PDA

Bekijk Volledige Versie : Servers in de VS



PC-Group
09/04/05, 16:25
Beste mede forum genoten,
Ik heb al gezocht hier op het forum, en op webhostingtalk.com maar vrij weinig kunnen vinden.

Wie zijn nou eigenlijk de grote dedicated server aanbieders in de VS ? , ik heb namelijk een aantal goedkope dedicated servers voor een groot project in de verenigde staten nodig.
Ik zoek hier dus geen aanbiedingen, maar advies van jullie.

Dus als mensen links hebben naar een aantal grote en/of bekende goedkope dedicated server aanbieders in de vs zie ik die links graag verschijnen.


Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

wdv
09/04/05, 16:36
Degene die zo even bij mij opkomen die groot zijn:

The Planet (en hun goedkopere divisie ServerMatrix)
NAC (en hun goedkopere divisie 15minuteservers)

Hypernia
09/04/05, 17:05
Rik-edit: Spam....

Vane
09/04/05, 17:11
http://ev1servers.net/english/index.asp

mguilmot
09/04/05, 17:15
http://www.server4you.com/us/dedicated/index.html

Unixadmin
09/04/05, 18:04
www.nocster.com
www.dedicatednow.com
www.ezzi.net

mihosnet
09/04/05, 19:01
www.theplanet.com (http://www.servermatrix.com/)

ju5t
09/04/05, 20:05
www.solidhost.com

Unixboy
09/04/05, 20:08
www.host4you.net erg goedkoop, service niveau is wel ok. (prijs kwaliteit niv.)

dreamhost_nl
09/04/05, 20:30
Wij hebben over de jaren verschillende partijen in de V.S uitgeprobeerd en zijn ongeveer een jaar geleden volledig overgestapt op het ThePlanet netwerk. We hebben daar nu een twintigtal servers staan en hebben tot op heden *even afkloppen* niet echt veel problemen gehad. Een zekere aanrader dus...

AlfaHosting
10/04/05, 11:27
We hebben zelf vroeger heel wat servers gehad in verschillende datacenters in Amerika (voor de overschakeling naar servers in Nederland). Dus kan ik wel spreken uit enige ervaring.

Omdat er toch nog heel wat klanten zijn die verkiezen om in de USA gehost te blijven hebben we er nog enkele servers behouden.

Voor die enkele servers hebben we gekozen voor het Fortress ITX datacenter (http://www.fortressitx.com/) in New Jersey. Uitstekende kwaliteit, prima netwerk, goede pingtijden ... een aanrader.

AlfaHosting
10/04/05, 11:29
Origineel geplaatst door domper
www.nocster.com
www.dedicatednow.com
www.ezzi.net

Nocster zou ik je absoluut NIET aanraden :)

slowhand
10/04/05, 11:53
Ik heb nu ruim 1 jaar een dedicated bij managed.com http://www.managed.com/products.htm
En niet echt te klagen. Slechts 1x (door eigen schuld) down geweest maar binnen 15 minuten weer up na 1 mailtje (overdag, het was toen voor hun midden in de nacht).

dreamhost_nl
10/04/05, 12:51
Origineel geplaatst door slowhand
Ik heb nu ruim 1 jaar een dedicated bij managed.com http://www.managed.com/products.htm
En niet echt te klagen. Slechts 1x (door eigen schuld) down geweest maar binnen 15 minuten weer up na 1 mailtje (overdag, het was toen voor hun midden in de nacht).

Managed.com is heel goedkoop, en dat voel je in de kwaliteit van het netwerk. Het netwerk laat het heel vaak afweten, dus zou ik ze zeker niet voor een productieserver gebruiken. Als je dus tevreden bent over Managed.com dan mag je echt van heel veel geluk spreken. Kijk maar 'ns de verhalen na over Managed.com op de Amerikaanse WHT... niet echt een aanrader... ;)

Pier
10/04/05, 13:30
http://www.layeredtech.com/

user002
10/04/05, 14:40
Origineel geplaatst door dreamhost_nl


Managed.com is heel goedkoop, en dat voel je in de kwaliteit van het netwerk. Het netwerk laat het heel vaak afweten, dus zou ik ze zeker niet voor een productieserver gebruiken. Als je dus tevreden bent over Managed.com dan mag je echt van heel veel geluk spreken. Kijk maar 'ns de verhalen na over Managed.com op de Amerikaanse WHT... niet echt een aanrader... ;) Ook leuk om te weten dat de grote concurrent rackshack alias ev1servers eigenaar is van WHT.com :)

AlfaHosting
10/04/05, 18:37
Origineel geplaatst door dreamhost_nl


Managed.com is heel goedkoop, en dat voel je in de kwaliteit van het netwerk. Het netwerk laat het heel vaak afweten, dus zou ik ze zeker niet voor een productieserver gebruiken. Als je dus tevreden bent over Managed.com dan mag je echt van heel veel geluk spreken. Kijk maar 'ns de verhalen na over Managed.com op de Amerikaanse WHT... niet echt een aanrader... ;)

De verhalen over Managed.com zijn sterk overdreven. Dat kan ik je alvast vertellen.

slowhand
10/04/05, 18:42
Pcies :)

dreamhost_nl
10/04/05, 19:18
Origineel geplaatst door user002
Ook leuk om te weten dat de grote concurrent rackshack alias ev1servers eigenaar is van WHT.com :)

De opmerkingen komen toch echt van (voormalige) cliƫnten van Managed.com op het forum en niet van de eigenaren van EV1... Weet je wat het je je kost als je je concurrentie onterecht zwart maakt in de V.S.? :rolleyes:

AlfaHosting
10/04/05, 19:28
En toch heb ik er wel positieve ervaringen mee en zo zijn er wel meer mensen.

mihosnet
10/04/05, 19:29
Origineel geplaatst door user002
Ook leuk om te weten dat de grote concurrent rackshack alias ev1servers eigenaar is van WHT.com :)

Niet meer naar mijn weten. Hoort tegenwoordig bij iNET Interactive, gehost bij rackspace.

Designerhosting
12/04/05, 01:09
Managed heeft zijn ups en downs. Soms gaat het goed, vaak ook minder. De verhalen zijn vaak negatief. Kies in ieder geval een datacenter dat aan de goede kant van amerika ligt in verband met pingtijden.....

Unixadmin
12/04/05, 12:49
Origineel geplaatst door Designerhosting
Managed heeft zijn ups en downs. Soms gaat het goed, vaak ook minder. De verhalen zijn vaak negatief. Kies in ieder geval een datacenter dat aan de goede kant van amerika ligt in verband met pingtijden.....

Dat zijn ezzi.net en dedicatenow.com o.a. Hun datacenter liggen aan de oostkust

AlfaHosting
12/04/05, 16:29
Origineel geplaatst door domper


Dat zijn ezzi.net en dedicatenow.com o.a. Hun datacenter liggen aan de oostkust

Dedicatednow is trouwens een Forstress ITX bedrijf. Aanrader dus :)

Marijn0
15/04/05, 11:05
us is wel goedkoop maar ik ben er niet zon voorstander van ivm verlies van snelheid.

cac
15/04/05, 15:22
US servers aan de oostkust zijn best snel vooral die in NY, je merkt niet echt veel verschil met servers in NL.

mijn server bij NAC/15minuteservers heeft een ping van 80ms dat is redelijk snel. ongeveer evensnel als yahoo.com ook rond the 80ms.

AlfaHosting
15/04/05, 16:49
Origineel geplaatst door cac
US servers aan de oostkust zijn best snel vooral die in NY, je merkt niet echt veel verschil met servers in NL.

mijn server bij NAC/15minuteservers heeft een ping van 80ms dat is redelijk snel. ongeveer evensnel als yahoo.com ook rond the 80ms.

Inderdaad, een degelijke server aan de oostkust in een datacenter met betrouwbare netwerken geeft prima resultaten. Natuurlijk liggen de de pings in Nederland of belgie nog wel een stuk lager. De snelheid is trouwens niet alleen afhankelijk van de pings.

Triloxigen
15/04/05, 16:55
80ms vs 8ms

Ik weet het wel ;)

maxnet
15/04/05, 17:19
Tja, het vervelende is dat veel bedrijven in de VS nog nooit van het begrip tijdsverschil hebben gehoord.

Had ooit een aantal sites een dag tijdelijk op een VS server gezet, i.v.m. wat updates aan de NL server waar ze op stonden.
Krijg vervolgens midden in de nacht:



This is a Policy Enforcement Notice that your server has violated our Acceptable Use Policy available at http://www.layeredtech.com/aup.html. Please refer to the attached complaints and/or logs of abuse. If you believe we have traced this issue to you erroneously, our staff will investigate the issue further. All domains, users, and content responsible for causing this abuse must be removed from the server and any misconfigured, infected, or unauthorized use of software should be investigated. Pending your reply with your comments, questions, or actions to resolve this issue and clear your server from our abuse department, we:


[] are MONITORING this server
[X] will DISCONNECT this server in: [] 24-Hours [X] 1-Hour [] Hours
[] have DISCONNECTED this server
[] have DISCONNECTED and are CANCELLING this server


Hadden een klacht ontvangen over een site die niet bij ons gehost was, maar waar een klant van ons blijkbaar een forward naar had aangemaakt...