam site die een 50-75/dag genereerd (wel BE/NL verkeer) en die brengt een 500€ op

Er zijn dus voorbeelden genoeg om veel te cashen

Ik ken mensen die enkel sites bouwen rond dure keywords in adsense (die tot 100$ per click betalen) en die verdienen ook goed hun brood.

Greetz

marcovp
26/05/05, 10:39
Ik gebruik nu sinds een paar dagen als experiment kleine images via tradedoubler op de site van playtoday.nl en tot nu toe zijn de inkomsten ongeveer € 0,35 per dag.
Er komen ongeveer 50 tot 75 bezoekers per dag op de site en deze zijn uit uit 1 specifieke doelgroep. Voor een begin is dit niet slecht maar ben uiteraard aan het zoeken wat men wilt en zoekt maar rijk zul je er nooit van worden.

wdekreij
29/05/05, 23:07
Nog even bedankt voor alle reactie's hier. Deze hebben ertoe geleid dat ik er zo'n 20 $ p/m aan over houd (als het zo stabiel blijft).

Toch een leuk extratje :-) Thnx!