PDA

Bekijk Volledige Versie : CustomCars.com



liberty
08/04/05, 20:06
Ik heb het domein CustomCars.com te koop, het domein staat op mijn nameservers, daarom moet je ook nog kosten voor het pakket (dat je wilt) betalen.

dus als je 20 euro op het domein bied moet je ook nog het bedrag (per maand of per jaar) betalen van het pakket.

Bieden begint €15,- daarna + €1,-.

Domeinna(a)m(en): Customcars.com
Startbod: 15 euro
Ophogen met: €1,-
Veiling eindigt: 48 uur na het laatste bod
Eventueel: €80,- Buy-Now prijs
Betaling per: Bankafschrift of PayPal
Prive OF Zakelijke verkoop: Privé
Stats: 300 unieke bezoekers per dag.

TheViper
08/04/05, 20:37
80 euro (buy now), je kunt een pb versturen of contact opnemen met info at 6q.nl

Grtz John

liberty
08/04/05, 20:52
Sorry,

De buy-now prijs is nu €250,-

janneman
08/04/05, 22:21
Origineel geplaatst door liberty
Sorry,

De buy-now prijs is nu €250,-

Ok, dit feest gaat dus even niet door! :mad:

Graag ontvang ik per omgaande de bevestiging van je dat het domein verkocht wordt aan TheViper voor 80 euro.

Jeroenn
08/04/05, 22:37
Origineel geplaatst door liberty
Sorry,

De buy-now prijs is nu €250,-

Hahah, dit vind ik wel heel erg lachwekkend. Dat had je maar moeten bedenken voordat je een buy now prijs instelt...

Jeroen

Lynch
08/04/05, 22:57
Inderdaad, of je had even de volgende clausule moeten inbouwen: 'indien de eerste bieder zich reeds bereid toont tot het betalen van de buy-nowprijs dan zal deze zonder opgaaf van reden worden vermenigvuldigd met 3.125'.

janneman
08/04/05, 23:08
Geen eindeloze rij reacties graag, het komt toch allemaal op hetzelfde neer.
De TS krijgt eerst nog even de kans om tot bezinning te komen.

De pek en veren blijven dus nog even opgeborgen ;)

liberty
08/04/05, 23:23
Oke hierbij cancel ik de hele veiling,

Slotje graag :P

Mvg,

Patrick van Mierlo

janneman
08/04/05, 23:32
Beste Patrick,

Ik denk dat je de boodschap nog niet helemaal begrepen hebt.

OF je handelt de verkoop af met TheViper voor 80 euro OF je krijgt een ban.
Je kunt niet zomaar binnenwandelen, voorwaarden opstellen, diezelfde voorwaarden plotseling veranderen en dan denken dat je er zomaar mee weg komt.

Zeg het maar.

liberty
08/04/05, 23:38
TheViper en ik hebben nog geen overeenkomsten gesloten. Daardoor ben ik niks verplicht. Ik kan zoiezo de whois niet veranderen, dus hij heeft er in prenciepe vanaf gezien.

janneman
08/04/05, 23:46
Je snapt het kennelijk echt niet.

Laat ik even wat feiten op een rijtje zetten:

- je start een veiling op dit forum
- je kiest er vrijwillig voor om een buy-now prijs te vermelden
- een andere gebruiker biedt die buy-now prijs
- je verhoogt de buy-now prijs

Dit kan niet.
Mocht het niet tot je doorgedrongen zijn: buy-now betekent koop-nu
Als iemand dat bedrag biedt, is het domein per direct aan die bieder verkocht en eindigt de veiling.

TheViper heeft nergens vanaf gezien, sterker nog: TheViper heeft mij gevraagd jou aan je verplichtingen te houden.

Ik heb sterk de indruk dat je serieus geen benul hebt van hoe het er aan toegaat in de grote mensen wereld, en dan hoor je ook gewoon niet thuis op een forum waar serieuze zaken gedaan worden.

Als je eerstvolgende post niet de regel "ik verkoop het domein alsnog voor 80 euro aan TheViper" bevat, is je account op dit forum ten einde.

Denk er nog eens rustig over na.

liberty
08/04/05, 23:53
ok, ok jij je zin


Ïk verkoop het domein voor 80 euro alsnog aan TheViper

Maar TheViper zei tegen mij dat als ik de Whois gegevens niet kon veranderen, hij het niet wilde....

janneman
08/04/05, 23:56
En wil je me dan - vlak voordat ik je ban - uitleggen hoe je een domein gaat verkopen die helemaal niet van jou is en waarvan de ECHTE eigenaar zegt dat het domein helemaal niet verkocht is en niet te koop is?

liberty
09/04/05, 00:27
err..?

janneman
09/04/05, 00:38
Liberty is gebanned van dit forum.

Ik ontving in de tussentijd meer achtergrond informatie waaruit bleek dat deze domeinnaam helemaal niet van hem was.

Erg jammer dat dit soort dingen voorkomen op dit forum.
Hij gaat er wel komen!

Waar is de tijd dat 14-jarigen nog gewoon een krantenwijk namen.....

Hjalmar
09/04/05, 13:29
@ Janneman;

Misschien was dit "jochie" wel zo slim om nog contact met je op te nemen en zeggen dat de forum gebruiker "Liberty" helemaal niet de eigenaar is (wat hij dan wel is) zodat deze het voor meer kan verkopen omdat hij €80,- achterafgezien toch wat te weinig vond!

Of is dit geen optie?

janneman
09/04/05, 16:06
Hjalmar, sorry maar ik begrijp je even niet.

Als je een whois doet op het domein, dan zie je een Amerikaan als eigenaar van het domein. En ik heb ook logs gezien van gesprekken waaruit blijkt dat Liberty zelf al aangeeft dat het domein niet op zijn naam staat en dat hij dat niet kan veranderen. En er is ook contact geweest met de echte eigenaar van het domein, en die weet van niets.

Helemaal volgen doe ik het ook niet, maar kloppen doet het in ieder geval voor geen meter :p

domeinverkoop
09/04/05, 21:20
de naam is al vanaf 1996 geregd inderdaad, toen zat hij nog in de luiers waarschijnlijk. Vervelend dit soort dingetjes.