PDA

Bekijk Volledige Versie : Server Is Nu 32 Uur Offline



patrickschrandt
12/03/05, 10:31
Heibel begon ... 32 uur terug , Dominic Hakke zou via de mail op de hoogte zijn gesteld twee dagen voor de ramp zodat hij nog tijd had om te reageren.

Twee dagen later geen reactie dus .... server plat nu is alleen het fijne dat niet zijn sites plat liggen maar de mijne aangezien ik die server huur.


Naar een dnscheck.com zag ik dat die server nog steeds server03.4uhosting.nl heet ... terwijl ik duidelijk heb gevraagd dit te wijzigen, ik zie nu ineens ook dat de server gewoon bij kdis-server word gehuurd dat scheelt me al gauw 40 euro in de maand.

We zijn nu 32 uur verder en het enige wat ik heb is een gesprek op msn om te zeggen dat hij

1 Ziek was en dat heeft laten weten bij kdis
2 Niet thuis was, maar als die thuis was er naar zal kijken....
3 Een bericht in me antwoordapparaat waar ik echt niets van kan verstaan.

Als je ziek bent en klant bent bij NETBE of 4uhosting dan heb je gewoon pech ....

op de site van NETBE STAAT :

""Onder kwaliteit verstaan wij een goede service 24 uur per dag of het nou midden in de nacht is of midden op de dag, voor NetBe Enterprises maakt het niets uit. ""

NOU DAT MAAKT UIT

1 Er is geen telefoon nummer waar je heen kan bellen
Simpelweg bestaat het nr niet of krijg je een bericht

2 Kamer van koophandel verwijst naar Talmastraat 47 daar is volgens de KPN geen aansluiting voor de beste man.

3 De kvk geeft aan dat niet Dominic Hakke degene is waar ik zou moeten zijn maar":


Hakke, Leonard Marie Hubertus
Minister Talmastraat 47, 6221VN Maastricht


Ik zie geen Dominic ......

Adres is niet te bereiken naar wat speurwerk kwam ik uit in heerlen adres nr 219 c wat niet schijnt te bestaan volgens de mevrouw op nr 219 ......


Ik baal echt als een stekker en vind het nog het ergste voor mijn klanten die ten einde raad zijn

Hierbj wil ik de raad geven aan iedereen die een server moet gaan huren zorg ervoor dat je zeker weet met wie je te maken hebt kvk check check of ze 24 uur te bereiken zijn en dergelijk dingen want dit wil je niet meemaken.

Bericht aan Dominic,

Vind het nog steeds jammer dat ik dit zou naar buiten moet brengen maar dit is dan ook wel echt je eigen schuld.

Hoop dat je nu ook daadwerkelijk van je bed wil komen, bovenstaande berust dan ook echt op feiten.


NOTE: 4uhosting staat volgens kvk niet op naam van nieuwe eigenaar.....
Volgens de sidn wel ....

AlfaHosting
12/03/05, 11:53
Beetje verwarrend allemaal ... ?

patrickschrandt
12/03/05, 11:56
Origineel geplaatst door Mario
Beetje verwarrend allemaal ... ?

Verwarrend ???? ik heb het uitgekauwd voor je dacht ik .....

Misschien ben je niet helemaal wakker ??

In dat geval neem rustig een bak koffie en lees dan nog maar is door als je er tijd voor hebt uiteraard

TSG-Hans
12/03/05, 12:05
Origineel geplaatst door patrickschrandt


Verwarrend ???? ik heb het uitgekauwd voor je dacht ik .....

Misschien ben je niet helemaal wakker ??

In dat geval neem rustig een bak koffie en lees dan nog maar is door als je er tijd voor hebt uiteraard

Dan ben ik ook nog niet helemaal wakker, schrijven is in ieder geval niet je sterkste punt ;)

patrickschrandt
12/03/05, 12:09
Origineel geplaatst door Dominior


Dan ben ik ook nog niet helemaal wakker, schrijven is in ieder geval niet je sterkste punt ;)

HAHAHA ok bedankt hoor ben momenteel zwaar gefrustreerd misschien is dat het ...

Maar goed feiten spreken voor zich ... en er zal wel iets duidelijk zijn uit me verhaal hierboven, zal volgende keer stapsgewijs een rapportje maken misschien dat het dan wel duidelijk is Hans

vanberkelmm
12/03/05, 12:12
kun je SIDN niet vragen om een telefoonnummer en/of adres van 4uhosting
Want ik begrijp uit je bericht dat 4uhosting ook van hem is.

Of anders even contact opnemen met k-dis, misschien dat die wat voor je kunnen doen

®on
12/03/05, 12:12
Niet zijn sterkste punt, maar op zich lijkt me wel de strekking duidelijk.

4uhosting is toch van Erik H.? Ook hier op het forum aanwezig, benader die eens, wie weet kan hij je iets verder helpen.

//edit: Rrrrright (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=65866&highlight=4uhosting)

AlfaHosting
12/03/05, 12:12
Nu ... er is me wel heel veel duidelijk, alleen het begin ontbreekt aan je verhaal denk ik.

patrickschrandt
12/03/05, 12:16
Haha ja misschien wel Mario, ja sorry die bak koffie heb ik ook nog niet gezien.

Wilde net al aanpassen maar dat gaat niet aangezien ik 30 min moet wachten ....

4u Hosting zou inderdaad van Erik H zijn maar die heeft niet alle servers overgenomen. Dus deze hoef ik niet te benaderen

Bij Kdis heb ik een extra server besteld zodat ik een backup heb. Deze gaat morgen online maar ja dan ben ik 3 dagen offline geweest wat natuurlijk niet te verkroppen is.

Met sidn schiet ik ook niets op ... deze nrs zijn niet bestaand of onbereikbaar.


Het enige wat ik nu kan doen is janken maar zelfs dat lukt niet meer.

patrickschrandt
12/03/05, 12:18
NetBe Enterprises
Minister Talmastraat 47
6221 VN MAASTRICHT
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact Dominic Hakke
+31 (0)648507791
postmaster@netbe.nl


ter info

AlfaHosting
12/03/05, 12:22
Origineel geplaatst door patrickschrandt
Haha ja misschien wel Mario, ja sorry die bak koffie heb ik ook nog niet gezien.



Dus je hebt nu een server bij netbe.nl die de server weer bij KDIS huurt. En jouw server is nu offline heb ik begrepen.

Wat bedoel je met dit :

"Heibel begon ... 32 uur terug , Dominic Hakke zou via de mail op de hoogte zijn gesteld twee dagen voor de ramp zodat hij nog tijd had om te reageren"

Over welke ramp was hij gewaarschuwd ?

AlfaHosting
12/03/05, 12:23
Origineel geplaatst door patrickschrandt

Naar een dnscheck.com zag ik dat die server nog steeds server03.4uhosting.nl heet ... terwijl ik duidelijk heb gevraagd dit te wijzigen, ik zie nu ineens ook dat de server gewoon bij kdis-server word gehuurd dat scheelt me al gauw 40 euro in de maand.



Op zich is die 40 euro wel te verantwoorden als hij bevoorbeeld de server voor je managed.

patrickschrandt
12/03/05, 12:25
Managed .... 2 dagen offline is dat wat je bedoelt Mario ??

WilloW
12/03/05, 12:32
Mischien dat Savvas iets voor je kan doen? Geloof dat die jongen altijd beheer deed voor netbe.

Ik vondt het destijds al een vage constructie opzich zal het er allemaal leuk uit alleen als je dan gaat nadenken over wat dingen kom je toch snel tot de conclusie dat het niet helemaal klopt wat ze doen.

En kan Erik echt niks voor je betekenen? Ik neem aan dat hij toch wel contact gegevens heb van die persoon

patrickschrandt
12/03/05, 12:46
Nee het probleem is dat KDIS alleen actie onderneemt naar reactie van dominic.

En deze weet ... nu dan ... dat de boel opnieuw geinstalled moet worden .... en je snapt , dat gaat ook weer tijd kosten en zonder reactie van iemand ,...... gaat dat lang duren .....

patrickschrandt
12/03/05, 12:56
Origineel geplaatst door Mario


Dus je hebt nu een server bij netbe.nl die de server weer bij KDIS huurt. En jouw server is nu offline heb ik begrepen.

Wat bedoel je met dit :

"Heibel begon ... 32 uur terug , Dominic Hakke zou via de mail op de hoogte zijn gesteld twee dagen voor de ramp zodat hij nog tijd had om te reageren"

Over welke ramp was hij gewaarschuwd ?

Sorry Mario overheen gelezen.... heb ik nu je gevoelens gekrenkt :((

Het klopt zoals je het zegt ik huurde bij 4 u hosting nu val ik onder Net be en Netbe huurt op zijn beurt bij kdis .

4 dagen terug heeft hij een mail gehad dat mijn server problemen vertoonde en met de vraag wat dominic hieraan ging doen maar dominic was niet te bereiken door KDIS dus heeft kdis besloten om de stekker er maar uit te trekken ...

Tot Wederbericht van Dominic

AlfaHosting
12/03/05, 13:12
Vreemd dat je geen telefoonnummer krijgt van Netbe waar je ze kan bereiken. Ik heb het nooit zo begrepen op bedrijven die geen adresgegevens of telefoonnummers vermelden.

patrickschrandt
12/03/05, 13:17
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Daar sluit ik me maar bij aan he ....

AlfaHosting
12/03/05, 13:21
Origineel geplaatst door patrickschrandt
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Daar sluit ik me maar bij aan he ....

Wijze raad :)

Erik H.
12/03/05, 13:21
Ter aanvulling op bovenstaande: Ik zie inderdaad dat 4uhosting nog steeds via de KvK op naam van Dominic staat. Er was duidelijk afgesproken dat hij dat zou weghalen.

4uhosting is de naam van een "dienst" zoals die door wiseadvise business solutions wordt aangeboden.

Helaas constateer ook ik dat er geen telefoonnummer op de site van netbe.nl staat en dat veel mensen nog steeds naar ons bellen bij storingen of vragen.

patrickschrandt
12/03/05, 14:14
Origineel geplaatst door Erik H.
Ter aanvulling op bovenstaande: Ik zie inderdaad dat 4uhosting nog steeds via de KvK op naam van Dominic staat. Er was duidelijk afgesproken dat hij dat zou weghalen.

4uhosting is de naam van een "dienst" zoals die door wiseadvise business solutions wordt aangeboden.

Helaas constateer ook ik dat er geen telefoonnummer op de site van netbe.nl staat en dat veel mensen nog steeds naar ons bellen bij storingen of vragen.


Dat gezeur heb ik je bespaart ... jaja zo aardig ben ik ook wel weer ...

Als we maar lekker niet reageren dan verdwijnen de problemen vanzelf .... aldus de visie van ???????

Maar de server is nog steeds DOWN !

Mikey
12/03/05, 14:38
Hier 4 uur lang verkondigen dat hij niet werkt werkt ook niet. De boodschap snapt iedereen nu wel.

patrickschrandt
12/03/05, 14:42
Origineel geplaatst door Mikey
Hier 4 uur lang verkondigen dat hij niet werkt werkt ook niet. De boodschap snapt iedereen nu wel.

Zullen we dan maar over jouw statement gaan discuseren ?

Dus bij deze speciaal voor jou:

fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

Dus met andere woorden kan ik doen waar ik zin in heb ..... als jij dat niet wilt sla dan gerust dit forum over

Mikey
12/03/05, 15:14
Origineel geplaatst door patrickschrandt


Zullen we dan maar over jouw statement gaan discuseren ?

Dus bij deze speciaal voor jou:

fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

Dus met andere woorden kan ik doen waar ik zin in heb ..... als jij dat niet wilt sla dan gerust dit forum over

Daar gaat het niet om, ik snap heel goed wat een fora is, maar wat is nu de meerwaarde die je nu denkt te behalen ? De eerste post was duidelijk genoeg. Maar goed, ik heb je aan de telefoon gehad, je manier van posten is niets anders dan de omgang aan de telefoon. Etiquete met normen aan waarden, zal ik die ook voor je posten ? Je laat mij ook zien wat het woord forum betekent vanuit het woordenboek.

Twee centen en een zak aardappelen.

patrickschrandt
12/03/05, 15:17
Origineel geplaatst door Mikey


je manier van posten is niets anders dan de omgang aan de telefoon. Etiquete met normen aan waarden, zal ik die ook voor je posten ? Je laat mij ook zien wat het woord forum betekent vanuit het woordenboek.

Twee centen en een zak aardappelen.

Aan de telefoon ?? ik heb jou nog nooit gesproken , en ja ik ben sociaal aangelegd, op dat gebied zit je goed .

Mikey
12/03/05, 15:19
Origineel geplaatst door patrickschrandt


Aan de telefoon ?? ik heb jou nog nooit gesproken , en ja ik ben sociaal aangelegd, op dat gebied zit je goed .

Oh nee, ik heb zelfs je naam opgeschreven omdat ik voorkwam in de whois van sidn bij technical contact. Remember. Of je sociaal aangelegd bent, misschien dat je een bad day had.

patrickschrandt
12/03/05, 15:29
Gaat geen bel rinkelen, of ... heb jij 4uhosting geregd ? of netbe misschien ?

Dan heb ik genoeg gezegd ... Dominic is klant van jou in dat geval ...

Kwestie van partij kiezen ?

Mikey
12/03/05, 15:40
Origineel geplaatst door patrickschrandt
Gaat geen bel rinkelen, of ... heb jij 4uhosting geregd ? of netbe misschien ?

Dan heb ik genoeg gezegd ... Dominic is klant van jou in dat geval ...

Kwestie van partij kiezen ?

Nee geen klant van mij, bekijk de whois nog maar eens.

Technisch contact Dominic Hakke
+31 (0)871900079
d.hakke@domainscope.nl
Technisch contact Mike Hoffs
+31 (0)481482511
m.hoffs@domainscope.nl

patrickschrandt
12/03/05, 18:36
www.domainscope.nl is alleen niet te bereiken ligt je server eruit

lol grapje beetje flauw ... maar wel leuk ...

XS-24
12/03/05, 18:45
Origineel geplaatst door Erik H.
Ter aanvulling op bovenstaande: Ik zie inderdaad dat 4uhosting nog steeds via de KvK op naam van Dominic staat. Er was duidelijk afgesproken dat hij dat zou weghalen.

4uhosting is de naam van een "dienst" zoals die door wiseadvise business solutions wordt aangeboden.

Helaas constateer ook ik dat er geen telefoonnummer op de site van netbe.nl staat en dat veel mensen nog steeds naar ons bellen bij storingen of vragen.

Dat ligt aan de KvK, heb zelfde probleem, om de een of andere reden blijft die naam staan.

vanberkelmm
12/03/05, 19:19
Technisch contact Dominic Hakke
+31 (0)871900079


is hij op dit nummer ook niet te bereiken?

of anders op dit nummer wat in de whois van domainscope.nl staat
domainscope.nl is op zelfde woonadres geregistreerd als het bedrijf

Hostmaster DomainScope
+31 (0)648507791
postmaster@domainscope.nl

patrickschrandt
12/03/05, 20:01
Origineel geplaatst door vanberkelmm


is hij op dit nummer ook niet te bereiken?

of anders op dit nummer wat in de whois van domainscope.nl staat
domainscope.nl is op zelfde woonadres geregistreerd als het bedrijf

Hostmaster DomainScope
+31 (0)648507791
postmaster@domainscope.nl

Is onbereikbaar :

DomainScope /d /p *)
Minister Talmastraat 47
6221 VN MAASTRICHT
Netherlands

Technisch contact Dominic Hakke
+31 (0)871900079

AlfaHosting
12/03/05, 20:25
Beste zo snel mogelijk verhuizen :)

patrickschrandt
12/03/05, 20:27
Op me zolder vond ik wel een leuke plek of naast me bedje ...

past evt ook wel onder me kussen

patrickschrandt
12/03/05, 20:28
Jaja ik hoor jullie denken jij hebt geen kabel in bed ..... je moest is weten ;-) o jee nu word mikey boos ik maak een grapje ...

XS-24
12/03/05, 23:46
....


Maar om slotje gevraagt.

Mikey
13/03/05, 00:47
Neuh, ik wordt hier niet bepaald boos om, maar je manier waarop komt nou niet bepaald over van wauw. Niet gezegt dat 32 uur je server eruit liggen kan...

patrickschrandt
13/03/05, 00:54
Ach Mikey ik ben hier niet om vrienden te maken, en dat je mijn manier van omgang met de medemens niet waardeert kan ik ook nog wel begrijpen ik ben niet van de oude stempel en ben ook niet op leeftijd althans geloof niet dat 27 bij de oude garde hoort ...

Wie weet is mijn gedachte nu achterhaalt ... en ben ik in sommige ogen al een ouwe rot ... zou kunnen .

Maar ik ben hier niet om vrienden te maken meer om andere te informeren hoe het er ergens anders aan toegaat en dat sommige mensen dat niet kunnen of willen verkroppen is niet echt mijn probleem .

Ik heb me zegje gedaan en een ieder moet maar kijken wat hij/zij met deze informatie doet.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

En dat is alles wat ik erover te zeggen heb .

Het ga je goed en succes met je site .

Shalom
Patrick

Rik
13/03/05, 02:13
Origineel geplaatst door patrickschrandt


Zullen we dan maar over jouw statement gaan discuseren ?

**** Rik-Knip ******

Dus met andere woorden kan ik doen waar ik zin in heb ..... als jij dat niet wilt sla dan gerust dit forum over


Nou, dat denk ik dus niet :)
Ikzou m'n gedrag tegen mede gebruikers van dit forum maar een beetje veranderen...

patrickschrandt
13/03/05, 02:16
Zoals ik al zei :

" En dat is alles wat ik erover te zeggen heb .

Het ga je goed en succes met je site .

Shalom
Patrick "

Of willen we van voor af aan weer beginnen....

Rik
13/03/05, 02:51
Mja...

1. Het is niet 'mijn' site... het is een community waar ik maar Mod ben...
2. Jouw gedrag is iets wat we hier niet op prijs stellen

-> blijf zelf AUB weg als je je niet wenst aan te passen...

closed....