PDA

Bekijk Volledige Versie : Info over credit card betaalwijzen



AlphaXS
13/04/05, 10:15
Omdat wij zeer binnenkort gaan stoppen met de samenwerking met een grote en bekende CC partij in Europa, zijn wij op zeer korte termijn,
op zoek naar een aantal (goedkope) alternatieven voor de afhandeling van betalingen per credit card.

Het gaat hier dan om het tijdens de bestelling betalen, alswel achteraf.
Dus er moet een stukje scripting mogelijk zijn, waarbij het bestelsysteem en het control panel (klant beheer systeem) dit af kunnen handelen.

Gaarne enkele veilige en betrouwbare partijen vermelden.
Abonnementstarief niet hoger dan 12,50 p/mnd.
Kosten per transactie niet hoger dan € 3,50 of 21%
Uitbetaling uiterlijk tot na 3 maanden, na de transactie.

chielsen
13/04/05, 11:31
worldpay.com is een goede!

PeterS
13/04/05, 11:35
Toevallig heb ik net een paar dagen geleden chronopay gebeld. Ik ben bezig met de opzet van mijn webwinkel. Chronopay biedt meerdere oplossingen aan en kwam betrouwbaar en profesioneel over. Zij kunnen je een een eigen merchant account aanbieden (kosten rond de 3,5 % per transactie + 30 cent per tranactie), maar ook je kan ook gebruik hun account (4,5-5%). Uitbetaling per week.

Peter

alex[nl]
14/04/05, 22:44
WorldPay is idd ok, maahaar duurt even voordat het rond is en setup is niet goedkoop (180 GBP uit n hoofd) .. Als je het gat tijdelijk wil dichten kan je natuurlijk PayPal gebruiken (als je een Prof/Business account heb kan je gewoon CC accepteren) ... Zou verder europese partij kiezen (oa icm uitbetaalmanier, aantal amerikaanse merchant accounts betalen uit in cheques) ..

Succes!

Pantsy
14/04/05, 23:40
neem eens contact op met multipay.net misschien kunnen zij wat voor jou betekenen.

japieo
15/04/05, 22:49
Ogone, Worldpay, Multicards uitstekende CC handlers.

roydv
20/04/05, 10:13
Multipay is wel wat aan de dure kant qua abonnementskosten. Ik kwam laatst een Franse payment provider tegen, actief in heel Europa en geen abonnementskosten. De naam ben ik alleen ff vergeten.

PlanPro
29/04/05, 10:35
Kan er nog een paar goede aan toevoegen:
PayPal wordt vanuit veel Control panels ondersteund voor afrekenen van hosting.

En nog een goede is 2CO (www.2co.com) eenmalig iets van 50 dollar betalen en verder enkel provisie per transactie. Enige is ze zijn wel beetje streng in wat je aanbiedt. Want 21% ben je volgens mij een high-risk merchant..

cashmere
29/04/05, 12:13
zijn er ervaringen met chronopay?