PDA

Bekijk Volledige Versie : WHM/CPANEL overzetten naar DirectAdmin



jeroen198tig
12/03/05, 13:47
Beste,

Heeft iemand ervaring met het overzetten van WHM/CPANEL accounts naar DirectAdmin. Ik ga van reseller hosting in amerika naar een dedicated DirectAdmin server Het gaat om ongeveer 20 accounts.. Er zou een script voor zijn maar die kan ik nergens vinden helaas.

Gr Jeroen

Vane
12/03/05, 14:29
Script staat op DirectAdmin forum alleen werkt voor geen meter (in de tijd dat wij het gebruikte dan)... FTP accounts zet hij niet goed over, MySQL niet goed... etc.

dreamhost_nl
12/03/05, 18:11
Voor die twintig accounts kun je het beter handmatig doen, dan hoef je later niet alsnog de dingen die fout zijn gegaan handmatig te corrigeren... ;)

Leandros
12/03/05, 18:59
Het script werkt inderdaad niet, wij hebben het laten herschrijven toen werkte het perfect! Wij kunnen u dit wel als eenmalige dienst aanbieden, helaas zijn daar wel kosten aan verbonden.

ju5t
13/03/05, 12:01
Ik heb onlangs ruim 100 websites met dat script verhuist zonder noemenswaardig grote problemen.

Het is alleen verstandig om eerst in WHM je pakketten te wijzigen naar limieten, voor FTP accounts, e-mail adressen enzovoort, en deze er DirectAdmin na de verhuizing weer handmatig af te halen.

AlexanderOnline
13/03/05, 13:31
al onze accounts verhuisd, dit gaat niet mee: http://verhuizing.openhost.nl/verhuisboek/

Verder hebben we wat met die scripts gewertk, en lijsten gemaakt om het script te voeren :)