PDA

Bekijk Volledige Versie : ikkanderegelsnietvinden.nl



xsnienke
13/04/05, 11:43
Ge-edit door janneman.
Probeer het nog eens als je de regels uit je hoofd hebt geleerd.

janneman
13/04/05, 12:04
Hier doen we het niet voor :mad:

OF het is een veiling en dan doe je dat zoals het hoort, OF het is een verkoop tegen vaste prijs of acceptabel bod en dan doen we het zoals het hoort en ook nog eens in het juiste onderdeel!

Als je iets verder kijkt dan zie je ergens regeltjes staan.

xsnienke
13/04/05, 13:29
Wat loop je nou te zeuren.

De rest is verwijderd door Janneman

Lucky Luke
13/04/05, 13:44
Jan is nou eenmaal een zeurpiet, al die gekke regeltjes snap ik ook niet. Waarom moet iemand weten wanneer de veiling uitloopt, waar de domain geregt is, wat voor cms er precies achter hangt en hoe uiteindelijk betaald kan worden. Snap niet dat het zo moeilijk moet, kunnen ze het niet een beetje idiotenzeker maken, krijg jij dat gezeur ook niet te horen!

janneman
13/04/05, 14:02
Origineel geplaatst door xsnienke
Wat loop je nou te zeuren.

Hahaha, je kent me nog niet begrijp ik.

De bloemen waren op, dus ik kon alleen wat waarschuwingspunten sturen.

Aangezien de informatie nog steeds niet volledig is ga ik er vanuit dat je de regels nog steeds niet gevonden hebt.
Probeer het nog eens als je ze wel kent.

xsnienke
13/04/05, 14:33
ik kap hier mee, doei!

Dutch_guy
13/04/05, 15:29
Origineel geplaatst door Lucky Luke
Jan is nou eenmaal een zeurpiet, al die gekke regeltjes snap ik ook niet. Waarom moet iemand weten wanneer de veiling uitloopt, waar de domain geregt is, wat voor cms er precies achter hangt en hoe uiteindelijk betaald kan worden. Snap niet dat het zo moeilijk moet, kunnen ze het niet een beetje idiotenzeker maken, krijg jij dat gezeur ook niet te horen!

Wat een flauwekul. Ik vind het super dat e.e.a. zo goed gemodereerd wordt. Zo kan er bij een eventuele verkoop in ieder geval geen onduidelijkheid ontstaan.

Bovendien voorkom je zo dat het hier een snelle dumpplek wordt voor je domeintjes.

Lucky Luke
13/04/05, 15:43
Origineel geplaatst door Dutch_guy


Wat een flauwekul. Ik vind het super dat e.e.a. zo goed gemodereerd wordt. Zo kan er bij een eventuele verkoop in ieder geval geen onduidelijkheid ontstaan.

Bovendien voorkom je zo dat het hier een snelle dumpplek wordt voor je domeintjes.

Zoek in je encyclopedie eens naar de stijlfiguur "ironie", misschien dat je dan snapt dat niet alles zo bedoeld is als het geschreven wordt ,o)

Dutch_guy
13/04/05, 15:47
Origineel geplaatst door Lucky Luke


Zoek in je encyclopedie eens naar de stijlfiguur "ironie", misschien dat je dan snapt dat niet alles zo bedoeld is als het geschreven wordt ,o)

Jaaaa, maar schrijf het dan ook op een ironische manier.

Nou ja, denken we er in ieder geval hetzelfde over. ;)

superfrostie
13/04/05, 17:20
ja lucky, deze keer dacht ik zelfs dat je het meende, alhoewel ik het al vrij raar vond dat je zo reageerde ;)

janneman
13/04/05, 17:29
Wat dacht je van mij, ik heb nog heel wat moeten regelen om die ban weer ongedaan te krijgen toen ik doorhad dat het sarcastisch was :rolleyes:

Nee hoor, ik had dat wel gelijk door want ik weet dat Lucky zoiets niet zou durven bij mij :O

WH-Tim
13/04/05, 17:32
lol janneman, de almachtige man :p

Lucky Luke
13/04/05, 17:33
De ironie stak in "idiotenzeker" en "jij", maar goed...volgende keer laat ik de ironie er wat meer vanaf druipen ,)

Niet durven is echter zo een ding, ik kijk vaak meer vanaf de zijlijn toe en geniet van hetgeen geschreven wordt. Af en toe wil ik ook eens lekker meedoen, zeker als iemand "per ongeluk" op dit forum terecht gekomen is en met de grote mensen mee wil doen.

janneman
13/04/05, 17:52
Ach, we hebben ons weer vermaakt en ik heb weer eens een vrouw boos gemaakt :rolleyes:
Ik wilde 'm afstrepen op de muur, maar de doos krijt is al op.

Hoe dan ook, ik knal er een slotje op.
Als er een Mod langskomt krijg ik straks nog punten ook met dat achterlijk strenge beleid hier.