PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe site met oplopend dataverkeer tot 60GB



rlv
29/03/05, 14:20
Weet iemand een goede hosting provider die mijn site kan gaan hosten, het is een site waarbij het dataverkeer gaat oplopen naar 60GB per maand. De prijs en kwaliteit moeten in verhouding met elkaar zijn.

Domenico
29/03/05, 15:57
Heren adverteerders ehm hosters, lees bovenstaande eens goed!
Ik ga ervan uit dat TS goed weet dat hij hier geen aanbiedingen kan verwachten maar hij vraagt hier dan ook niet om. Ik wil zeker niet meer zien dat hosters de TS alleen maar wijzen op het andere forum waar wel aanbiedingen gedaan mogen worden.

FransVanNispen
29/03/05, 16:07
Dataverkeer zou voor geen van de aanbieders een probleem moeten zijn. Ook 60Gb niet.

Als u op dit forum bladert, kunt u al diverse ervaringen over diverse aanbieders vinden, maar een goed overzicht vindt u op: www.webhosters.nl

Mikey
29/03/05, 16:10
Origineel geplaatst door Domenico
Heren adverteerders ehm hosters, lees bovenstaande eens goed!
Ik ga ervan uit dat TS goed weet dat hij hier geen aanbiedingen kan verwachten maar hij vraagt hier dan ook niet om. Ik wil zeker niet meer zien dat hosters de TS alleen maar wijzen op het andere forum waar wel aanbiedingen gedaan mogen worden.

En dan massaal met z`n alleen zichzelf of de concurrent aanprijzen :X

Xerious
29/03/05, 16:37
Ik denk dat er inderdaad weinig hosters zijn die problemen hebben met 60 GB per maand. Op onze server draaien rustig sites die soms meer dan 10 GB per dag trekken zonder enig probleem.

Omdat het bij veel hosters niet tot de standaarden hoort kan je via bijvoorbeeld Webhosters en Webselect een paar leuke opzoeken en die benaderen voor een leuke aanbieding.

XS-24
29/03/05, 21:00
De prijs en kwaliteit moeten in verhouding met elkaar zijn.

Ik mag aannemen dat je bedoeld dat je wel redelijke kwaliteit wilt, anders zou een gratis host ook voldoen :).

s.vossen
29/03/05, 21:21
Iemand die dit topic even naar de juiste plek schopt?

Xerious
29/03/05, 22:22
Lees eerst het topic eens goed, er zijn al een aantal reply's verwijderd en Domenico heeft er al 1tje geplaatst ;)

Norman
29/03/05, 22:34
wat zou het probleem moeten zijn van 60gb per maand dan ?
Heb hier ook sites die dat doen en die geven nauwelijk load ....

EWS
29/03/05, 23:44
Je zoekt iets met 60GB dataverkeer? Dat moet geen probleem zijn. Ik kan hier echter moeilijk mezelf of andere webhosters gaan aanprijzen of afkeuren dus ook ik verwijs u naar www.webhosters.nl.