PDA

Bekijk Volledige Versie : Deelnemer bij SIDN, en verder ?



Undomiel
11/04/05, 20:11
Ik ben benieuwd hoe het zit met de domeinprocedure van SIDN.

Stel je meld je aan als deelnemer catogorie 1, je vult je papieren in, stuurt ze op, betaald, en SIDN heeft het ontvangen,...

Mijn vraag:

Wat is de volgende stap welke ze verrichten? Krijg je bijvoorbeeld een soort Managment system waar je domeinnamen kunt verkopen & beheren ?

Vane
11/04/05, 20:24
Je krijgt je login gegevens waarmee je kan inloggen op het besloten gedeelte. Hier heb je o.a. toegang tot DRS waarmee je domeinnamen kan registreren.

easy2host
11/04/05, 20:25
Je krijgt inderdaad toegang tot een programma waarmee je domeinnamen kunt verhuizen/aanvragen/opzeggen/muteren.

Tevens krijg je de mogelijkheid om via formulieren domeinnamen aan te vragen, deze formulieren hebben een vast layout en kun je dus bijvoorbeeld implenmenteren in je eigen systeem zodat je makkelijk domeinen kunt aanvragen.

Undomiel
11/04/05, 20:27
dan ben ik voorzien :)
bedankt

Remigius
13/04/05, 03:24
En ik moet zeggen, je krijgt een aardig uitgebreide handleiding op papier. Is er trouwens uberhaupt iemand de deze handleiding helemaal heeft gelezen? :)

Phu
13/04/05, 03:39
ik had hem vorig jaar helemaal gelezen

het was zomer ,had nog weinig klanten dus tijd over ;)

Vane
13/04/05, 10:02
Ik heb hem nog niet open gehad volgens mij :p

Remigius
13/04/05, 22:27
Ik ben er aan begonnen, maar ik vond het zo saai dat ik alleen de noodzakelijke dingen gelezen heb. Misschien dat ik het nog wel een keer helemaal lees zodra ik tijd over heb, voorlopig nog niet iig. :)