PDA

Bekijk Volledige Versie : 830 bezoekers per dag ... inkomsten?



mguilmot
27/03/05, 23:53
Hi,

Simpele vraag:
Domein heeft 830 uniques per dag, maar geen inkomen (4 dollarcent af en toe :p).
Doel is de jeugd (grootste deel rond 16 jaar).

Iemand een idee om er iets van te maken?

V. Kleijnendorst
27/03/05, 23:57
Het probleem met mensen die veel internetten is dat ze 'oost-indisch' blind zijn voor standaard banners en tekstlink ads.

Soms kunnen specifieke campagnes dan werken. Om welke site gaat het?

janneman
28/03/05, 00:04
Met 830 uniques per dag is er ruimschoots meer te verdienen dan incidenteel 4 cent per dag.
Is het een bestaande site of een domein met spontane type-ins?
Eventeel kun je het domein posten of even per PB sturen?
Daar moet meer uit te halen zijn ;)

watchhorse
28/03/05, 00:29
Origineel geplaatst door janneman
Met 830 uniques per dag is er ruimschoots meer te verdienen dan incidenteel 4 cent per dag.

Daar moet meer uit te halen zijn ;)

Kan iemand even de opties geven hoe je meer uit een site kan halen?

kilian
28/03/05, 00:59
Aansprekend content, zorg dat de gebruikers terug komen.

Wat is de doelgroep?

Undo
28/03/05, 18:30
Is overkopen een optie?:) Of evt. tijdelijk huren en re-directen naar ander domein, per maand?
Zo ja, dan ben ik erg geinteresseerd.;)

Ber|Art
28/03/05, 19:10
Mss is parkeren bij bijvoorbeeld DomainHop een optie die betalen per view :)

fattee77
28/03/05, 19:49
Gebruiker voor ppc inderdaad zou een winstgevende optie kunnen zijn..........

mguilmot
29/03/05, 13:59
De content is aansprekend, de gebruikers blijven al maanden terugkomen :)
Overkopen/verhuren is geen optie, net als parking. De populariteit van de website is net dat de website er is ;)
We hebben nu ringtones toegevoegd. Eens zien of dat wat geeft. De doelgroep is 12-20 jaar, met het overgrote deel tussen 15-17 jaar.

Bedankt voor de antwoorden allen.

Undo
29/03/05, 14:57
Het is dus Tunesweb.be?
Jammer dat het geen optie is.

mguilmot
29/03/05, 15:16
Het is niet tunesweb.be ;)

Tunesweb haalt maar 5-10 dagelijks. :)

Norman
29/03/05, 16:25
Ik heb ook wel intresse, site met +/- 2500 bezoekers per dag ....
Ben benieuwd wat voor ideeën jullie hebben :)

Undo
29/03/05, 17:37
Beschrijf de site 'ns Norman:).

Norman
29/03/05, 17:39
op dit moment vrij leeg met adsense erop ;)

janneman
29/03/05, 17:46
Als de pagina vrij leeg is hangt het er ook vanaf wat voor Ads je krijgt.
Sommige ads leveren 1 cent per click op, anderen een dollar (of meer)

Sander-
29/03/05, 19:10
Adsense Loopt hier als een TREIN, site met 150 tot 200 uniek (maar) en toch aan ad-sense inkomen ongeveer 50-75 dollar per maand ( krijg 1 keer per maand/anderhalve maand een cheque)

mguilmot
29/03/05, 19:18
Vandaag 53 cent, toch al iets beter dan 4! ;)

watchhorse
16/04/05, 15:21
Origineel geplaatst door janneman

Sommige ads leveren 1 cent per click op, anderen een dollar (of meer)

Het probleem is om de juiste op uw site te laten verschijnen hé.

paulvogels
16/04/05, 15:38
er is een leuke lease auto per maand mee te verdienen.
(zonder belasting etc.)

maar dan moet er een goede content, en (zoals J'man) al aan haalde ook goede ads op komen.

Sites met een pakkende content waar alle informatie is te vinden over het onderwerp zal minder opleveren dan sites waar een tipje van de sluier wordt opgelicht.

Ideaal is om de mensen nieuwsgierig te maken voor product/dienst X en daar ads voor te regelen die van de zelfde strekking zijn.

ALs overnemen tot de mogelijkheden behoort.
LET ME KNOW!!

Domenico
17/04/05, 21:16
Origineel geplaatst door WE-Create!
Adsense Loopt hier als een TREIN, site met 150 tot 200 uniek (maar) en toch aan ad-sense inkomen ongeveer 50-75 dollar per maand ( krijg 1 keer per maand/anderhalve maand een cheque)

Niet om lullig te doen maar er zijn mensen die 10.000+ dollar per dag verdienen met adsense. Even om aan te geven wat de mogelijkheden zijn van adsense. :)

Eris
17/04/05, 23:58
dan sta ik er sheel tegen over met 4 euro per maand :(

janneman
18/04/05, 00:48
10.000 dollar per DAG (300.000 per maand) is erg exceptioneel.
Maar 10.000 per maand is zeker niet ongebruikelijk.

watchhorse
18/04/05, 10:43
Dan blijf ik mij afvragen hoe ze het doen.

Tegen dat ik daarachter kom is het systeem al achterhaald door de klik-fraude en is er weeral iets nieuws onder de zon.

kilian
18/04/05, 11:20
Origineel geplaatst door janneman
10.000 dollar per DAG (300.000 per maand) is erg exceptioneel.
Maar 10.000 per maand is zeker niet ongebruikelijk.

Hebben we het nu over WHT? :p

janneman
18/04/05, 11:43
Origineel geplaatst door kilian


Hebben we het nu over WHT? :p

Ik heb daar geen zicht op, maar dat lijkt me extreem onwaarschijnlijk.
Een forum kost over het algemeen meer geld dan het oplevert.

eweps
18/04/05, 12:05
Origineel geplaatst door janneman


Ik heb daar geen zicht op, maar dat lijkt me extreem onwaarschijnlijk.
Een forum kost over het algemeen meer geld dan het oplevert.

lijkt me in dit geval niet..

100 euro per maand voor een banner bovenaan, staan er ongeveer 5 in..

reken maar uit:D zo duur is een server nou ook weer niet..

janneman
18/04/05, 12:14
Kost 2 uur aandacht per dag, 7 dagen per week.
500 / 60 = 8,33 bruto per uur.

Wow! Die domenico heeft wel een gat in de markt ontdekt :D

eweps
18/04/05, 12:16
lol;) mja als je het met uurloon gaat bekijken dan zijn er inderdaad vrij weinig dingen winstgevend;).. haha maar je hebt een punt Jan:)

kilian
18/04/05, 12:22
Hebben we daar toch een mooi punt: klikken uit liefdadigheid. Wat vinden jullie daar van? Eigenlijk vern**k je daarmee de kwaliteit van adsense.

Heb weleens 130 kliks gehad op mijn banner waar het er gemiddeld 10 zijn. Dat zal heus niet uit intresse zijn geweest.

Domenico
18/04/05, 12:27
Hahaha, voor 8,33 bruto per uur kom ik al heel erg lang mijn bed niet meer uit. :)

Er zijn personen die echt meer dan 10.000 per dag verdienen mbv adsense maar ik was even vergeten te vermelden dat het hier niet om enkele sites gaat. De mensen hebben een site portfolio van tussen de 10 en 100 sites dus ja, je moet er wel wat voor doen.

eweps
18/04/05, 12:29
haha zie je wel, had ik toch gelijk Jan;) haha.. hm ik ben nog bezig met zo'n portfolio.. duurt wel even voordat ik daar ook zoveel mee ga verdienen.

Lucky Luke
18/04/05, 12:32
10k met AS per dag met 10-100 domains? Daar kan ik me eerlijk gezegt niet al te veel bij voorstellen.

kilian
18/04/05, 12:38
Origineel geplaatst door Lucky Luke
10k met AS per dag met 10-100 domains? Daar kan ik me eerlijk gezegt niet al te veel bij voorstellen.

Ik vind de laatste tijd veel adsense banners bij downloads. Voor demo's of updates. Denk dat het op die manier best wel een mooie buisness is.

De andere kant: Heb ook weleens gehoord van bedrijven die compleet draaide op de adsense banners. Echter genereerde deze bedrijven zelf de kliks.

Lucky Luke
18/04/05, 12:41
Goed, dat je lekker kunt verdienen met adsense is niets nieuws, maar 300.000 USD per maand???

watchhorse
18/04/05, 12:45
Origineel geplaatst door kilian

De andere kant: Heb ook weleens gehoord van bedrijven die compleet draaide op de adsense banners. Echter genereerde deze bedrijven zelf de kliks.

Zodoende vraag ik mij af hoelang adsense zal blijven bestaan, tenslotte moeten alle kliks betaald worden door de adverteerders en als deze moeten betalen voor fraude-kliks dan zal de bal aan het rollen gaan.

kilian
18/04/05, 14:24
Origineel geplaatst door watchhorse


Zodoende vraag ik mij af hoelang adsense zal blijven bestaan, tenslotte moeten alle kliks betaald worden door de adverteerders en als deze moeten betalen voor fraude-kliks dan zal de bal aan het rollen gaan.

Inderdaad. Maar volgens mij reageert het programma hier zelf op. Vorige maand heb ik ongeveer 6 keer zoveel binnen gehaald dan normaal. En nu verdien ik er ineens geen bal meer aan in vergelijking met het aantal kliks.

janneman
18/04/05, 14:36
Origineel geplaatst door kilian

De andere kant: Heb ook weleens gehoord van bedrijven die compleet draaide op de adsense banners. Echter genereerde deze bedrijven zelf de kliks.

60-70% van mijn totale omzet komt van Adsense, en ik heb echt nog nooit zelf geklikt.

watchhorse
18/04/05, 14:55
Origineel geplaatst door janneman


60-70% van mijn totale omzet komt van Adsense, en ik heb echt nog nooit zelf geklikt.

Over hoeveel domeinen spreken we dan hier?
Waar komt de andere 30% dan van als ik vragen mag?

janneman
18/04/05, 15:04
Origineel geplaatst door watchhorse


Over hoeveel domeinen spreken we dan hier?
Waar komt de andere 30% dan van als ik vragen mag?

Ik bezit meer dan 2.000 domeinen.
Die andere 30% komt van affiliates als kliks.nl en een beetje adult dialers.
En dan heb ik ook nog omzet uit het verkopen van domeinen, maar dat is ieder kwartaal compleet anders.

watchhorse
18/04/05, 15:10
2000 domeinen, dan zal ik maar niet vragen wat de maandelijkse omzet is hé.:wink:
Wat ik mij wel afvraag of die adult-dialers het overwegen waard zijn of is er nu al een overaanbod en zijn er geen opbrengsten meer?

kilian
18/04/05, 15:15
Volgens mij gaan we een beetje offtopic.

watchhorse
18/04/05, 15:23
Dit was de vraag van de topicstarter:


830 bezoekers per dag ... inkomsten?

Dus is dit ontopic hé:


Origineel geplaatst door watchhorse

Wat ik mij wel afvraag of die adult-dialers het overwegen waard zijn of is er nu al een overaanbod en zijn er geen opbrengsten meer?

roydv
18/04/05, 17:47
Probeer anders eens logo's of ringtones voor mobieltjes. Daar zijn jongeren toch ook gek op?

Domenico
18/04/05, 18:29
Origineel geplaatst door Lucky Luke
Goed, dat je lekker kunt verdienen met adsense is niets nieuws, maar 300.000 USD per maand???

Het is echt waar, no kidding!
Overigens ben ik weer niet duidelijk geweest misschien want ik had het niet over slechts domeinen maar ook echt volledige sites.

Reken het maar eens uit en ja zal zien dat het echt mogelijk is met zoveel goedlopende sites. Er zijn bepaalde forums waar dit soort zaken besproken worden maar die zijn niet allen publiekelijk toegankelijk.

1000 dollar per dag voor een goedlopende internationale site is niet echt onhaalbaar. En als je er hier honderd van hebt ben je binnen. :)

janneman
18/04/05, 18:32
Ik weet ff niet meer waar ik het gezien heb, maar het hoogste wat ik ooit gezien heb was $ 650,000 per jaar.

Hoe dan ook: je kunt je eeuwig blijven vergapen aan dat soort bedragen of gewoon zelf dag en nacht bloed, zweet en tranen geven om zelf iets te bereiken.
Daar is ieder succes mee begonnen.

eweps
18/04/05, 18:33
Hm, ja als je 10 jaar geleden was begonnen met het maken van dit soort sites.. en ze dan ook nog ging onderhouden.. was je nu idd wel binnen geweest.

Helaas kwam ik tien jaar geleden pas net achter het bestaan van internet;)

edit: en Janneman gooit er weer een goede tip op dit forum!

janneman
18/04/05, 18:35
Onzin.
Ik ken mensen zat die pas 6 maanden geleden zijn begonnen en nu een maandsalaris binnenhalen met Adsense.

Lucky Luke
18/04/05, 18:36
Dat is wel een aardige thread:
http://www.webmasterworld.com/forum89/5193.htm

Ook aardig trouwens:
https://www.google.com/adsense/seatguru

Ik zoek nog ff verder, wordt steeds interessanter.

eweps
18/04/05, 18:41
2 Janneman, ik zei ook niet dat dat nu niet meer kon.. ik zei alleen dat wanneer ik jouw tip 10 jaar geleden had opgevolgt.. ik nu rijk was geweest:)

hm, webmasterworld.com moet je helaas voor inloggen..

2e artikel is wel een goed voorbeeld:D

Lucky Luke
18/04/05, 18:48
"Adsense" en "10 jaar geleden"...iets klopt daar niet ,o)

Die link is idd alleen voor leden toegankelijk, zoek bij google.com maar eens naar "adsense 650,000". Klik de tweede link aan (Weblogs, Inc. making $600 a day on AdSense), en vervolgens naar de posting van de TS...klaar ,o)

eweps
18/04/05, 19:15
Hehe, hm adsense bestaat idd nog geen 10 jaar, toch lijkt het me logisch dat ik niet alleen adsense bedoel... maar ik heb het idee dat dit een klein beetje off topic ga en aangezien ik daar niet van hou -> me is back on topic.

Domenico
18/04/05, 19:16
Origineel geplaatst door Lucky Luke
"Adsense" en "10 jaar geleden"...iets klopt daar niet ,o)

Die link is idd alleen voor leden toegankelijk, zoek bij google.com maar eens naar "adsense 650,000". Klik de tweede link aan (Weblogs, Inc. making $600 a day on AdSense), en vervolgens naar de posting van de TS...klaar ,o)

Hier vinden ze $600 per dag vrij weinig dus klopt wel een beetje met mijn verhaal.

"For 70 new articles a day (assuming each entry is an "article" and each blogger creates one a day), $600 is pretty horrible."

eweps
18/04/05, 19:20
daar gaan ze het geld zeker verdelen over die 70 bloggers die er dan zouden moeten zijn.

600/70 = 8,6 dollar per dag.. dat noem ik ook niet echt veel:D

god65
20/04/05, 14:04
Origineel geplaatst door janneman
Onzin.
Ik ken mensen zat die pas 6 maanden geleden zijn begonnen en nu een maandsalaris binnenhalen met Adsense.

Eeehhhmmmm ken ik die ook..........maar ja wat is een maandsalaris.

eweps
20/04/05, 14:19
Maandsalaris = loon dat in een maand wordt verdiend, resp. per maand betaald => maandloon

;)

janneman
20/04/05, 14:25
Origineel geplaatst door god65


Eeehhhmmmm ken ik die ook..........maar ja wat is een maandsalaris.

Ik leer het je wel ;)

eweps
20/04/05, 14:28
lol, ga je nou jouw maandsalaris naar hem toesturen jan?

god65
20/04/05, 14:30
Even een tip voor iedereen die deze thread leest.

STOP MET LEZEN EN GA HET GEWOON DOEN WAAR ZE HET HIER OVER HEBBEN.

Zo dat was het weer even.

En Janneman, ok. Trouwens leuk om je hier als moderator te zien.Gelukkig heb je tijd zat.

janneman
20/04/05, 14:46
Origineel geplaatst door eweps
lol, ga je nou jouw maandsalaris naar hem toesturen jan?

Nee, het was een onderwijtje.

@Mike: ik vond tussen 3 en 4 s-nachts nog een gaatje, dus met een beetje schuiven lukt het wel ;)

domeinverkoop
20/04/05, 20:50
hou je mond eens jan;)

purehosting
04/05/05, 12:52
probeer google adwords erop te plaatsen of kliks.nl

watchhorse
04/05/05, 13:52
Origineel geplaatst door janneman
Ik weet ff niet meer waar ik het gezien heb, maar het hoogste wat ik ooit gezien heb was $ 650,000 per jaar.

Hoe dan ook: je kunt je eeuwig blijven vergapen aan dat soort bedragen of gewoon zelf dag en nacht bloed, zweet en tranen geven om zelf iets te bereiken.
Daar is ieder succes mee begonnen.

Na al dat bloed, zweet en tranen wordt je account dan opeens verwijderd bij google met een melding via mail dat je 'fraude-kliks' gegenereerd hebt.

god65
05/05/05, 11:37
Origineel geplaatst door watchhorse


Na al dat bloed, zweet en tranen wordt je account dan opeens verwijderd bij google met een melding via mail dat je 'fraude-kliks' gegenereerd hebt.

Dit gebeurd dus niet. Ik ken mensen, en niet van horen zeggen, die echt meer dan een ton verdienen met adsense. Ik helaas "net" nog niet.

watchhorse
05/05/05, 11:56
Origineel geplaatst door god65


Dit gebeurd dus niet.

Geloof me vrij hoor, dit gebeurd dus wel.
wij hadden een klikratio van minder dan 1% (dagelijks een 50tal kliks op meer dan 5000 adviews) en van de ene dag op de andere werd onze account verwijderd met enkele een mailtje dat er kliks ongeldig gegenereerd waren.

Probeer in zo'n geval maar eens het tegendeel te bewijzen.

Sommigen meken er nu reeds al een sport van om accounts onderuit te halen.
Hoe? Indien ik nu enkele weken dagelijks op hetzelfde tijdstip op iemand ads klik dan garandeer ik dat deze een mailtje zal mogen verwachten met de melding dat zijn account verwijderd is.

kilian
05/05/05, 12:07
Origineel geplaatst door watchhorse


Geloof me vrij hoor, dit gebeurd dus wel.
wij hadden een klikratio van minder dan 1% (dagelijks een 50tal kliks op meer dan 5000 adviews) en van de ene dag op de andere werd onze account verwijderd met enkele een mailtje dat er kliks ongeldig gegenereerd waren.

Probeer in zo'n geval maar eens het tegendeel te bewijzen.

Sommigen meken er nu reeds al een sport van om accounts onderuit te halen.
Hoe? Indien ik nu enkele weken dagelijks op hetzelfde tijdstip op iemand ads klik dan garandeer ik dat deze een mailtje zal mogen verwachten met de melding dat zijn account verwijderd is.

Hier geen last van. Ik had eens een dag dat ik ineens 250 kliks had waar het er normaal 15-25 zijn en daar heb ik nooit wat over gehoord.

Voor zover ik weet mag jij zelf geen (valse)kliks genereren. Over andere heb je geen macht dus het zou inderdaad een beetje sneu zijn als dan je account wordt geblokeerd.

god65
05/05/05, 13:03
Dat het gebeurd weet ik wel maar mijn antwoord ging over het voorbeeld wat genoemd werd. Als je een netwerk van sites hebt, en dan bedoel ik niet een paar sites, krijg je eerst netjes een mailtje. Ze hebben dan vergelijkings materiaal denk ik.