PDA

Bekijk Volledige Versie : TeK-9



stevenl
13/04/05, 18:20
Ongeveer een 350-400 unieke hits per dag maar dit aantal stijgt elke maand met een 20%, vorige maand een dikke 12 000 unieke hits gehaald.
Het publiek is hoofdzakelijk tussen 15-21 en voornamelijk mannelijk.

Puur ter informatie zou ik willen weten wat er precies uit te halen valt per maand omdat extra inkomsten wel leuk zouden zijn.

website: www.tek-9.net

Verschillende vormen van advertising kan wel (de bannerrotatie bovenaan kan bvb aangepast worden etc etc)

Mark17
13/04/05, 20:59
je kunt er reclame opzetten (banners/adsense/etc.) aangezien je een vrij duidelijke doelgroep hebt en boven de 10.000 hits zou ik als ik jou was er banners opzetten. eventuele systemen hiervoor zijn er genoeg, eventueel doe je de banners geheel zelf of besteet je ze uit (geheel zelf levert je het meeste op, maar ook het meeste risico). ga bijvoorkeur voor betalingen per view (meest stabiel).

stevenl
18/04/05, 19:40
kan je me eventueel vertellen wat er precies gedaan moet worden? banners zelf ontwerpen moet geen probleem zijn maar hoe kan ik het geld eruit halen? zijn er website waar mensen en bedrijven terecht kunnen hiervoor? (adverentieplaatsen aanbieden of aanvragen)

eweps
19/04/05, 09:16
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wat hij daarmee bedoeld, wel een andere tip:

je hebt een duidelijke doelgroep.. met duidelijke informatie daarover..

In dit geval moet je dus even aanmelden bij http://www.google.nl/adsense/

Greetz

Mark17
20/04/05, 21:24
Origineel geplaatst door Mark17
je kunt er reclame opzetten (banners/adsense/etc.) aangezien je een vrij duidelijke doelgroep hebt en boven de 10.000 hits zou ik als ik jou was er banners opzetten. eventuele systemen hiervoor zijn er genoeg, eventueel doe je de banners geheel zelf of besteet je ze uit (geheel zelf levert je het meeste op, maar ook het meeste risico). ga bijvoorkeur voor betalingen per view (meest stabiel).

Origineel geplaatst door stevenl
kan je me eventueel vertellen wat er precies gedaan moet worden? banners zelf ontwerpen moet geen probleem zijn maar hoe kan ik het geld eruit halen? zijn er website waar mensen en bedrijven terecht kunnen hiervoor? (adverentieplaatsen aanbieden of aanvragen)

ter verduidelijking zal ik alle vragen proberen te beantwoorden en een toelichting geven.

over wat je allemaal moet doen (zelf of uit besteden):
-maak een pagina waar mensen contact met je kunnen opnemen om te adverteren (inclusief de prijzen)
-zoek/maak een script waarin je alle reclame zet (banners/tekst links)
-je vraagt geld voor bijvoorbeeld een maand of voor een bepaald aantal keer tonen

een forum met betrekking tot dit (engels talig) is:
http://www.adspaceforums.com/

natuurlijk is het ook mogelijk om het uit te besteden en dan is google adsense handig.

betaling per keer tonen zal het meest stabiel zijn wat betreft de inkomsten.

als je alles zelf doet levert het meer op in werk en in geld.