PDA

Bekijk Volledige Versie : Lighthosting



Anoniem
07/04/05, 20:26
Hallo daar!

Vanwege mijn studie zal ik lighthosting verkopen.

Wat is er inbegrepen?

een X aantal klanten, je kan het aantal te horen krijgen als je contact opneemt, weet het zo niet precies. (rond de 30 zeker)

Resellers account: 15 GB Webspace, 150 GB Dataverkeer

5 domeinnamen:

Lighthosting.nl
Lighthosting.biz
Lighthosting-eu.net
speedbase.nl
g-webcenter.nl

Gehele website die met MySQL werkt
Alle toegevoegde pakketten en domeinnaam extensies, die in de database staan, komen automatisch in het bestelsysteem, in de admin kan je de bestellingen uitlezen, Er word een email gestuurd naar de besteller, met de info over het pakket :)

Als je al een dedicated server hebt, kan je ook 3 resellerklanten erbij krijgen, deze betalen 10 per maand, op een na, die betaalt een bedrag van 35 per maand..
Hiervoor kan je ook contact opnemen.

---- Je mag zelf een prijs bieden.. ikzelf weet er geen, graag wel sirieuze boden, en zeker niet onder de 500, aangezien er al eens ee bod is geweest van 750, alleen die koper is niet meer te bereiken..

Het is momenteel allemaal down ja, dit komt vanwege nieuwe server, downtime oude server, en er is iets met de verhuiziging fout gegaan, dit zal uiteraard allemaal worden geregeld!!!

Voor vragen/intresse kan je emailen naar: webmaster@youri907.com
MSN: msn@lighthosting.nl

MVG Youri..

minime
07/04/05, 21:44
wat zijn de kosten voor Reseller account per jaar en wat zijn de opbrengsten per jaar?
Ik ben wellicht geinteresseerd.

Martijn19
07/04/05, 22:24
waar is je kvk ?

Vane
07/04/05, 22:36
Geen dossiers bij zoekcriteria (FOUT2001).

KvK.nl :p

landgraaf
07/04/05, 22:38
ff gegoogled en gerekend

Lighthosting.nl = maar google vond zelfs geen prijslijst op je site
Lighthosting.biz = 1 hit / vaag profiel :)
Lighthosting-eu.net = onbekend ?
SpeedBase.nl is overgegaan in Eventos.nl
g-webcenter.nl = 7 hits / niet gelieft ?

hoeveel accounts heb je en hoeveel heb je gevraagt ??
misschien heb ik dan intressese.

FransVanNispen
07/04/05, 23:48
Beste,

Ik zou graag wat meer informatie willen.

Aantal accounts?
Soort domeinen?
Pakket prijzen die uw klanten betalen?
Tarief dat u rekent voor de domein registratie?

Hoe lang is de server al down? Ik kan me voorstellen dat de klanten er niet blij mee zijn.

landgraaf
08/04/05, 00:32
na flink wat (eigen) onderzoek is mijn interesse flink gedaald dusdanig dat ik het geen eens meer wil weten .

WilloW
08/04/05, 00:43
dat bedrag van 500 euro kun je er helaas nooit voor krijgen.

Unixadmin
08/04/05, 00:57
Origineel geplaatst door WilloW
dat bedrag van 500 euro kun je er helaas nooit voor krijgen.

Idd.
We willen geen gebakken lucht hier.

Jan-Hein
08/04/05, 00:58
foutje:(

Remigius
08/04/05, 01:17
Misschien kan de TS wat opheldering geven over de bovenstaande punten.

Triloxigen
08/04/05, 10:22
Intresse is er altijd..
Maar dan wel graag duidelijke informatie.

En ook hoe ontevreden de klantne nu zijn met de downtime (niet dat ze binnen een week weggaan).

BlueMoonIT
08/04/05, 12:37
U heeft een email van ons. Graag horen wij nog van u.

HBCS
08/04/05, 13:29
je pm staat uit dus dan maar via deze weg
stuur mij mij een mailtje
met gegevens kan ik kijken wat ik kan doen

Anoniem
08/04/05, 14:34
Downtime is over, ze staan draaien weer, ze hebben exta space en extra dataverkeer gehad, voor het ongemak, plus een maand gratis =) Speedbase is idd in eventos overgegaan, de eigenaar van het domein had et domein nog NIET betaald, zodoende kon ik hem overnemen

Zenda
08/04/05, 14:38
Origineel geplaatst door outoftuch
Downtime is over, ze staan draaien weer, ze hebben exta space en extra dataverkeer gehad, voor het ongemak, plus een maand gratis =) Speedbase is idd in eventos overgegaan, de eigenaar van het domein had et domein nog NIET betaald, zodoende kon ik hem overnemen

Nu geef je nog geen antwoord op de vragen...

Zuidberg
08/04/05, 15:20
Origineel geplaatst door Zenda
Nu geef je nog geen antwoord op de vragen... ...en op de e-mail waarom je vroeg die ik je heb gestuurd.

Vane
08/04/05, 15:46
Hier ook nog geen reactie op mail...

Dicky
08/04/05, 16:05
Ook hier nog geen reactie op mail

Jeroenn
08/04/05, 17:07
Hier ook geen reactie..

Zuidberg
09/04/05, 08:28
Youri: ik je e-mail gehad en heb geen interesse Lighthosting over te nemen. Succes met de verkoop.

ExOrDuS
10/04/05, 15:09
Hebben de (nog) bestaande klanten een contract getekent.??
Anders lopen die allemaal weg bij een overname ??

PB verstuurd !

Media
10/04/05, 18:13
ik heb inmiddels met deze aanbieder gepraat

* geen administratie aanwezig
* vage domeinen en klanten


Lijkt mij genoeg voor de collegas

ik laat het hierbij

Zenda
10/04/05, 18:20
Oké.

Bedankt Media voor de opheldering!

Vane
10/04/05, 19:21
Waarom krijgen jullie allemaal reactie op de mails en ik niet? :( :D

AlfaHosting
10/04/05, 19:26
Je mag me ook altijd even mailen met de gedetailleerde gegevens. Als je gegevens kloppen hebben we evntueel wel interesse je klanten over te kopen.

midego
25/04/05, 20:04
Downtime is over ?
www.eventos.nl en al me klanten doen het niet!

En een maand gratis, o mooi dan hoef ik dus 1 maand niet te betalen!

Hjalmar
25/04/05, 21:09
Origineel geplaatst door midego
En een maand gratis, o mooi dan hoef ik dus 1 maand niet te betalen! [/B]

Meestal zo als het gratis is :D

4U-Web
26/04/05, 09:29
Lighhosting is nog nooit wat goeds geweest volgens mij. Site is (zo ik weet) altijd onder constructie geweest en echt veel klanten zijn het volgens mij ook niet. Meer gesponsorde pakketten dan klanten.

BlueMoonIT
26/04/05, 10:42
Misschien wat informatie voor nog geinteresseerden:

Lighthosting wordt gerund door een jongen van 14 jaar (kan ook 13 of 15 zijn, weet ik al niet meer). Hij heeft geen kvk inschrijving of btw-nr, en doet alles er maar bij.

Er zijn geen contracten, zowel niet voor de gewone webhosting als voor de resellers. Alles zijn mondelinge afspraken met voornamelijk vrienden e.d.

Er zijn drie resellers, met twee pakketsoorten:
1x 50GB ruimte + 185 GB/m verkeer voor 35 euro/m
2x 15GB ruimte + 70 GB/m verkeer voor 15 euro/m

De webhosting gaat voor 12 euro per jaar voor iets van 1GB ruimte + 5 GB/m verkeer.

Totale inkomsten zijn gelijk aan de serveruitgaven, dus het draait geen winst.

midego
26/04/05, 11:34
Mijn site is ook weer offline !!!

s.vossen
26/04/05, 13:22
Origineel geplaatst door midego
Mijn site is ook weer offline !!!

Tsja, ik raad je aan elders hosting te gaan zoeken. Het ziet er niet naar uit dat ook maar iemand Lighthosting wil overnemen en je doet er verstandig aan je spullen elders veilig te stellen voordat het helemaal weg is.


Origineel geplaatst door BlueMoonIT
Misschien wat informatie voor nog geinteresseerden:

Totale inkomsten zijn gelijk aan de serveruitgaven, dus het draait geen winst.

Gaat om 65 euro aan inkomsten per maand, waardoor Lighthosting niet eens in staat is overige kosten te kunnen voldoen.

Erik H.
26/04/05, 13:49
Origineel geplaatst door s.vossen


Tsja, ik raad je aan elders hosting te gaan zoeken. Het ziet er niet naar uit dat ook maar iemand Lighthosting wil overnemen en je doet er verstandig aan je spullen elders veilig te stellen voordat het helemaal weg is.



Gaat om 65 euro aan inkomsten per maand, waardoor Lighthosting niet eens in staat is overige kosten te kunnen voldoen.


Beetje vreemde kerel (jongen) is het inderdaad. Blaast eerst van de toren dat iedereen tegen elkaar loopt op te bieden ("ik heb al een bod van 650" enzo) en daarna als je afhaakt komt hij zelf met :

450 ?
- geen interesse
375
- geen interesse
etc etc

Ik zal je de rest besparen maar ik geloof dat hij uiteindelijk op een euro of 200 zat maar toen had ik al een short key voor "geen interesse" gemaakt.

Overigens kwam hij wel met de snuggere melding dat je de pakketten best iets duurder kon maken voor de klanten aangezien "ze toch nergens goedkoper kunnen krijgen". Prutser!

s.vossen
26/04/05, 14:34
Origineel geplaatst door Erik H.
Ik zal je de rest besparen maar ik geloof dat hij uiteindelijk op een euro of 200 zat maar toen had ik al een short key voor "geen interesse" gemaakt.


Voor 150 mag je het nu hebben. Hij weet niet hoe hij er anders vanaf moet, door blijven draaien is voor hem geen optie ... hij bestaat pas een aantal maanden, DENK DAN NA VOORDAT JE IETS START :(

midego
26/04/05, 14:58
Ik heb een reseller, ik ben van www.eventos.nl en me klanten zeiken nu ook !!!

s.vossen
26/04/05, 16:58
Origineel geplaatst door midego
Ik heb een reseller, ik ben van www.eventos.nl en me klanten zeiken nu ook !!!

Dan ben je 1 van de 2 resellers. Volgens mij kun je nog beter Lighthosting kopen voor heel weinig, qua kosten ben je dan dubbel zo duur uit, maar dat is wel weer op te lossen natuurlijk en je bent meteen weer minder afhankelijk van een derde partij.

Pantsy
26/04/05, 17:33
Dit haalt het niveau erg naar beneden, tijd voor de topicstarter om zijn zaken op een rijtje te zetten.