PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Rokscom Internet BV



timmeh
17/04/05, 20:44
Hallo,

Wij zijn van plan een rack te gaan huren bij rokscom, graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen over rokscom zijn.

Vooral:

-Netwerk(zal ook gebruikt worden voor gameservers)
-Toelating tot redbus

Het netwerk is voor mij het belangrijkst.

Alvast bedankt!

svbeek
17/04/05, 22:26
Netwerk: redelijk okee, toelating: nooit problemen gehad

Easyracks
17/04/05, 22:32
Zo makkelijk qua toegang, IP's etc. Geweldig :)

TiMMiEJ
17/04/05, 22:37
Origineel geplaatst door timmeh
Hallo,

Wij zijn van plan een rack te gaan huren bij rokscom, graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen over rokscom zijn.

Vooral:

-Netwerk(zal ook gebruikt worden voor gameservers)
-Toelating tot redbus

Het netwerk is voor mij het belangrijkst.

Alvast bedankt!

Ik heb op dit forum al een paar keer gezien dat het rokscom netwerkt niet echt fantastisch was voor gameservers. Maar ik heb er zelf geen ervaringen mee.

timmeh
17/04/05, 22:47
Origineel geplaatst door svbeek
Netwerk: redelijk okee, toelating: nooit problemen gehad

Draaien jullie er ook gameservers op?

Zo ja, zou je mij daar wat meer info over kunnen geven. Aangezien dit heel belangrijk is voor ons.

De netwerk specificaties op de website zien er in ieder geval goed uit (ook voor gameservers)

mdf
18/04/05, 01:35
Rokscom had in het verleden wel wat probs met het netwerk, maar de laatste tijd is hier voor zover ik weet geen sprake meer van.

s.vossen
18/04/05, 08:09
Laatste tijd paar keer downtime van ze meegemaakt toen ze weer dingen aangepast hadden zonder al te veel na te denken. Waren ze bezig met de filter en blijkbaar filteren ze iets teveel waardoor veel wat door rocksom moet niet meer kon connecten.

PeterT
19/04/05, 03:44
Volgens een klant van ons, die ook aan gameserverhosting doet, en daarvoor bij Rokscom zit, zijn ze het 'perfecte' gamingnetwerk.

svbeek
19/04/05, 08:52