PDA

Bekijk Volledige Versie : Gamesite hosting



ChrisNet
13/03/05, 01:07
Hallo,

Ik begin volgende maand met een gamesite (laat ik maken) en moet die natuurlijk laten hosten.
Nu weet ik niet wat voor hostingpakket ik moet nemen?
Gemiddeld zie ik een paar 1000 bezoekers per dag(op de hele grote na) op een gamesite.
Heeft iemand wat tips voor mij.

Bij voorbaat dank

Chris

Rev00
13/03/05, 01:56
Denk hierbij onder andere aan de vereisten die je nodig hebt, zoals bijv : PHP/MySQL hosting. Dit zijn vaak diensten die tegen meerprijs wordt aangeboden.

Verder is het als je je website extern laat ontwikkelen vaak een pré als de ontwikkelaars remote ( op afstand ) met bijv Aqua Data Studio / EMS aan de slag kunnen op de database, ipv via de hosting provider's PHPMyAdmin Interface.

Zenda
13/03/05, 09:24
Zorg voor een betrouwbare partner.

Wat slim is om uw pakket al van alle gemakken te voorzien:
- PHP
- MySQL
- Voldoende POP3
- ControlPaneel
- Voldoende dataverkeer (2.5GB ?)
- Voldoende webruimte (100MB ?)

Misschien moet u is met een webhoster contact opnemen of om een aanbieding vragen in dit forum:
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14)
Hier kunnen bezoekers de gewenste hosting eisen plaatsen en kunnen hosting bedrijven en andere bezoekers rechtstreeks reageren met offertes, andere feedback of suggesties.

Veel Succes!

Jacobs.T
13/03/05, 11:56
Ik zou eerst eens kijken hoe deze site gemaakt zal worden.
ASP / PHP
Behoefte aan MySQL, MS SQL, ...

Daarna zou ik gaan zoeken naar een betrouwbare hostingpartner.
Qua account zou ik niet overdrijven in het begin. Neem een 'veiligheidsmarge' maar overdrijf er niet in. Veel hostingbedrijven geven de mogelijkheid om accounts te upgraden. Denk dat voor dergelijke website dat het veiligst is, aangezien je moeilijk kan voorspellen of het top of flop wordt. (wil je project niet afbreken hoor maar er zijn ongelofelijk veel gamingsites)

ChrisNet
14/03/05, 19:26
Bedankt, ben al stuk verder.

Groetjes Chris

Filipino
14/03/05, 20:25
Mocht je nog opzoek zijn naar een designer voor je website, gamesites zijn mijn specialiteit ;)