PDA

Bekijk Volledige Versie : server heropstarten.



h4ns
04/04/05, 02:07
Ik heb (gehuurde) cs 1.6 server win32 overlaatsts is die gecrashed en komt niet meer online, dit is zwaar tegenvallend omdat dit een redelijk dure public was en nu mijn geld verlies. Server heeft geen auto boot ofzo, maar ik wil weten is er een mogelijk om server terug online te krijgen zonder reboot, webadmin, phprcon (zelfde? :-)), enz terug aan te zetten? Heb mijn provider al gemaild en sms gestuurd maar die antwoord niet. Daarom dat ik trouwens ook nieuwe provider zoek :-) [ http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=67673 ]
ik heb ook kunnen achterhalen waar mijn provider de server re located heeft. Heb daar ook mail naar gestuurd maar ook nog steeds geen antwoord. Heb ook al meermaals aan mijn provider gevraagd of ze mij geen console konden geven om die te rebooten maar ze luisteren of snappen het gewoon niet.

JFL-GameServers
04/04/05, 03:19
Origineel geplaatst door h4ns
Ik heb (gehuurde) cs 1.6 server win32 overlaatsts is die gecrashed en komt niet meer online, dit is zwaar tegenvallend omdat dit een redelijk dure public was en nu mijn geld verlies. Server heeft geen auto boot ofzo, maar ik wil weten is er een mogelijk om server terug online te krijgen zonder reboot, webadmin, phprcon (zelfde? :-)), enz terug aan te zetten? Heb mijn provider al gemaild en sms gestuurd maar die antwoord niet. Daarom dat ik trouwens ook nieuwe provider zoek :-) [ http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=67673 ]
ik heb ook kunnen achterhalen waar mijn provider de server re located heeft. Heb daar ook mail naar gestuurd maar ook nog steeds geen antwoord. Heb ook al meermaals aan mijn provider gevraagd of ze mij geen console konden geven om die te rebooten maar ze luisteren of snappen het gewoon niet.

Het is niet zomaar mogelijk je server ineens op te starten,
Je zal dan toch echt toegang meoten hebben tot de dedicated server :(

h4ns
04/04/05, 04:12
je kan hlds.exe normaal dubbelklikke en dan start die terug op (via ftp) maar dat lukt niet en moet ook mijn slots op 16 kunne zette, kan dat allemaal doen op men eigen dedi maar via ftp op mn gehuurde lukt dat niet, dus moet ik week ofzo zonder server zitten met geldverlies

The MAzTER
04/04/05, 04:29
hlds starten via ftp door er op te klikken lijkt me sterk.

Anyway, ik snap niets van heel je verhaal. Als het om een gameserver gaat die je ergens huurt, dan bel je die gasten van wie je die server huurt toch op of je stuur hun een email

JFL-GameServers
04/04/05, 04:33
Origineel geplaatst door The MAzTER
hlds starten via ftp door er op te klikken lijkt me sterk.

Anyway, ik snap niets van heel je verhaal. Als het om een gameserver gaat die je ergens huurt, dan bel je die gasten van wie je die server huurt toch op of je stuur hun een email

Ja idd.. ik zou ze opbellen, ookal bel je ze wakker.
Is natuurlijk geen stijl dat ze je server off laten staan :(
En via ftp iets opstart gaat denk ik nogal moeilijk :p

_arno_
04/04/05, 12:57
heb je geen ssh / rdp access op de server of iets dergelijks ? zodat jij deze zelf kunt restarten?

h4ns
04/04/05, 14:34
[ Anyway, ik snap niets van heel je verhaal. Als het om een gameserver gaat die je ergens huurt, dan bel je die gasten van wie je die server huurt toch op of je stuur hun een email ]

Heb al sms + mail verstuurd, antwoord gewoonweg niet.

------------------------------------------------------------------------------------

[ heb je geen ssh / rdp access op de server of iets dergelijks ? zodat jij deze zelf kunt restarten? ]

Die kennen dat niet eens, die kennen amx enzo niet eens.

JFL-GameServers
04/04/05, 15:10
Origineel geplaatst door h4ns
[ Anyway, ik snap niets van heel je verhaal. Als het om een gameserver gaat die je ergens huurt, dan bel je die gasten van wie je die server huurt toch op of je stuur hun een email ]

Heb al sms + mail verstuurd, antwoord gewoonweg niet.

------------------------------------------------------------------------------------

[ heb je geen ssh / rdp access op de server of iets dergelijks ? zodat jij deze zelf kunt restarten? ]

Die kennen dat niet eens, die kennen amx enzo niet eens.

Dan ben ik toch bang dat je je server lang offline ziet .. je kan altijd nog Vriendelijke drijgmail te sturen :(

h4ns
04/04/05, 15:12
al gedaan, ben ook op zoek naar andere provider hé JFL :-)

JFL-GameServers
04/04/05, 15:13
Origineel geplaatst door h4ns
al gedaan, ben ook op zoek naar andere provider hé JFL :-)

Dat zag ik ;)..
Wil je nog meer wete kan je me add op msn / maile naar maico.pijnen@jfl-gameservers.nl :)

_arno_
04/04/05, 15:21
Origineel geplaatst door h4ns
[ heb je geen ssh / rdp access op de server of iets dergelijks ? zodat jij deze zelf kunt restarten? ]

Die kennen dat niet eens, die kennen amx enzo niet eens.

hmmmmm....... Als je niet weet wat dat soort basic dingetjes zijn , dan vraag ik me af of je wel verstandig bezig bent ;)

Overigens heb ik zelf geen idee wat amx is ;) maar volgens google is dat een hl2 mod.
Maar ik speel dat dan ook niet.

h4ns
04/04/05, 15:27
hmmmmm....... Als je niet weet wat dat soort basic dingetjes zijn , dan vraag ik me af of je wel verstandig bezig bent

Overigens heb ik zelf geen idee wat amx is maar volgens google is dat een hl2 mod.
Maar ik speel dat dan ook niet. amx is geen hl2 mod :-) maar is een plugin van metamod, dit is om vanalle commands die je normaal met rcon uitvoert makkelijker te maken. Heb trouwens tegen mijn huidige hostingbedrijf gezegd dat ik wel in hun plaats amx en zo zou instaleren ;-)

is er trouwens niet de mogelijkheid mijn geld terug te vragen? heb server 1 maand. Teamspeak kreeg ik normaal vanaf dag 1 (nooit gezien) tot 1 april, dan heeft die 1 uur opgestaan. En server blijft nu al 2 dagen offline, ze moesten mij dan ook 16 slots geven maar staat nog altijd op 14. Kan ik mijn geld dada wuiven of niet?

h4ns
04/04/05, 15:36
Hier zijn de regels van het bedrijf (als je het regels kan noemen)

FUP

The Fair Use Policy (FUP) means that excessive traffic and bandwidth of our clients are restricted to a minimum of abuse. Ofcourse pays Wild-gaming for it's traffic and bandwidth and wants to distribute it as honestly as possible to every client, so every client has an equal amount.
So this means that the average client can make use of this without restriction, but clients who exaggerate in traffic and bandwidth usage will be warned, and if they continue to exceed they will need to pay an extra cost of traffic and bandwidth usage.

The maximum number of players can never be increased.

Add-ons can be installed.

The traffic and bandwidth usage of the server isn't limited, but it must remain acceptable. This means that clients who exaggerate in traffic and bandwidth usage will be warned, and if they continue to exceed they will need to pay an extra cost of traffic and bandwidth usage.

Wild-gaming has the right to change prices and rules at all times.

When you don't live by these rules, Wild-gaming can immediatly get the server offline and break the contract with the client.

All payments are in Euro and include 21% ATV and need to be done 14 days after the activation.

--------------------------------------------------------------------------------

Ze hebben mij ook 'int zak' gezet. Want ik moest voor de helft van de maand betalen (om rare redenen) en dat was 16 euro dus je zou denken dat een hele maand 16 euro kost, maar dat is niet zo. Op de site staat 22.8 per maand, Ook hebben ze mij 'int zak' gezet door voor debranding 5 euro te vragen terwijl op de site het maar een euro kost. Sta ik hier in goede schoenen om geld terug te eisen of niet? Ben trouwens minderjarig dus eender welk contract is niet geldig bij mij.

JFL-GameServers
04/04/05, 15:45
Je staat er denk ik wel goed voor, als alles klopt zoals je zegd.

Maar heb jij je contract zelf ondertekend ?
Maar als ze niet op je mail reageren, gewoon niet betalen, dan krijg je heus wel mail ;)

h4ns
04/04/05, 15:46
hebben niet eens contract gegeven :)

JFL-GameServers
04/04/05, 15:47
Origineel geplaatst door h4ns
hebben niet eens contract gegeven :)

Heb je de maand zegmaar afgemaakt / bij het einde ?..

Anders zou ik het gewoon links laten liggen, en er geen contact meer mee opnemen.

Zoja, dan ben je "genaaid"
Zonder contract heb je geen enkel punt waar je op kan staan. Zegmaar een miskoop :(
Alleen minderjarig zou kunnen helpen, maar ik denk dat je hier niet echt voor naar de rechter wilt :p

h4ns
04/04/05, 15:49
mijn server HOORT nog door te gaan tot 23 april, dan moet ik normaal opnieuw betalen. Mijn probleem is dat ik nu mijn nieuwe provider binnenkort wil betalen, maar heb geld opgedaan aan die stomme provider die hun server niet online kunnen houden.

JFL-GameServers
04/04/05, 15:53
Origineel geplaatst door h4ns
mijn server HOORT nog door te gaan tot 23 april, dan moet ik normaal opnieuw betalen. Mijn probleem is dat ik nu mijn nieuwe provider binnenkort wil betalen, maar heb geld opgedaan aan die stomme provider die hun server niet online kunnen houden.

Tot 23april is inderdaad nog een lange tijd / geldverspilling.

Zonder contract kan je denk ik toch alleen maar hopen / privder natuurlijk overal afbevelen...

h4ns
04/04/05, 15:58
ergste is dat ik voor mijn vorige maand ook geld heb betaald voor mijn teamspeak maar nooit heb gekregen dus eigenlijk hebben ze mij geld beroofd! Dus ik dacht dat ik na deze termijn gewoon minder zou betalen, maar ze zijn ZO slecht dat ik gewoon geen zin meer heb om er nog een maand te blijven. Ik kan natuurlijk wel tot eind deze termijn mijn hostname veranderen naar mijn nieuw ip en 'XXXX sux' als hostname (XXX => provider :)) maar als ze dat zien zette ze die ook uit :) of valt em gwn uit :)

JFL-GameServers
04/04/05, 16:00
Origineel geplaatst door h4ns
ergste is dat ik voor mijn vorige maand ook geld heb betaald voor mijn teamspeak maar nooit heb gekregen dus eigenlijk hebben ze mij geld beroofd! Dus ik dacht dat ik na deze termijn gewoon minder zou betalen, maar ze zijn ZO slecht dat ik gewoon geen zin meer heb om er nog een maand te blijven. Ik kan natuurlijk wel tot eind deze termijn mijn hostname veranderen naar mijn nieuw ip en 'XXXX sux' als hostname (XXX => provider :)) maar als ze dat zien zette ze die ook uit :) of valt em gwn uit :)

Waarschijnlijk wel ja, ja je kan er weinig tegen doen, als het maar van 1 kant komt :(

h4ns
04/04/05, 16:02
Ze hebben maar 1 klant => IK :) kan natuurlijk op mijn site ook een banner zetten met de slogan; 'wil je een kutserver op maat? XXX is je maat!'

JFL-GameServers
04/04/05, 16:04
Origineel geplaatst door h4ns
Ze hebben maar 1 klant => IK :) kan natuurlijk op mijn site ook een banner zetten met de slogan; 'wil je een kutserver op maat? wildgaming is je maat!'

Gaan we hard tegen hard doen dan :p

Zitten hun toevallig ook niet op dit forum ?..
Anders kan je ook nog pm sturen ;)

h4ns
04/04/05, 16:05
nah denk dat die niet weten dat dit soort forum bestaat!

user002
04/04/05, 16:16
Niet moeilijk doen:
Aangetekende brief naar Wild gaming sturen:
WILD
Hoofdstraat 19
3941 Hechtel Eksel
Tel: 0494/273226

En het zo oplossen. Werken ze niet mee, dan heb je genoeg redenen om zo wat harder aan te pakken

h4ns
04/04/05, 16:20
aangetekende brief => mail (met ontvangstbewijs) word ook geaccepteerd deze tijd :) Maar heb mail verstuurd en dan komt die mail gewoon terug een dag later.

Eris
04/04/05, 16:30
Een aangetekende brief komt 10 standvastiger over en als dit er aan hand was had ik liever 5 euro betaald. Straks gaan ze nog geld eisen voor de volgende periode

h4ns
04/04/05, 17:25
heb nog nooit aangetekende brief geschreven en kan moeillijk bij mn vader vragen, heb WEERAL rel met een bedrijf help je me?

h4ns
04/04/05, 17:34
maarjah weten jullie een site met een 'voorbeeld' ofzo?

h4ns
04/04/05, 18:10
vraagje: Er staat nergens in regels dat ze server 24/7 online moeten houden of toch 99% procent van de tijd, kan ik dan in mijn aangetekende brief zetten dat ze dat wel moeten?

klinkt onlogisch maar ik MOET mijn geld gewoon terughebben.



Kan ook maar beter screenshots nemen, want elke keer als server offline was komt die af met; hier staat hij aan!

amaai goede service: vraag hulp en dan zegt die da die niets gaat doen!

Eris
04/04/05, 18:18
Origineel geplaatst door h4ns
heb nog nooit aangetekende brief geschreven en kan moeillijk bij mn vader vragen, heb WEERAL rel met een bedrijf help je me?

Vast en zeker wel een brief.

Maak een normale brief. Print hem uit doe hem in een envolope. Ga naar het postkantoor. En zeg tegen de baliemedeweker/ster dat je een aangetekende brief wilt sturen naar persoon/bedrijf xx

h4ns
04/04/05, 18:24
ja ben al bezig met brief, dit is wat ik tot nu toe heb:



Geachte heer 04-04-05 16.57

WILD
Hoofdstraat 19
3941 Hechtel Eksel



Hierbij een mail in betreking tot de klantnr.221007171801. Hierbij had ik normaal een 16 slots public Counter-Strike 1.6 server gekregen + Teamspeak server. Teamspeakserver heeft opgestaan voor 1 uur, daarna is die mysterieus verdwenen. Mijn Counter-Strike 1.6 server had nog steeds 14 slots terwijl dit al 3 dagen geleden betaald was. Momenteel is ook mijn Counter-Strike 1.6 server verdwenen van de aarde, hierbij voel ik mij bedrogen waarbij ik alles heb betaald niet meer online staat. Ook hulp kon ik niet verwachten toen de eigenaar van bened online kwam, zei hij dat hij niets ging doen aan de server(s). Mails, SMS, enz. heeft geen enkel nut om jou te contacteren. Mails komen terug, en sms beantwoord of ontvang je gewoonweg niet.



Ook heb ik al uitgerekend voor hoeveel geld ze me 'int zak' hebben gezet. Is niet veel maar het is geld. Het bedrag dat ze me terug moeten betalen is 11.90 ofzo.

h4ns
04/04/05, 18:59
Is er een 'regel' ofzo dat aanvragen (voor server) NIET via msn mogen gedaan worden? MOET dat enkel via website of mag het ook via msn? Ze hebben mijn aanvraag via msn behandeld.

EN ze hebben mij gewoon een server van een vorige klant gegeven dat kan ik zien in de logs dat ik in hlds/timmy/... zit, ik zit gwn op server van vorige klant, dat zag ik ook aan de rankings etc. nu hoe zit het met jullie? maken jullie die server leeg voor de volgende klant? of zeggen jullie tegen die nieuwe klant gwn: hier is ip, have fun!??

h4ns
04/04/05, 19:10
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=67712

nieuwe thread want dit word nogal offtopic :) als admin zin heeft mag die hier lockje opzetten.

8088
09/04/05, 13:41
Lijkt me zinvol om niet te betalen vanaf het moment of 1 dag later dat de server offline is gegaan. Een beetje provider reageert op email en zal jouw server altijd rebooten.

h4ns
09/04/05, 13:43
eum... heb eind vorige maand betaald en is begin deze maand uitgevallen, ik kan dus blijkbaar in de toekomst kijken volgens jou? ik moest dat zien aankomen?

8088
09/04/05, 14:39
In ieder geval zaak om de eerstvolgende betaling tegen te houden dan, toch?

h4ns
09/04/05, 15:01
hmm... snap niet veel wat je allemaal zegt momenteel :)