PDA

Bekijk Volledige Versie : Weet iemand of Registrant.nl nog actief is.



medisina man
14/03/05, 21:41
Heeft iemand problemen gehad bij het registreren van domeinen bij Registrant.nl. Bij het registreren van 15 domeinen is de helft als een verhuizing geintrepreteerd door het sysyteem. Hierdoor zijn deze nooit geregistreerd. Immiddels zijn reeds twee domeinen door een andere partij geregistreerd. Hoewel ze een maand geleden aangaven dat ze het zouden oplossen, is er niets veranderd en reageren ze niet op mijn mails en telefoons.

Spiffy_NL
14/03/05, 22:31
Faxen of andere telefoonnnummers?
Zitten ze bij je in de buurt?

Concept-Design
14/03/05, 23:54
Registrant.nl deugt voor geen meter, facturen kloppen niet.

.nl extensies gaan realtime, maar de andere extensies registreren ze gewoon niet.. of het duurt echt heel lang. Heb ze al enkele keren gemaild over hun facturatie en gebeld, maar nooit een response gehad.

s.vossen
15/03/05, 15:31
Registrant voert ook veel foutieve verhuizingen uit, haar klanten in ieder geval zonder dat er enige controle op is.

Verder is telefonisch contact al tijden erg moeizaam.

joeni
15/03/05, 15:55
Met .nl domeinen geen enkel probleem bij registrant.

secure-is.nl
04/04/05, 14:49
Origineel geplaatst door medisina man
Heeft iemand problemen gehad bij het registreren van domeinen bij Registrant.nl. Bij het registreren van 15 domeinen is de helft als een verhuizing geintrepreteerd door het sysyteem. Hierdoor zijn deze nooit geregistreerd. Immiddels zijn reeds twee domeinen door een andere partij geregistreerd. Hoewel ze een maand geleden aangaven dat ze het zouden oplossen, is er niets veranderd en reageren ze niet op mijn mails en telefoons.

Telefoonnummer op de site blijkt nu ineens een raar doorschakel nummer te wezen naar een fax.

Telefonish contact al 3 weken niet meer mogelijk. Tevens geen respons op email sinds 4 weken!

Het begint een beetje te lijken op een Registrant aka ResellerSRS verhaal.

s.vossen
04/04/05, 19:30
En is ICT Micro Solution nog te bereiken? Registrant is een onderdeel van ICT Micro Solution.

Hmm, sites vertonen hetzelfde telefoonnummer en adres.

Zelfs de gegevens bij KvK zijn niet bijgewerkt.

Nu:


Telnr: 075-6282734
Adres: fortuinweg 6
Postcode: 1544vx
Plaats: zaandijk


Bij KvK:


ICT Micro Solution
Antonie de Vriesstraat 14
1544WD Zaandijk


Ik heb ergens 06 nummers van ICT Micro Solutions, maar kan ze zo 1 2 3 niet vinden.

Toevoeging:
Colodedi.nl was overigens ook van Micro Solution, maar is nu in beheer van InterIP Networks B.V. zie ik.

ivokox
04/04/05, 19:38
Ik heb ook veel problemen met registrant.

De fee is netjes betaald, maar volgens het systeem nog niet! Ik baal er wel van want als ik het e-mail bericht van ze goed gelezen heb hebben ze een nieuw systeem dat je account bij wanbetaling automatisch dicht wordt gegooid...

Meer mensen met problemen?

Pantsy
04/04/05, 20:43
Tevens in het verkeerde forum geplaatst! Even opletten mensen de volgende keer.

olafb
04/04/05, 21:50
Inderdaad is het slechte service. Ik ben alles langzaam aan het weghalen daar. Jammer ze begonnen echt goed. Systeem is goed, maar je zult ook service bij je systeem moeten leveren niet alles gaat automatisch goed.

Via telefoon krijg je altijd te horen dat je wordt terug gebelt. Maar ben nog nooit terug gebeld. Niet netjes, en kan voor een hoop stress zorgen.

s.vossen
05/04/05, 00:47
Gewoon zelf SIDN member worden of wel een betrouwbare en bereikbare partner zoeken!

Registrant.nl begon mooi. ICT Micro Solution ook. Totdat er idd beloftes gedaan werden, waaronder terugbellen, die niet meer nagekomen werden.

Toch vraag ik mij af of ze op dit moment niet beter bereikbaar zijn. Ze hebben goede banden met de VS en willen daarom oon nog wel eens (regelmatig) nachtdiensten werken. Dat was begin 2004 nog het geval namelijk. Ik heb ze al tijden niet meer persoonlijk gesproken.


Origineel geplaatst door TrancePitt
Tevens in het verkeerde forum geplaatst! Even opletten mensen de volgende keer.

In 'Webhosting Forum' hoort het toch ook niet, meer iets voor Domeinen-gedeelte ;)

Pantsy
05/04/05, 12:31
Origineel geplaatst door s.vossen
Gewoon zelf SIDN member worden of wel een betrouwbare en bereikbare partner zoeken!

Registrant.nl begon mooi. ICT Micro Solution ook. Totdat er idd beloftes gedaan werden, waaronder terugbellen, die niet meer nagekomen werden.

Toch vraag ik mij af of ze op dit moment niet beter bereikbaar zijn. Ze hebben goede banden met de VS en willen daarom oon nog wel eens (regelmatig) nachtdiensten werken. Dat was begin 2004 nog het geval namelijk. Ik heb ze al tijden niet meer persoonlijk gesproken.



In 'Webhosting Forum' hoort het toch ook niet, meer iets voor Domeinen-gedeelte ;)

Heb je gelijk in, maar het topic staat voor zolang hier in het hosting forum tot de beslissing is gevallen.

XS-24
05/04/05, 12:35
Gaat de kant van SRS op?

Glenn
05/04/05, 12:52
Woont paar straten verder op.

Als ik post moet doorsturen... ;)

s.vossen
05/04/05, 14:00
Origineel geplaatst door XS-24
Gaat de kant van SRS op?

Het mooiste is nog dat ze precies 1 week nadat SRS geen gehoor meer gaf in de lucht zijn gekomen (zo rond 15 april volgens mijn MSN logs) en op deze manier veel klanten hebben weten binnen te halen.

Helaas komen ze op deze manier in dezelfde positie als SRS en zal er zo tegen eind April weer zo een site de lucht in gaan ? ;)

Iemand die nog klanten zoekt, hier op inspringen lijkt me wel een goed plan! Denk wel na voordat je zoiets start ;).

snaaps
06/04/05, 21:15
ik zou hier geen zaken met doen!
heb ze eens meerdemalen gemaild, gebeld echter nooit een reactie!

geen aanbeveler!