PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanmelden zoekrobot?



hostplaatsje
11/04/05, 10:40
Geachte,

We zijn al wezens zoeken, maar het mocht niet baten. We zijn op zoek naar iets dat ons aanmeld bij een zoekrobot.
Zijn er suggesties, dan hoor ik het graag.

Triloxigen
11/04/05, 10:54
Er zijn hier diverse partijen die dit regelen op dit forum :)
Plaats een aanvraag in Personaal gezocht of te koop gevraagd oid.

mguilmot
11/04/05, 11:19
Wij kunnen je ber-art aanraden. Hij heeft dit voor ons geregeld :)

cashmere
11/04/05, 12:29
http://www.google.nl/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Meld je ook nog aan bij zoveel mogelijk open directories (dmoz etc) en zorg dat er wat geindexte sites naar jou site linken. Je hoeft niet meteen een bedrijf in de hand te nemen die zich hiermee bezighoud...

hostplaatsje
11/04/05, 13:32
Bedankt voor al jullie snelle reacties. We gaan eens verder kijken wat we hier aan gaan doen.

FransVanNispen
12/04/05, 11:32
Dit heb ik eigenlijk nog nooit begerepen. Tot nu toe zijn al mijn domeinen altijd automatisch door de zoekmachines gevonden. Ik heb me nog nooit ergens aangemeld.

Als je onze naam zoekt bijv, zijn we gewoon de eerste in de rij. Wat is het voordeel je aan te melden?

hostplaatsje
12/04/05, 12:27
Bedankt voor uwe reactie Frans,

Ik snap het even niet, u heeft zich nog nooit aangemeld voor uw bedrijf maar komt toch gewoon tussen de zoekmachines terecht. Dit is toch onmogelijk, vooral als je kijkt naar hoeveel hosters zijn die hun diensten aanbieden.
We hebben ons aangemeld bij wat zoekmachines en nu is het een beetje afwachten geblazen.
Veel succes verder en bedankt voor uw reactie.

Designerhosting
12/04/05, 12:39
cPanel heeft een script dat je automatisch aanmeldt bij een aantal zoekmachines. Hier hoef je inderdaad geen bedrijf voor in te huren. Meer van belang is hoe je website ingericht is om op bepaalde zoektermen hoog in de lijst te komen bij zoekmachines. En bij Google is inderdaad het aantal relevante linken ook belangrijk van andere websites naar de jouwe....

hostplaatsje
12/04/05, 12:41
Hoe heten die scripts in cPanel, want dan ga ik dat eens proberen.

Designerhosting
12/04/05, 12:48
Het heet Search Engine Submit en heeft niet alle zoekmachines, maar in ieder geval google en lycos + een paar anderen. Bij de Nederlandse zoekmachines kun je jezelf aanmelden....

cashmere
12/04/05, 13:11
gebruik _NOOIT_ een script om je aan te melden als je het doet, doe het altijd handmatig, bij de grote jongens is overal een linksubmit, kleinere zoekmachines nemen deze resultaten automatisch over.

hostplaatsje
12/04/05, 13:12
Waarom moet ik nooit een automatische script gebruiken? Het werkt toch super?

cashmere
12/04/05, 13:23
Veel zoekmachines houden er niet van, altavista bvb. Je vertouwd op stukjes software die je niet kent om je site toe te voegen. En maar hopen dat het goed is gegaan, vaak geen error reports etc. Voor die paar grote zoekmachines die er zijn kan je het net zo goed ff handmatig doen. Hoeveel werk is het nou. Heb je een hele site gemaakt dan is het toch geen moeite om even een half uurtje bezig te gaan. Voor de kleinere daarentegen kan het wel makkelijk zijn. Vergeet ook niet dat 95% van je bezoekers komen via de top5 zoekmachines.

hostplaatsje
12/04/05, 13:25
Bedankt voor je tip, je hebt helemaal gelijk. Ik denk dat ik genoeg weet. Bij deze mag van mij dit onderwerp wel sluiten.

Designerhosting
12/04/05, 13:38
Het script van cPanel heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Maar Cashmere heeft wel gelijk dat het een kleine moeite is om ff zelf handmatig dingen in te voeren. Al moet je dat ook met dat script doen. Invullen van gegevens omtrent de site etc.

Maar zijn waarschuwing is wel heel stellig. Ik dacht even dat er een verhaal zou komen van misbruik door het script, spam, wachtwoorden die gejat worden en andere nare dingen.....

hostplaatsje
12/04/05, 14:18
Ja daar heb je ook gelijk in, ik heb allebei de tips uitgevoerd. Ik bedank jullie voor de reacties.

AlfaHosting
12/04/05, 16:32
www.wjsubmit.nl ...

AlfaHosting
12/04/05, 16:32
typo :)

hostplaatsje
12/04/05, 16:45
Dit is een goede site, ook hier heb ik alles toegevoegd. Bedankt voor de tip, echt super.

AlfaHosting
12/04/05, 19:24
Origineel geplaatst door hostplaatsje
Dit is een goede site, ook hier heb ik alles toegevoegd. Bedankt voor de tip, echt super.

Omdat mensen blij maken mijn missie in het leven is nog een goede tip :p

http://www.aanmelden-zoekmachines.info/ ...

hostplaatsje
12/04/05, 19:44
Zo Mario je maakt me wel heel erg blij. Dat was een zeer goede link!