PDA

Bekijk Volledige Versie : Kdis duurt super lang?



izdesign
07/04/05, 20:58
We hebben server bestelt bij kdis en nu na 3 dagen is er nog geen mail van kdis terug gekomen, wij hebben er al 3 gestuurd waarom alles zolang duurt etc. maar geen enkel antwoord :S
Weet iemand nog wat je kan doen?

Mvg izdesign

Vaxon Networks
07/04/05, 21:10
Al gebeld?

snaaps
07/04/05, 21:10
ik heb het idee dat rolf het druk heeft.
bel eens naar kdis, en vermeld dat je rolf wil spreken.

izdesign
07/04/05, 21:27
rolf is?

Filipino
07/04/05, 22:11
BiG BoSS

Remigius
07/04/05, 22:27
Wij hebben in het verleden ook met Rolf samengewerkt. je moet hem gewoon bellen, dat werkt meestal wel.

[offtopic]
Misschien een idee om de regel 'eerst bellen' in de forum regels te zetten bij storingen? :)

M-BahZ
08/04/05, 00:47
Origineel geplaatst door Remigius
[offtopic]
Misschien een idee om de regel 'eerst bellen' in de forum regels te zetten bij storingen? :)
We zitten hier niet in de storingen categorie. ;)

Ondanks dat ik het gevoel heb dat dit in het storingen topic thuis hoort, had het ook niet misstaan in het colocated/dedicated forum. De relevantie met webhosting ontgaat mij een beetje. ;)

WilloW
08/04/05, 01:04
Ik heb na aanschaf van dedicated machines bij kdis helaas zeer slechte ervaringen met hun.

Mailtjes worden nooit beantwoord. Je krijgt alleen auto respons terug. Als je belt krijg je meestal zo'n telefoniste aan de telefoon die je kunt huren. En die weet meestal ook erg weinig

Als ik Rolf wil spreken dan is hij er meestal niet.

Remigius
08/04/05, 05:39
We zitten hier niet in de storingen categorie.Oops, blijkbaar nog niet helemaal wakker :)

AlfaHosting
08/04/05, 07:12
Ik geloof dat ze wat problemen hebben met de levering van bepaalde onderdelen. Ik denk dat dit vandaag in orde ging komen.

In elk geval moet je de aangekondigde 'levering binnen 48 uur' met een korreltje zout nemen. Kan het verbreken hiervan trouwens een reden zijn om een contract te ontbinden ?

Aan hun support kan zeker nog gewerkt worden, zeker wat betreft het antwoorden van mails. Zo heb ik een ticket geopend op 5 april, omdat ik op 7 april 's ochtends nog geen antwoord had heb ik de vraag nogmaals herhaald waarna ik om middernacht hemzelf gevraagd heb op MSN omdat ik maar geen antwoord kreeg.

HBCS
08/04/05, 10:43
is het mailtje er wel aangekomen ?
ik zou Rolf eens bellen met de vraag of hij dat mailtje wel gehad heefd

Cybafish
08/04/05, 10:46
Misschien maar een andere partij proberen voor je dedicated servers? Lijkt me niet dat je soortgelijke perikelen wilt wanneer de server afgeladen staat met klanten.

Domenico
08/04/05, 11:37
Bellen, mailen, bezoekje brengen, thread sluiten.