PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Rokscom Internet BV



timmeh
17/04/05, 20:44
Hallo,

Wij zijn van plan een rack te gaan huren bij rokscom, graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen over rokscom zijn.

Vooral:

-Netwerk(zal ook gebruikt worden voor gameservers)
-Toelating tot redbus

Het netwerk is voor mij het belangrijkst.

Alvast bedankt!

svbeek
17/04/05, 22:26
Netwerk: redelijk okee, toelating: nooit problemen gehad

Easyracks
17/04/05, 22:32
Zo makkelijk qua toegang, IP's etc. Geweldig :)

TiMMiEJ
17/04/05, 22:37
Origineel geplaatst door timmeh
Hallo,

Wij zijn van plan een rack te gaan huren bij rokscom, graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen over rokscom zijn.

Vooral:

-Netwerk(zal ook gebruikt worden voor gameservers)
-Toelating tot redbus

Het netwerk is voor mij het belangrijkst.

Alvast bedankt!

Ik heb op dit forum al een paar keer gezien dat het rokscom netwerkt niet echt fantastisch was voor gameservers. Maar ik heb er zelf geen ervaringen mee.

timmeh
17/04/05, 22:47
Origineel geplaatst door svbeek
Netwerk: redelijk okee, toelating: nooit problemen gehad

Draaien jullie er ook gameservers op?

Zo ja, zou je mij daar wat meer info over kunnen geven. Aangezien dit heel belangrijk is voor ons.

De netwerk specificaties op de website zien er in ieder geval goed uit (ook voor gameservers)

mdf
18/04/05, 01:35
Rokscom had in het verleden wel wat probs met het netwerk, maar de laatste tijd is hier voor zover ik weet geen sprake meer van.

s.vossen
18/04/05, 08:09
Laatste tijd paar keer downtime van ze meegemaakt toen ze weer dingen aangepast hadden zonder al te veel na te denken. Waren ze bezig met de filter en blijkbaar filteren ze iets teveel waardoor veel wat door rocksom moet niet meer kon connecten.

PeterT
19/04/05, 03:44
Volgens een klant van ons, die ook aan gameserverhosting doet, en daarvoor bij Rokscom zit, zijn ze het 'perfecte' gamingnetwerk.

svbeek
19/04/05, 08:52
ik draai geen gameservers, als je wilt kun je 83.98.146.225 of .226 pingen, een van mn servers daar..

Tha_Wiz
19/04/05, 10:06
Wij zitten al een tijdje bij Rokscom in RedBus (voorheen via Rokscom in NovaXess, maar dat beviel niet goed vandaar de overstap naar Redbus). Qua netwerk hebben we zeker niet te klagen, wij hosten weliswaar geen gameservers maar wel verschillende geavanceerde applicaties die veel (constante) dataverkeer genereren. Hier zijn we dan ook tevreden over, zeker een aanrader. Voor mijn gevoel zit Rokscom qua netwerk redelijk in de buurt van Trueserver en Proserve (ze kunnen er uitereaard niet aan tippen maar de resultaten zijn absoluut naar tevredenheid, qua prijs / kwaliteit daarom zeker de moeite waard om te evalueren).

Filipino
19/04/05, 15:34
Ik zou niet bij Rocksom gaan voor gamehosting, ken iemand die er met zijn gameservers zat, alle klanten op die servers weg

Michel2k
19/04/05, 22:31
Wij zelf zitten nu ook al een tijd bij rokscom met een aantal racks. Er is veel te bespreken. De Technische staff is zeer deskundig. De laatste tijd zijn er wat preformance problemen maar deze lossen ze zeer goed op. Ze gaan goed met de tijd mee, hun ring is nu netjes op 10gbit.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

jan post
21/04/05, 00:57
Ik heb zelf een aantal gameservers bij Rokscom draaien dan wel bij (op de locatie novaxess)!. Wilt u de ping etc weten dan moet u mij maar even emailen jan_post@hccnet.nl . Toegang etc perfeckt geregeld! Ze helpen je ook graag bij problemen etc

Jan Post

Vane
21/04/05, 08:06
Toegang is goed geregeld verder, netwerk doe ik verder geen uitspraken over, tevens is mijn eigen ervaring met hun netwerk al weer een tijd geleden.

twilightinc
21/04/05, 13:26
idd wat synssans zegt, ze hebben behoorlijk wat problemen gehad in het netwerk, hardware down etc. Dat was een van de redenen dat wij zijn overgestapt. Wat betreft toegang etc moet ik ook zeggen dat dat goed geregeld is, maar toch zit ik/zitten wij liever in redbus