PDA

Bekijk Volledige Versie : Ziekenfonds Verzekering



PC-Group
28/03/05, 13:02
Beste WHT leden,
Even een vraag ivm met onze verzekeringen,

Zijn jullie allemaal ziekenfonds verzerekerd ?
Waar zijn jullie ziekenfonds Verzekerd ?
Wat betalen jullie op jaarbasis aan deze verzekering ?

Wat voor verzekeringen hebben jullie nog meer afgesloten ?
Waarom ?
Waar ?
En wat betaal je hier op jaarbasis voor ?


Alvast bedankt voor de informatie,

Toon
28/03/05, 21:43
lekkere vragen, bel even Interpolis op (rabobank), zij kunnen je uitstekend informeren hierover!

PC-Group
28/03/05, 22:08
Origineel geplaatst door Toon
lekkere vragen, bel even Interpolis op (rabobank), zij kunnen je uitstekend informeren hierover!

Ik ben nieuwschierig naar jullie, niet naar hun, wil wel eens ervaringen enz horen.
Je gaat me toch niet zeggen dat dit onderwerp boven het niveau van WHT gaat ;) of is er gewoon niemand die hier iets over kwijt wilt ?

WouterSp
28/03/05, 22:15
Origineel geplaatst door PC-Group


Ik ben nieuwschierig naar jullie, niet naar hun, wil wel eens ervaringen enz horen.
Je gaat me toch niet zeggen dat dit onderwerp boven het niveau van WHT gaat ;) of is er gewoon niemand die hier iets over kwijt wilt ?

Ga jij ook naar de groenteboer als je advies wil over een nieuwe fiets?

PC-Group
28/03/05, 22:19
Origineel geplaatst door WouterSp


Ga jij ook naar de groenteboer als je advies wil over een nieuwe fiets?


Slechte vergelijking, Het Runnen van een webhosting bedrijf heeft ook te maken met verzekeringen, wellicht dat verzekeringen bij jou onderneming niet van toepassing zijn indien je die bezit, , zou ik er toch eens naar kijken ;)

WouterSp
28/03/05, 22:22
Origineel geplaatst door PC-Group



Slechte vergelijking, Het Runnen van een webhosting bedrijf heeft ook te maken met verzekeringen, wellicht dat verzekeringen bij jou onderneming niet van toepassing zijn indien je die bezit, , zou ik er toch eens naar kijken ;)

Het gaat er om dat je juist bij zulke belangrijke dingen advies nodig hebt van professionals. En niet van wat mensen die toevallig ook ergens een verzekering hebben lopen (m.i.)....

PC-Group
28/03/05, 22:25
Origineel geplaatst door WouterSp


Het gaat er om dat je juist bij zulke belangrijke dingen advies nodig hebt van professionals. En niet van wat mensen die toevallig ook ergens een verzekering hebben lopen (m.i.)....

Ik heb geen advies nodig, heb namelijk familie in het bank en verzekeringswezen zitten, dus daar gaat het topic niet om, maar wellicht dat ik veelste veel betaal ? , verzekeringsmaatschappij kan 1 ding goed en dat is je dure pakketten aanpraten.
En wellicht dat anderen nog een intressante verzekering hebben lopen waar wij niet aan gedacht hebben.

Lijkt mij geen profesioneel advies dat ik dus nodig heb, bevat alleen een straaltje nieuwschierigheid ;)

WouterSp
28/03/05, 22:40
Origineel geplaatst door PC-Group


Ik heb geen advies nodig, heb namelijk familie in het bank en verzekeringswezen zitten, dus daar gaat het topic niet om, maar wellicht dat ik veelste veel betaal ? , verzekeringsmaatschappij kan 1 ding goed en dat is je dure pakketten aanpraten.
En wellicht dat anderen nog een intressante verzekering hebben lopen waar wij niet aan gedacht hebben.

Lijkt mij geen profesioneel advies dat ik dus nodig heb, bevat alleen een straaltje nieuwschierigheid ;)

Tsja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ik zou niet persee de goedkoopste verzekering willen.

Mijn ziekenfondsverzekering is niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar ik kan er in iedergeval wel van op aan dat ze direct uitbetalen mocht ik eens iets hebben. En ik heb al genoeg verhalen gehoord over goedkopere verzekeringsmaatschapijen die veel te laat uitbetaalde (na maanden zeuren). Dan maar een paar euro meer per maand betalen als je het mij vraagt...

Succes ermee in elk geval ;).

Henky!
28/03/05, 23:16
Ik vind het best een zinnige vraag. Het is een chaos na die privatisering. Misschien dat een week van intensieve studie je bij de beste aanbieder brengt. Helaas betaal ik teveel omdat ik die week wel beter kan gebruiken.

En teveel betaal je sowieso om al die advertentie en promotie campagnes te financieren.....

FransVanNispen
28/03/05, 23:28
CZ is de goedkoopste voor ziekfonds. OZ is ook ok.

Voor een particuliere verzekering, betaalbaar, kunt je het best bij FBTO kijken of ORHA. FBTO is dan iets duurder, maar heeft meer in het standaard pakket.

Heel veel andere aanbieders zijn vaak niet meer dan dochter ondernemingen van de grote aanbieders.