PDA

Bekijk Volledige Versie : Komnuspelen.nl te koop



Jordydenboer
11/04/05, 17:25
Ik bied bijdeze http://www.komnuspelen.nl te koop aan dit doe ik omdat ik een nieuw project ga beginnen en me zelf meer op school wil gaan richten.

Geen verdiensten
Minimale prijs €100,-
verhogen met minimaal €5,-
buy now €200
Verkoop met factuur.
Eventueel jaar lang hosting erbij
'Veiling' sluit 15 april
Stats: http://www.mystats.nl/stats/games/komnuspelen/16849.html

Niet offtopic reageren alleen voor echte intresse.

Meer info kan je mailen naar jordydenboer@planet.nl of toevoegen op msn met de mail gekvancomputers@hotmail.com

janneman
11/04/05, 17:33
Ik bied de buynow van 200 euro.

Stuur me even een PB-tje met de betalingsinfo.

Jordydenboer
11/04/05, 18:05
Origineel geplaatst door janneman
Ik bied de buynow van 200 euro.

Stuur me even een PB-tje met de betalingsinfo.
Mjah nu zit ik met de gebakken peren er is net op msn 210 geboden?
Maarjah ik wouw de buy nouw ophallen met 50euro maarjah je was me net voor dus ik kan je um aanbieden voor 220

janneman
11/04/05, 18:11
Zucht, dit gaat weer een lange avond worden......

Dit kan niet wat je nu doet.
Buynow is buynow.
Vrij vertaald betekent dat koop nu en ik heb dus besloten om 'nu' te kopen.

Jordydenboer
11/04/05, 18:14
Tjah dat zal best en heb daar ook respect voor enzo,
Maar als jij reageer en ik kan me bericht niet meer aanpassen en me innet loopt vast en jij ben eerder en iemand reageerd op msn en die bied hoger, dan is dit echt een miss verstand want heb hier weer een bod binnen van 280, en met die gah ik nu akkoord tenzij nog iemand ff hoger bied

janneman
11/04/05, 18:16
Ok, en dat was dus het einde van je account of dit forum.

Kom nog eens terug als je wel snapt hoe het in de grote mensen wereld werkt.

domeinverkoop
11/04/05, 20:19
oo dat meen je niet he...toon de tijd van dat msn bericht maar eens aan dan, zal vast wel iemand zijn geweest NA de optie die Jan heeft genomen. Ga maar weer met blokken spelen ofzo

Tsirakos.nl
11/04/05, 21:07
Altijd hetzelfde gezeik met die kleuters die een extra zakcentje proberen te verdienen :r

Lucky Luke
12/04/05, 10:00
Misschien een idee om alleen leden met een x aantal posting de mogelijkheid te geven domains te kopen/verkopen, lijkt trafficbeamer wel met al die kiddies.

domeinverkoop
12/04/05, 13:10
We kunnen wel een afdeling "Ballenbak" maken. Dan kunnen ze daar lekker typen, dingen afspreken gewoon even lekker met de luiers heen en weer springen om vervolgens weer in hun kringetje te gaan zitten op school.

janneman
12/04/05, 13:40
Origineel geplaatst door Lucky Luke
Misschien een idee om alleen leden met een x aantal posting de mogelijkheid te geven domains te kopen/verkopen, lijkt trafficbeamer wel met al die kiddies.

Helemaal niet zo'n gek idee denk ik.

Een leeftijdsgrens zou ook geen kwaad kunnen (deze jongen is al 14) maar dat is vrij eenvoudig te omzeilen natuurlijk.

eweps
12/04/05, 23:57
Hm, dan nog..

zou een leuke deal voor Jan zijn geweest.. voor maar 200 euro:D daarvoor had ik hem ook wel willen hebben:)