PDA

Bekijk Volledige Versie : hi



kaise
23/03/05, 08:32
waar kan ik het beste een server kopen en waar is het beste om hem te plaatsen?

FransVanNispen
23/03/05, 08:44
Hiervoor kunt u het beste een aanbieding vragen in het 'Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen' forum lijkt mij.
Dan kunt u zelf vergelijken.

Vane
23/03/05, 11:10
Rackserver.nl
Dell.nl

mguilmot
23/03/05, 11:15
ahead-it.be

Clanhost
23/03/05, 11:45
Wij kochten onze servers voorheen altijd bij Melrow (www.melrow.nl) alleen zijn we hier weggegaan als klant omdat het daar toch een beetje schort aan de communicatie. Er wordt traag of soms niet gereageerd op e-mail berichten. Neemt niet weg dat de kwaliteit van hun servers wel goed is, we hebben hier twee keer een dual AMD Opteron gekocht afwerking is netjes en de eerste server draait inmiddels een jaar en heeft nog nooit problemen gehad.

Inmiddels zitten we bij Mixtech-IT (www.mixtech.nl) deze leverancier werd aangeraden via een collega hoster van ons, offerte aangevraagd voor dual AMD Opteron server en was aangenaam verrast door de prijs. We staan op het punt op daar opnieuw één of twee servers te kopen. De communicatie verloopt zeer vlot en vriendelijk, ze hebben een goede accountmanager die met weinig informatie precies weet te bieden waar je naar opzoek bent. Laatste dual AMD Opteron die ik daar heb gekocht hebben we op 22 januari geplaatst en nog geen problemen mee gehad, zeker een aanrader!

The MAzTER
23/03/05, 11:49
http://www.mixtech.nl, een van de betere leveranciers. En niet duur ook, zeker niet als je een opteron zoekt.