PDA

Bekijk Volledige Versie : [Directi] Unlocken OpenRegistrar/ SRS Domeinnamen nu mogelijk!



Mikey
24/03/05, 17:36
Aan alle klanten van ResellerSRS,

Sinds twee dagen zijn de DirectI account gegevens bekend van ResellerSRS. Deze zijn verstrekt om administratieve handelingen sneller te kunnen regelen die betrekking hebben met het verhuizen van onze eigen domeinnamen. Nu wij zelf heel goed weten hoe het is om een klant te vertellen dat zijn domein verloren is gegaan door een fout waarbij je niet geheel duidelijk aan kan geven wat er nou aan de hand is, hebben wij met z`n tweeen besloten dat we 14 dagen lang ondersteuning zullen bieden aan de mensen die nog domeinen willen verhuizen die gelocked zijn.

Hoe gaan we te werk, je maakt een ticket aan op onderstaande link, als subject vul je het betreffende domeinnaam in. Alle overige velden vul je uiteraard ook in. Voor elk domein maak je een nieuwe ticket aan. Maak ticket aan (http://www.mijn-sleutel.net/support/index.php?department=9)

Waar wij niet op zitten te wachten
Rechtstreeks contact zoekende personen, hierbij tellend : Telefoon, fax, forum, mail. Tickets zijn de enigste communicatie middelen. Mocht je je er niet aan houden zul je door ons in ieder geval niet geholpen worden.

Eigenaar domein
Om abuse tegen te gaan zullen wij alleen domeinen approven waarvan we zeker kunnen zijn dat ze daadwerkelijk van de persoon zijn van wie zegt dat ze zijn. Bij twijfel gevallen zullen wij geen actie ondernemen.


Voorderest, wees blij dat er op moment iemand is die er wat tijd aan gaat besteden. Wij zijn niet de puinruimers, overnemers of wat dan ook. Dit is puur om jullie te helpen. Wij staan in geen enkel verband in een lijn met ResellerSRS.

Een kleine note vooraf, unlocken van deze domeinen zal niet hetzelfde zijn als bij het Godaddy account, wij mogen niet blindelings domeinen unlocken aangezien er een aantal zijn die op de zogehete blacklist staan. Er valt hierover niet met ons in discussie te gaan, dat doe je maar met Srs / Or zelf. Met een beetje geluk worden de lijsten vrijgegeven waaraan we kunnen zien dat iemand op de whitelist of blacklist staat.

Voorgaande threads
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=65437
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=65322

getekend,

Mike & Sebastiaan

Rik
24/03/05, 18:35
Erg netjes dat jullie je zo inspannen voor Collega's !

:W:

Mikey
24/03/05, 18:55
Origineel geplaatst door Rik
Erg netjes dat jullie je zo inspannen voor Collega's !

:W:

Ben nog niet zo slecht als de vele denken :cool:

Erik H.
24/03/05, 19:23
Wil me graag aansluiten bij Rik. Vind dit een super initiatief !!

Mikey
24/03/05, 20:26
Iedereen die zich geroepen voelt, chupa chups slaan we nooit af ;)

slowhand
24/03/05, 20:39
Origineel geplaatst door Mikey


Ben nog niet zo slecht als de vele denken :cool: Daar was ik al achter :D

XS-24
24/03/05, 20:59
Origineel geplaatst door Mikey
Iedereen die zich geroepen voelt, chupa chups slaan we nooit af ;)

Je adres, dan krijg je er komende week nog 1 :D.

Mikey
24/03/05, 21:10
Origineel geplaatst door XS-24


Je adres, dan krijg je er komende week nog 1 :D.

www.mijn-sleutel.net => contact ;)