PDA

Bekijk Volledige Versie : Een domein reggen? Ga naar cd-rw.nl!



slowhand
12/04/05, 12:03
Is het in domeinboerenland nu al zo slecht gesteld dat je je klanten via misleiding moet binnen trekken?
Ben je aan het googelen op CD-RW, kom je bij een domeinboer uit. Is dan net zoiets als die 'aanbiedingen' voor de kassa bij een supermarkt. Impulsaankoop. "Hmmm, nou ik hier ben, gelijk maar ff een domeintje reggen" :D

Voor de 'zeurders' onder jullie..., neh ik zit niet te azen op dat domein. Ik verkoop geen blanco dragers :p

The MAzTER
12/04/05, 12:07
je maakt er wel een sport van is het niet :p

slowhand
12/04/05, 12:19
Origineel geplaatst door The MAzTER
je maakt er wel een sport van is het niet :p Je doelt op het misbruiken van handelsnamen in de keywords? Neuh dit is wat anders, ik vond het wel grappig. Ik denk eerder dat de poster dacht: "he er loopt hier een warme CDbakker rond, es ff kijken of 'tie wat in dat domein ziet" ;)

The MAzTER
12/04/05, 12:31
nee doel op iets anders ;)

TMourik
12/04/05, 12:36
het doel is compleet anders ;) korte/makkelijk te onthouden, gratis, domeinnamen.

ik kan/had er natuurlijk ook neer kunnen zetten: lijp.nl (voorbeeld)

slowhand
12/04/05, 12:42
Origineel geplaatst door The MAzTER
nee doel op iets anders ;) Oohw dat....
Ach jah :D

slowhand
12/04/05, 12:43
Origineel geplaatst door TMourik
het doel is compleet anders ;) korte/makkelijk te onthouden, gratis, domeinnamen.

ik kan/had er natuurlijk ook neer kunnen zetten: lijp.nl (voorbeeld) Ow?? Dus cd-rw.nl is gratis te verkrijgen??
Nah dan wil ik 'm wel :D

WH-Tim
12/04/05, 12:50
Origineel geplaatst door TMourik
het doel is compleet anders ;) korte/makkelijk te onthouden, gratis, domeinnamen.

ik kan/had er natuurlijk ook neer kunnen zetten: lijp.nl (voorbeeld)

Doe dat dan ook :p anders is stringbabes.nl misschien wel iets voor je, die onthoudt nóg makkelijker ;)

TMourik
12/04/05, 14:05
Origineel geplaatst door slowhand
Ow?? Dus cd-rw.nl is gratis te verkrijgen??
Nah dan wil ik 'm wel :D zie de voorwaarden op de website enz :)

WH-Tim
12/04/05, 14:10
'uw ENIGE echte live registratie programma' .. mag ik vragen wat zo speciaal de website site aangezien het helemaal niet live werkt maar pas nadat de formulieren getekend geretourneerd en ontvangen zijn?

TMourik
12/04/05, 16:26
1 woord: marketing

MarkvE
16/04/05, 19:34
Origineel geplaatst door TMourik
1 woord: misleiding

Heb je bericht even gecorrigeerd.