PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat moet ik doen?



kaise
16/03/05, 01:50
Ik heb een website waar gemiddeld 7000 bezoekers per dag komen. Half miljoen hits per dag. Mijn dataverkeer is gemiddeld 300 per maand. Maar kan ik niet een eigen server kopen of zo? Hoe los ik dit beste op? Ik wil gemiddeld 1000 gb dataverkeer per maand. Is er een oplossing tot iets goedkoops?

Unixadmin
16/03/05, 02:36
Een server kopen en plaatst het in een data center of een dedicated server nemen al dan niet managed

kaise
16/03/05, 02:54
Origineel geplaatst door domper
Een server kopen en plaatst het in een data center of een dedicated server nemen al dan niet managed

en welke site kan het ik het beste kopen? wat kan je me aanraden?? Welke site kan ik een goeie dedicated server kopen met 1000 gb per maand

The MAzTER
16/03/05, 03:16
www.easydedicated.com
www.kdisservers.nl
www.leaseweb.nl
www.mihosnet.nl

XS-24
16/03/05, 07:13
DOMENICO EDIT: Dit soort zinloze reacties wil ik niet meer zien.

Dus geen replies meer als "wij kunnen u een aanbieding doen als u een aanvraag plaatst in het aanvraag forum".

Triloxigen
16/03/05, 09:08
Origineel geplaatst door The MAzTER
www.easydedicated.com
www.kdisservers.nl
www.leaseweb.nl
www.mihosnet.nl

En voordat je echt beslist moet je even zoeken met google en op dit forum..
Daarnaast even kijken op www.webhosters.nl

kaise
16/03/05, 14:29
pfft zoveel keuzes....

Kan je ook gelijk een webhosting bedrijf beginnen?

Triloxigen
16/03/05, 14:41
Origineel geplaatst door kaise
pfft zoveel keuzes....

Kan je ook gelijk een webhosting bedrijf beginnen?

Alles kan...
Maar zorg dan wel dat je weet waar je mee bezig bent ;)

zb-anna
16/03/05, 14:52
Indien je geen verstand van zaken hebt, is het niet aan te raden een webhostingbedrijf te starten.

Dat je een succesvolle website hebt, is even iets anders. Ik ga ervanuit dat veel van je tijd al in het onderhouden van die website gaat.

Zoek eerst eens uit wat je echt nodig hebt, wat voor soort programmatuur, wat voor soort OS. Bedenkt dan of je de kennis hebt, om dit goed te onderhouden.

Als je uiteindelijk tot een goed overzicht bent gekomen van je wensen en eisen, dan kun je altijd nog verzoeken om een aanbieding.

In dat stadium ben jij, naar mijn idee, echter nog niet.

Advies aan webhosters op het forum: voordat je allerlei aanbiedingen gaat maken, moet je eerst uitzoeken wat de echte wensen en eisen van je potentiele klant zijn.

Dit zal de klant en jezelf veel problemen besparen achteraf.

Henky!
16/03/05, 22:41
Ja hoor, met een server kun je ook met webhosting beginnen. Geen probleem. Begin wel met twee of drie klanten (of familie / vrienden) om te zien wat je allemaal zo tegenkomt.

Xerious
16/03/05, 23:03
Wat ook helpt, bezoek fora's van andere hosters. Kijk naar de vragen die voorgelegt worden en bekijk of jij deze zelf kan oplossen. Zo niet moet je nog wat bijspijkeren!

kaise
16/03/05, 23:43
ik wil eigenlijk op mijn site een fotoreactiesysteem zetten, ik denk dat ik dan meer bezoekers ga trekken en dan is het hosten denk ik goedkoper. Leden kunnen dan registreren en dan krijen ze een stukje een beetje webruimte om hun eigen gegevens en fotos daarop te plaatsen. Ik ben in het begin van deze nieuwe ontwikkeling maar ik ben nu al aan het kijken voor in de toekomst wat ik nog meer zou kunnen doen en aangezien ik een goede investering wil doen heb ik advies nodig.
ik wil graag advies hebben.

EWS
16/03/05, 23:54
Ik zou ook aanraden om dedi te gaan, gezien de specificaties van jouw website. Ik denk dat het bedrag dat je zou betalen voor hosting niet veel minder is dan een leuke dedi.

Daarnaast kun je de kosten van de dedi (gedeeltelijk) terugverdienen als je ruimte verhuurt, echter voordat je dit doet moet je je wel verdiepen in het webhosten en wat erbij komt kijken.

kaise
17/03/05, 00:22
ik heb een beetje gezocht op internet en volgen mij is flexservers.nl de goedkoopste, daar krijg je incl. beheer en support.
meer suggesties?

Unixadmin
17/03/05, 01:36
Gebruik de zoekfunctie op dit forum. 2 recente topics over flexservers:
- http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=60139&highlight=flexservers.nl

- http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=66399&highlight=flexservers.nl

sudo-
17/03/05, 19:26
Origineel geplaatst door kaise
ik heb een beetje gezocht op internet en volgen mij is flexservers.nl de goedkoopste, daar krijg je incl. beheer en support.
meer suggesties?

Ik ben groot geworden met "Goedkoop is Duurkoop" op het gebied van server's huren. Denk daar aub aan.

Een kwaliteit server kopen is beter dan een budget server die het sneller begeeft.