PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring Icehosting



robinnet
28/03/05, 16:52
Hai,

Heeft er iemand ervaringen met het hostingbedrijf Icehosting?
www.icehosting.nl

p.s Ze zijn nog down na een verhuizing van 3dagen geleden.

EWS
28/03/05, 19:07
Ik merk inderdaad dat hun site momenteel offline is, maar deze is al wel up geweest dus het ligt niet meer aan de verhuizing.

Ikzelf huur een dedicated bij Icehosting, waar ik zeer tevreden over ben. Mijn server was 2 dagen na de verhuizing weer online.

Support is erg goed en persoonlijk. Hoe zijn eigen servers draaien weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dit slecht draait aangzien zijn eigen site nooit offline is en ik in zijn forum tevreden klanten terugvindt.

Mikey
28/03/05, 19:14
Wat betreft de dowtime, er is aangegeven dat dit komt door 2x achter mekaar falen van een vervangende harde schijf.

IceHosting
28/03/05, 21:27
nee mikey,

Na de verhuizing bleek er een hdd fout te zijn. Nadat alle gegevens overgezet waren op een andere hdd, is de oorspronkelijke hdd opnieuw geformateerd en geinstalleerd. na 1 dag had deze hdd precies dezelfde fout weer. Toen pas is de hdd vervangen. We hopen vanavond weer online te komen.

IT-worX
28/03/05, 21:46
Succes ermee IceHosting!

EWC
29/03/05, 18:11
En ze zijn weer online :D Ik ben verder heel tevreden over IceHosting. Alleen jammer dat het zo lang duurde. Maar de server en de verbindingen zijn snel. Dus dat is een plus punt. Maar ik weet dat zei er niks aan kunnen doen.

EWS
29/03/05, 18:38
Origineel geplaatst door EWC
En ze zijn weer online :D Ik ben verder heel tevreden over IceHosting. Alleen jammer dat het zo lang duurde. Maar de server en de verbindingen zijn snel. Dus dat is een plus punt. Maar ik weet dat zei er niks aan kunnen doen.

Lol, ze hebben problemen met de server maar ze zijn enorm hard bezig momenteel.

P.S. had je geen streepje tussen de E-WC kunnen zetten?;) Ik vindt het enigszins op mijn naam lijken :( ;)

Mark17
29/03/05, 20:32
de server word vervangen (vrijdag), hierna zal hij zo gauw mogelijk alles weer online hebben neem ik aan (ik werk vrijdag nacht dus door).

Santario
30/03/05, 01:21
Origineel geplaatst door Mark17
de server word vervangen (vrijdag), hierna zal hij zo gauw mogelijk alles weer online hebben neem ik aan (ik werk vrijdag nacht dus door).

Vrijdag pas? :huh:

Mark17
30/03/05, 21:05
tot zover ik heb begrepen ja

Mark17
31/03/05, 19:51
op icehosting.nl staat een tijdelijke pagina met informatie zag ik net

IceHosting
01/04/05, 08:30
We zijn weer online, server 1 is gefixt, en draait nu weer.