PDA

Bekijk Volledige Versie : Banners op site.



TFH
13/03/05, 19:06
Bovenaan (en onderaan) zie je een banner staan van hostingbedrijven, deze moeten investeren om hun banner daar te plaatsen.

Wat ik mij nu afvraag:
Op onze site (met toplijst) hebben wij momenteel reeds meer dan 3500 bezoekers/dag en door de context spreken we een zeer ruim publiek aan.
Nu komt de vragen:
1) Welke prijzen mogen er gevraagd worden en hoe worden deze berekend???
2) Is er een vraag naar websites met veel bezoekers om naambekendheid te verwerven???
3) Zijn de prijzen die in '1)' gevraagd worden gelijk aan de prijzen die de bedrijven willen geven???

M.a.w. wij willen banners op onze site maar weten niet wat de prijzen daarvan momenteel zijn en of er vraag naar is.

kilian
13/03/05, 19:11
Wat is de doelgroep?

TFH
13/03/05, 19:18
Origineel geplaatst door kilian
Wat is de doelgroep?

Van de adverteerders???
Kunnen zowel hostingbedrijven of andere bedrijven zijn natuurlijk.

De bezoekers zijn een zeer breed publiek.

Henky!
14/03/05, 00:59
De vraag van TS leeft sinds kort ook hier. Nog niet gegoogeled dus. Maar ik vermoed dat er bedrijven zijn die zoiets regelen?

davidweb
14/03/05, 19:13
Ik heb een ************* Je moet alleen een hostingpakket(ten) of domeinnamen kunnen sponsoren... Als je daar zou sponsoren als webhoster lijkt mij dat hele goede reclame, omdat iedereen die aan het spel meedoet wel een hosting/domein nodig hebt...


DOMENICO EDIT: Lees de regels!

TFH
14/03/05, 20:32
Origineel geplaatst door davidweb
Ik heb een SPAMMERD waar je gratis kan adverteren... Je moet alleen een hostingpakket(ten) of domeinnamen kunnen sponsoren... Als je daar zou sponsoren als webhoster lijkt mij dat hele goede reclame, omdat iedereen die aan het spel meedoet wel een hosting/domein nodig hebt...


Leuk voor U maar daarmee heb ik nog geen enkel antwoord op één van mijn vragen hé.

MrCaBLeGuY
17/03/05, 14:57
probeer het eens via een van de banner traders ..

Zenda
17/03/05, 16:46
De prijs die u vraagt is helemaal afhankelijk van wat u ervoor wilt hebben. Van mij part vraagt u € 500,- per maand ;).

Tuurlijk hebben (webhosting)bedrijven nog interesse in het adverteren. Naamsbekendheid is altijd goed!

Tja, dit is maar de vraag. Als u de prijs gebruikt die ik in het begin meldde, zal er geen één willen adverteren. Het bedrag moet in verhouding staan tot de bezoekers en banner formaat. Daarnaast is het belangrijk dat u een vast bedrag doet en niet dat de een € 50,- betaalt en de andere € 200,-.

eightyb
17/03/05, 17:06
WebAds?