PDA

Bekijk Volledige Versie : Direct via Datacenter huren



Whyti
05/04/05, 13:02
Beste mensen,

Is het ook mogelijk om direct bij een datacenter een ded. server te huren?? Bijv in Redbus.

Weet iemnand dat toevallig, en een gokje naar de prijzen zou ik ook fijn vinden :)

Bedankt

HBCS
05/04/05, 13:22
bij wedare in rotterdam kan dat

InstantXs
05/04/05, 13:44
Bij de meeste carrier neutrale dc's is dit niet mogelijk. Zo ook niet bij Redbus

MediaServe
05/04/05, 14:08
Volgens mij doet iQarus dit wel :)
Je kunt even contact zoeken met Reinier...

host3000
05/04/05, 14:30
In het algemeen kan de colocator in het betreffende netwerk een scherpere prijs aanbieden.

Whyti
05/04/05, 17:35
Origineel geplaatst door host3000
In het algemeen kan de colocator in het betreffende netwerk een scherpere prijs aanbieden.

Ja alleen ik weet toch niet welke colocators er allemaal in bijv. Redbus zitten? Het doel hier van is dat ik niet afhankelijk wil zijn van een conculega maar direct te maken heb met een datacenter.

s.vossen
05/04/05, 17:37
Origineel geplaatst door host3000
In het algemeen kan de colocator in het betreffende netwerk een scherpere prijs aanbieden.

Dat lijkt mij in 99,99% van de keren het geval. Een datacenter rekent voor 'kleine' afname vaak naar verhouding meer dan voor 'grote' afname. Partij A die bij het datacenter een X-aantal racks huurt en die weer verder verhuurt aan partij B en een persoon die van partij B een server wil huren is vaak minder kwijt dan een persoon die dat bij Partij A zou doen of zelfs bij het datacenter.

Maar bij wijze van uitzondering op de regel kun je even contact opnemen reinier@linkup.nl of info@linkup.nl :)

Vane
05/04/05, 17:46
sales [at] concepts-ict.nl ;) 2x eigen datacenter en bieden voor scherpe tarieven dedicated servers aan.

Ber|Art
05/04/05, 17:49
Bij de meeste DC is dit niet mogelijk iig bij Redbus, TeleCity en SBP kan dit niet!

ProServe
05/04/05, 18:56
Origineel geplaatst door MediaCreations
Volgens mij doet iQarus dit wel :)
Je kunt even contact zoeken met Reinier...
En sinds wanneer heeft iQarus een eigen (carrier neutraal) datacenter?

host3000
05/04/05, 19:42
Origineel geplaatst door Whyti


Ja alleen ik weet toch niet welke colocators er allemaal in bijv. Redbus zitten? Het doel hier van is dat ik niet afhankelijk wil zijn van een conculega maar direct te maken heb met een datacenter.

Ook de verkoper 'aan de top', dus degene die het netwerk en de ruimte beheert, biedt shared hosting aan. Dus conculegas ben je toch vaak wel.

Aan de andere kant ben je ook klant, en klanten zit je niet in het vaarwater. Dat geldt voor meerdere niveaus ;)

Remigius
05/04/05, 22:58
Als je informatie bij Redbus opvraagt krijg je een overzichtje van coloboeren. Redbus verhuurt niet direct ruimte, tenzij je een aanzienlijke hoeveelheid afneemt.

mdf
05/04/05, 22:59
Volgens mij doet redbus alleen suites/cages als ik het goed begrijp.

M-BahZ
05/04/05, 23:01
Origineel geplaatst door Whyti
Beste mensen,

Is het ook mogelijk om direct bij een datacenter een ded. server te huren?? Bijv in Redbus.

Weet iemnand dat toevallig, en een gokje naar de prijzen zou ik ook fijn vinden :)

Neem eens contact op met XBN.
Naar mijn weten beheren zijn het DC van het voormalige IP Powerhouse aan de Archangelkade 1-3, en zijn zij daar eveneens eigenaar van.

We Dare
06/04/05, 10:59
Origineel geplaatst door HBCS
bij wedare in rotterdam kan dat

Dit kan bij ons niet, wij beperken ons tot het leveren van rackspace, cages, suites en bandbreedte.

Whyti
06/04/05, 13:19
Maar wanneer je je hier http://www.redbus.nl/services/serverhosting.htm kijkt staat er toch echt dat ze servers verhuren.

m@rcel
06/04/05, 13:20
Anders Redbus even bellen voor meer informatie? :)