PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht Redesign / nieuwe layout



Luke
20/04/05, 10:30
Hallo,

Eerst even snel voorstellen ik ben luke.
Mijn eerste vraag hier is het volgende. Een goede kennis heeft mij gevraagd om voor zijn bedrijf een nieuwe layout te bedenken voor zijn huidige website. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die een layout kunnen bedenken / maken voor het bedrijf. Wat zou dit gaan kosten. Wel wordt er verwacht dat er een faktuur voor komt. Geen interactiviteit nodig misschien nog wel een contact formulier. Teksten worden aangeleverd incl foto's etc. In eerste instantie gaat het dus om de layout, en misschien 1 nieuws pagina die ze online kunnen aanpassen. Huidige pagina www.ehle-hd.de. Contact persoon ben ik :-) dus. Graag hoor ik het als er vragen zijn.

gr

Imtek
20/04/05, 10:48
Je hebt een email!

Triloxigen
20/04/05, 11:42
Gaat het nou puur om de layout ontwerp, of ook de rest van de site?

Ties
20/04/05, 11:42
Ook ik heb u een mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Thijs Albers

Luke
20/04/05, 11:47
Het gaat in eerste plaats om de layout. Ik ben niet creatief, en zij al helemaal niet. Om de opdracht definitief los te krijgen zou het handig zijn om ze een prijs / plaatje te kunnen laten zien van het ontwerp.

Tevens kan het zijn dat ze hierna toch nog beslissen om de hele site te laten doen door een derde. Hier kan ik nog niets zinnigs over zeggen helaas.

Maar een aantal eisen die ik eigenlijk gesteld heb omdat ze mij vragen zijn:

Layout in css
Makkelijk pagina's toevoegen, menu moet natuurlijk ook uitbreidbaar zijn.
Voor de nieuws pagina zou het handig zijn als er zoiets als cms gemaakt zou kunnen worden voor deze pagina. Ik weet niet of dit mogelijk is voor 1 pagina maar goed.

Graag hoor ik de prijs en eventueel een voorbeeld van een layout.

Voor de layout hebben we nog geen idee.. Dus leef je uit zou ik zeggen. Kijk even op de bestaande site naar de kleuren en producten en bedenk wat leuks.. Ik kan jullie niet meer info geven over wat ze willen..

gr luke alvast bedankt voor de genomen moeite.