PDA

Bekijk Volledige Versie : kan niet kiezen.



h4ns
08/03/05, 22:32
Ik heb keuze uit 2 providers, allebei (al zeg ik het zelf) goedkoop. nu srry als ik reclame maak maar kan niet anders.

www.wild-gaming.com
pro:
- In mijn eigen land (geld transfert makelijker & sneller)
- FTP
- FUP
- Goedkoop relatief tot de publieke slots.
- 24/7 klantvriendelijke hulp (al gemerkt :D)

neg:
- ??? zoeken hé !!!

-----------------------------------------------------------------

www.mention.nl
pro:
- Webplaats
- Ventrillo channel gratis.
- FTP
- Fair use ruimtegebruik
- 24/7 support
neg:
- Geen FUP

-----------------------------------------------------------------

Nu heb ik gerekend dat ik per slot per maand zo'n 2,5 GB traffic nodig heb (mijn vriend heeft 40 gb per maand 16 slots, dus zo berekend) Maar dat kost mij dan wel zo'n 10 euro meer dan die andere provider, het enige probleem met wildgaming is dat die mij niet goed kan contacteren en ik hem niet. Zijn gsm staat uit, email klopt niet, enz. Dus met andere woorden kan gwn geen contact met hem maken. PLIES help mij te kiezen, ik zit er zeker niet mee in om 10 euro meer te betalen per maand hoor.


ja heb zo'n een beetje een voorkeur voor wild-gaming, maar kvoel me dan aan de andere kant dan ook weer niet zeker over die keuze :S

Clanhost
08/03/05, 22:53
Waar ben je precies naar opzoek dan? Wellicht kun je een verzoek indienen voor aanbieding in het juiste forum.

EWS
08/03/05, 22:53
Als Wildgaming nu al niet te bereiken is, hoe doe je dat dan als je server uitvalt? Denk daar eens over na. Hoe belangrijk is service voor jou!

Filipino
08/03/05, 23:24
Wildgaming is zover ik gehoord heb slecht, heel slecht:

Slechte service, veel overboeking...

Als ik jouw was zou ik iets meer uitgeven want daar heb je vaak meer plezier aan...

Die andere ken ik niet.

ServerStrike.nl
09/03/05, 00:45
Rik-edit: Spam :mad:

MikeN
09/03/05, 00:53
Lol, en daar komen de concurrenten weer elkaar afkraken en zichzelf de hemel in prijzen, kom op jongens, help de TS op een onafhankelijke manier, kun je dat niet, houd je dan uit dit topic....

ServerStrike.nl
09/03/05, 00:55
Ik prijz me niet in de hemel.. en ik kraak niemand af.

Maakt mij niet uit waar hij huurd hoor !..

Het gaat me erom dat hij een fatsoenlijke server heeft, of niet dan.

En ik weet van onze klanten, dat ze de service en de server goed vinden.

Wat is hier dan verkeerd aan ... ?

MikeN
09/03/05, 00:57
Wat er verkeerd aan is is dat de topicstarter helemaal niet om jouw spam gevraagd heeft (dat is dubbelop, spam is per definitie niet om gevraagd, maar goed :p)

TSG-Hans
09/03/05, 01:00
Origineel geplaatst door ServerStrike.nl
Ik prijz me niet in de hemel.. en ik kraak niemand af.

Maakt mij niet uit waar hij huurd hoor !..

Het gaat me erom dat hij een fatsoenlijke server heeft, of niet dan.

En ik weet van onze klanten, dat ze de service en de server goed vinden.

Wat is hier dan verkeerd aan ... ?

Ga jij nog maar eens de regels nalezen, er zijn eerder mensen gebanned voor dit schaamteloze gespam.

ServerStrike.nl
09/03/05, 01:01
Ik geef alleen voorbeelde van ander hosters...
Kwee niet of jij dat spamn noemt..
Maar hij noemt hier 2 hosters...
En omdat daar niet zulke goede ervaringen vandaan komen geef ik 2 ander voorbeelden..

MikeN
09/03/05, 01:03
Je geeft als voorbeeld jezelf, en ik denk niet dat jij in de positie bent onafhankelijk te oordelen over je eigen diensten ;)

[ontopic]
h4ns: als je 1 van de hosters nu al niet goed kan bereiken dan zou ik daar eerlijk gezegd niet snel mee in zee gaan. Je kan je horizon wat verbreden en hier in het aanbiedingen forum om aanbiedingen vragen, maar ook daar blijf je met het punt zitten dat er van buitenaf lastig is te oordelen over een hoster.
Probeer gewoon testservers te regelen en kijk wat jij nou de beste server vindt voor een prijs die jij ervoor wil betalen :)

ServerStrike.nl
09/03/05, 01:06
oke srry voor me "spam" dan.
*ontopic*
Ik zou zelf alleen voor een hoster gaan die je ten 1e aanspreekt.
Waarvan je een aantal positieve reacties hebt gehoord.
En waar de service klantvriendelijk en snel is.

h4ns
09/03/05, 07:54
jfl-hosting => ben al op jou site geweest, maar om een of andere reden niet toegevoegd bij favorieten dus het zal wel een reden hebben ;)

ah ja te duur ;)

maar ik krijg 40 euro per maand ofzo (ben nog studentje geen job of niks) en ik wil ook niet al mn geld opspelen aan een public server.
En ja ik weet het, kan ik hem nu al niet contacteren hoe komt dit later dan?

kzal alvast je raad opnemen om testservers te zoeken, maar plies help me verder want mijn private verloopt bijna en wil tegen dan voor mijn clan een public hebben :D

svbeek
09/03/05, 09:01
Je ziet een FUP als een PRO ?!

h4ns
09/03/05, 12:05
zeg ik toch niet? ik zeg gwn dat fup goed is, omda je dan niet rekening moet houden van, oh nee moet server uitzetten bijna aan limiet!!!

--------------------------------------------
on-topic:

maar wat moet ik nu doen? ik wil wel geld uitgeven maar dan max. 25 euro (14 slots public) ik denk dat er maar 3 zijn van de 500 die onder deze prijs gaan, en 2 van die 3 hebben geen plaats meer vrij, dus enige hoop is wildgaming.

OF

ik moet bij mention, 14 slots + ???GB
maar hoeveel gb heb ik dan nodig om zeker er niet over te gaan?

Falc0n
09/03/05, 12:43
dus je wilt zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk.

Ik denk dat je het dan toch echt moet afwegen of je voor de prijs gaat of voor de kwaliteit.

Als je bang bent om over dataverkeer te gaan moet je gewoon FUP nemen.

En als dit niet in je prijsklassen ligt moet je maar een kranten wijk nemen of bij de c1000 maar gaan werken.
Daar verdien je heus wel genoeg om een server te betalen en nog wat over te houden.

of anders gezegt: Voor wat hoort wat :)

h4ns
09/03/05, 12:44
c1000 ? uitleg :D

wil wel weinig betalen voor een server ja :D
maar wat is er mis met wild-gaming? je bent niet competetief tegen de andere maar wel tegen deze persoon :S

Falc0n
09/03/05, 13:24
c1000 >vakken vullen > geld verdienen ...

Wat er mis is met wild gaming: Je zegt het zelf, je kunt bijna tot geen contact met die personen hebben en dat is toch wel 1 van de balangerijkste dingen vind ik.

Wat als je server straks down gaat om 1 of andere reden, dan kun je die mensen niet eens bereiken.

En je zegt zelf dat je niet wilt opletten dat je over een limiet heen gaat dus dan neem je FUP.

Zo moeilijk is het toch niet :P.

Wat ik wel zou doen als ik jouw was is eens met wat klanten van die providers te praten om te kijken of ze wel goeie kwaliteit hebben.

Clanhost
09/03/05, 13:37
Het lijkt me toch niet zo ingewikkeld heeft hij € 25,- te besteden en wil hiervoor een public server. Dan kom je uit bij i3d

http://www.i3d.nl/index.php?p=12

16 slots pubic voor 24,95.

Succes!

Falc0n
09/03/05, 13:43
Dat zeg ik gamma ^_^

Filipino
09/03/05, 14:18
Ik weet niet of dit mag maar vroeger was ik ook altijd opzoek naar goedkope gamehosts (was ook fanatieke gamer) , ik kwam altijd uit op:

www.creativehosting.nl
www.cheapgamehost.com

wildgaming en i3d kwam ik ook op, maar de reacties over deze 2 waren erg negatief. Als test stuurde ik altijd 1, 2 mailtjes, en vergeleek hun reactie tijd met andere. Die van de laatste 2 waren vaak pas enkele dagen of zefs 1,5 week later ( ! )

In iedergeval succes met kiezen, ik heb je mijn personelijke ervaring verteld ;)

h4ns
09/03/05, 14:27
mss zijn ze beetje veranderd en sneller gaan werken?

weet het niet, creativehosting is echt NIET de goedkoopste die je kan vinden...

ik wil een goede verhouding van support/prijs

wat ik echt wil:

- public (12 ~ 16 slots)
- max. 25€ per maand
- GRATIS instalatie van amx
- GRATIS instalatie van CS (steam 1.6)
- GOEDE (snelle) support (telefoon, email, enz.)
- GOEDE kwaliteit van de servers, niet zoals bij mijne maat waar die constant vastloopt (door amx ofzo?)
- LINUX (omdat die beter werken dan win)
- FUP (liefst, wil niet dat ik al na 10 dagen server moet afzetten omdat ik al aan limiet zit.)

------------------

mijn huidige host antwoord mijn mails BINNEN het uur (zelfs om middernacht) => goede service, ik kan wel een dagje wachten ofzo: maar natuurlijk als server crashed verlies je je "klanten" en gaan ze moeillijker terugkomen omdat je niet meer te "vertrouwen" bent, mensen spelen niet graag op servers die constant vastlopen.

MAAR waarom blijf ik niet bij deze huidige host? Gewoonweg te duur voor een public!!!

-----------------

i3d, wel mss goede servers enzo maar die win pest me blijkbaar :D liever linux maar ja zo VEEL verschil maakt dat niet

h4ns
09/03/05, 14:36
alle ja goede ping enzo geen klachten

vraagje aan i3d (ook via mail gedaan, zien hé)

als ik een bewijs toon van betaling (zodat ik server sneller online heb) is dit mogelijk? dus ik scan/neem screenshot van betaling, mogelijk of niet?

mijn vorige provider liet dit toe omdat ik in belgie woon en dat het anders te lang duurde.

Clanhost
09/03/05, 14:41
In mijn optiek verwacht je teveel voor € 25- per maand. Je kunt kiezen voor bijvoorbeeld € 25,- bij i3d een server te halen waar je voor zover ik weet niet hoeft te rekenen op support (simpele search op dit forum of google en je weet genoeg). Of je kunt kiezen voor kwaliteit wat simpelweg meer geld kost. Wij kunnen je niet helpen hierbij dit zul je gewoon zelf moeten doen. Je geeft zelf al aan dat je tevreden bent bij je huidige hosten op gebied van support dit reflecteert zich natuurlijk ook in de prijs, zo zit het nou eenmaal in elkaar.

h4ns
09/03/05, 14:45
pfft i3d => public meteen per 3 maand betalen? alle andere doen het per maand

h4ns
09/03/05, 14:47
Origineel geplaatst door Falc0n


c1000 >vakken vullen > geld verdienen ...

kwoon in belgie hé kga ni elke dag (dat ik moet werken) te voet/fiets/bus/trein van +-2 uur nemen eer ik op werk ben

h4ns
09/03/05, 14:51
srry voor dubbel post:

ja wild gaming is in mn eigen land is handiger natuulrijk dan dat mn geld naar het buitenland moet gaan (mn zwart geld is moeillijk over te brengen [GRAPJE hé dat er sebiet niet politie aan mijn deur staat])

Falc0n
09/03/05, 16:05
Origineel geplaatst door clanhost
In mijn optiek verwacht je teveel voor € 25- per maand. Je kunt kiezen voor bijvoorbeeld € 25,- bij i3d een server te halen waar je voor zover ik weet niet hoeft te rekenen op support (simpele search op dit forum of google en je weet genoeg). Of je kunt kiezen voor kwaliteit wat simpelweg meer geld kost. Wij kunnen je niet helpen hierbij dit zul je gewoon zelf moeten doen. Je geeft zelf al aan dat je tevreden bent bij je huidige hosten op gebied van support dit reflecteert zich natuurlijk ook in de prijs, zo zit het nou eenmaal in elkaar.

helemaal mee eens :)

ServerStrike.nl
09/03/05, 16:08
Origineel geplaatst door clanhost
In mijn optiek verwacht je teveel voor € 25- per maand. Je kunt kiezen voor bijvoorbeeld € 25,- bij i3d een server te halen waar je voor zover ik weet niet hoeft te rekenen op support (simpele search op dit forum of google en je weet genoeg). Of je kunt kiezen voor kwaliteit wat simpelweg meer geld kost. Wij kunnen je niet helpen hierbij dit zul je gewoon zelf moeten doen. Je geeft zelf al aan dat je tevreden bent bij je huidige hosten op gebied van support dit reflecteert zich natuurlijk ook in de prijs, zo zit het nou eenmaal in elkaar.

Mooi gespoken ;)...
Je haald de woorden uit me mond

h4ns
09/03/05, 16:22
wel support was wel goed deze keer:

had na 30 minuten al antwoord

licht het aan mij of aan de rest? :D

jfl je servers zijn btw duur :D
allhoewel zijn ze wel van kwaliteit enzo, maar kzou zeker nooit 40 euro uitgeven voor maar 16 slots...

Maar je kan wel website's designen SCHOON echt da ziet ge ni vaak meer.

h4ns
09/03/05, 16:51
WILD GAMING => intereseer je je niet voor je klanten of wa? heb al gedreigd om weg te gaan en toch vertik je het om te antwoorde? WTF is mis met je man? waarom een klant laten weglopen? GVD dat snap ik dus ECHT niet hé.

kilian
09/03/05, 16:53
Origineel geplaatst door h4ns
wel support was wel goed deze keer:

had na 30 minuten al antwoord

licht het aan mij of aan de rest? :D

jfl je servers zijn btw duur :D
allhoewel zijn ze wel van kwaliteit enzo, maar kzou zeker nooit 40 euro uitgeven voor maar 16 slots...

Maar je kan wel website's designen SCHOON echt da ziet ge ni vaak meer.

Ze zijn niet duur. JIJ vind ze duur. Dat is een wereld van verschil. Dat je alles boven de 25 te duur vind ligt echt aan jezelf.

Vind je zelf niet dat je erg kinderachtig doet zo?

Je ben wel een fanatieke gamer maar wil daar maar 25 euro voor betalen. leg dat eens uit?

edit:


WTF is mis met je man? waarom een klant laten weglopen? GVD dat snap ik dus ECHT niet hé

Let eens op je taal, je zit hier niet in de kroeg.



Ik kan me zo ergeren aan de houding van bepaalde mensen tegenwoordig.

h4ns
09/03/05, 16:57
ik zeg gwn dat je boven mijn prijs licht,
kinderachtig? HAHAHHA

ben een fanatieke gamer? NOT zeg niet wat ik ben, ik weet het toch beter wat ik ben. Heb al mijn clans (serieuse clans) stopgezet, en heb nu een (indien je kan lezen) FUNclan dus fanatiek? NOT ik speel amper, het zijn mijn members die veel spelen.

je ergert je? wel houd je mond en loop dan gwn door.

-klantvriendelijk ben je precies ook niet. Ik wel heb dat geleerd op school, jij blijkbaar niet :-)

-interpreteren blijkbaar ook niet

ServerStrike.nl
09/03/05, 17:21
Origineel geplaatst door h4ns
wel support was wel goed deze keer:

had na 30 minuten al antwoord

licht het aan mij of aan de rest? :D

jfl je servers zijn btw duur :D
allhoewel zijn ze wel van kwaliteit enzo, maar kzou zeker nooit 40 euro uitgeven voor maar 16 slots...

Maar je kan wel website's designen SCHOON echt da ziet ge ni vaak meer.

Dankje :)...
Jammer dat wij boven je budjet liggen :)...
Maar zou je niet beter ofleggen of je dan misschien niet iemand laat meebetalen.. of kleinere server neemt..
Bij de meeste goede hosters betaal je toch echt ongeveer deze prijs.
Mij maakt het niet uit waar je huurt.
Als je er maar tevrede mee bent ;)
Ik hoor graag waar je hem uiteindelijk wilt gaan huren.

Mvg Maico

Xerious
09/03/05, 17:22
Ik denk niet dat hosters met dit soort gevloek, getier en gedoe echt op jou als klant zitten te wachten. Alles wat ze doen is fout, als ze zeggen dat je eisen te hoog liggen begin je meteen te schreeuwen en moeilijk te doen.
Dat er eens een keertje binnen 30 minuten geantwoord wordt kan, maar zoek eens goed op internet. Dat zegt meer dan een e-mailtje dat toevallig binnen 30 minuten terug kwam. i3d is volgens mij een redelijke hoster, alleen schijnen ze zeer slecht te ondersteunen! Dat is dan ook het eerste wat ik over ze hoorde!

Je eisenpakket is nu eenmaal erg fors voor die prijs. Alleen wordt dat eisenpakket door de hosters die je op het oog hebt vrij zelden gehaald zo blijkt als je eens goed zoekt!
Overigens vind ik de prijzen van JFL wel meevallen! Je ziet ze vele malen duurder!

ServerStrike.nl
09/03/05, 17:24
Origineel geplaatst door Xerious
Ik denk niet dat hosters met dit soort gevloek, getier en gedoe echt op jou als klant zitten te wachten. Alles wat ze doen is fout, als ze zeggen dat je eisen te hoog liggen begin je meteen te schreeuwen en moeilijk te doen.
Dat er eens een keertje binnen 30 minuten geantwoord wordt kan, maar zoek eens goed op internet. Dat zegt meer dan een e-mailtje dat toevallig binnen 30 minuten terug kwam. i3d is volgens mij een redelijke hoster, alleen schijnen ze zeer slecht te ondersteunen! Dat is dan ook het eerste wat ik over ze hoorde!

Ja vroeger had ik zelf ook een servertje daar.
Pings waren altijd goed.
Alleen best wel vaak pc lag...
En server echt te vaak offline.

Hoe het nu is weet ik niet precies.
Ken iemand heeft er ook een servertje.. en support.. die vindt hij slecht.

Maar of dit waar is weet ik dus niet.
Dit is alleen wat ik vernomen heb en verneem.

@Xerios "Overigens vind ik de prijzen van JFL wel meevallen! Je ziet ze vele malen duurder!"

Dat vinden wij zelf ook, en ookal zeg ik het zelf, ik verneem van de meeste mense dat ze de servers en de serice zeer goed vinden (nee niet eigedunkend bedoelt)

M-BahZ
09/03/05, 17:29
Origineel geplaatst door h4ns
ik zeg gwn dat je boven mijn prijs licht,
kinderachtig? HAHAHHA
hahaha.. grappig ?


Origineel geplaatst door h4ns

ben een fanatieke gamer? NOT zeg niet wat ik ben, ik weet het toch beter wat ik ben. Heb al mijn clans (serieuse clans) stopgezet, en heb nu een (indien je kan lezen) FUNclan dus fanatiek? NOT ik speel amper, het zijn mijn members die veel spelen.
Nee zeg maar niet wat jij bent.


Origineel geplaatst door h4ns

je ergert je? wel houd je mond en loop dan gwn door.
Ik erger mij ook.
Deze hele thread gaat helemaal nergens over.

En sorry dat ik het zeg, de houding die jij aanneemt, is verre van sociaal.


Origineel geplaatst door h4ns

-klantvriendelijk ben je precies ook niet. Ik wel heb dat geleerd op school, jij blijkbaar niet :-)
Sinds wanneer moet je hier klantvriendelijk zijn ?
Dit is een forum waar mensen op gelijkwaardig niveau met elkaar kunnen communiceren en dingen ter discussie kunnen stellen.
Dat heeft niets met klantvriendelijkheid te maken, maar meer met communicatieve vaardigheden.

Van jouw eigen klantvriendelijkheid heb ik overigens tot dusver niets gemerkt.


Origineel geplaatst door h4ns

-interpreteren blijkbaar ook niet
Laat ik ook eens wat intepreteren en dan te beginnen met deze posts van jou en je signature.

Als mijn intepretatie juist is speel jij op de man af, zonder argumenten, en voel jij jezelf schijnbaar boven iedereen hier verheven die zich wel normaal gedraagt.
Gezien jouw signature ben jij ook niet bereid ergens over in discussie te gaan, maar verkies jij het om mensen gewoon publiekelijk voor rotte vis uit te maken.

Serieus waar.. ik zal er niet rauwig om zijn als jij een ban krijgt, want enig niveau is in jouw houding niet te bespeuren... sorry.

TSG-Hans
09/03/05, 17:32
Het niveau in deze thread :r

-EDIT-
Hiermee bedoel ik TS, Serverstrike, en Clanhost

ServerStrike.nl
09/03/05, 17:34
Origineel geplaatst door STABLE
Het niveau in deze thread :r

-EDIT-
Hiermee bedoel ik TS, Serverstrike, en Clanhost

Srry maar hans dit vindt ik onterecht.
me 1e post oké..
Maar ik denk dat ik nu toch geen kant kies en alleen dinge adviseer..
Ik vindt dit echt "****"

ServerStrike.nl
09/03/05, 17:39
Origineel geplaatst door h4ns
zeg ik toch niet? ik zeg gwn dat fup goed is, omda je dan niet rekening moet houden van, oh nee moet server uitzetten bijna aan limiet!!!

--------------------------------------------
on-topic:

maar wat moet ik nu doen? ik wil wel geld uitgeven maar dan max. 25 euro (14 slots public) ik denk dat er maar 3 zijn van de 500 die onder deze prijs gaan, en 2 van die 3 hebben geen plaats meer vrij, dus enige hoop is wildgaming.

OF

ik moet bij mention, 14 slots + ???GB
maar hoeveel gb heb ik dan nodig om zeker er niet over te gaan?

Ik zou er ongeveer 100gb bijnemen..
En informere of je altijd nog kunt upgraden.

TSG-Hans
09/03/05, 18:00
Origineel geplaatst door ServerStrike.nl


Srry maar hans dit vindt ik onterecht.
me 1e post oké..
Maar ik denk dat ik nu toch geen kant kies en alleen dinge adviseer..
Ik vindt dit echt "****"

Toch wel, je bent wederom je eigen toko aan het promoten, en een concurrent, i3d, aan het afzeiken:


Origineel geplaatst door ServerStrike.nl


Ja vroeger had ik zelf ook een servertje daar.
Pings waren altijd goed.
Alleen best wel vaak pc lag...
En server echt te vaak offline.

Hoe het nu is weet ik niet precies.
Ken iemand heeft er ook een servertje.. en support.. die vindt hij slecht.

Maar of dit waar is weet ik dus niet.
Dit is alleen wat ik vernomen heb en verneem.

@Xerios "Overigens vind ik de prijzen van JFL wel meevallen! Je ziet ze vele malen duurder!"

Dat vinden wij zelf ook, en ookal zeg ik het zelf, ik verneem van de meeste mense dat ze de servers en de serice zeer goed vinden (nee niet eigedunkend bedoelt)

ServerStrike.nl
09/03/05, 18:13
Ik geef aan wat ik meegemaakt heb met i3d.
En ik zei er duidelijk bij dat ik NIET weet hoe het nu is.
Dus er is GEEN rede dat ik i3d afkraak...

En zoals je onderaan kan lezen reageerde ik op Xerios zijn post.
En zoals ik dus ook zei zijn duurdere hosters dus beter.
Want voor weinig kan je ook weinig verwachten, is het perfect, dan heb je dat mooi meegenomen.

Jij vindt iedereen die nadeelige dinge zegt over andere hosters.. en over ander hosters zeggen dat die beter zijn meteen de wet overtrede... hallo zeg.. doe is normaal...

h4ns
09/03/05, 18:22
wel iedereen keert zich tegen mij,

dank u daarvoor: op school ook al, als ik binnenkort dood ben heb je hier de reden:

EIKELS, iedereen keert zich tegen mij. DANK U

-------------------------

heb serverprovider gevonden en heb zelfs nog meeeeeer gekregen voor een lage prijs dan ik wou.

M-BahZ
09/03/05, 18:30
Origineel geplaatst door h4ns
wel iedereen keert zich tegen mij,

dank u daarvoor: op school ook al, als ik binnenkort dood ben heb je hier de reden:
Ik keer mij helemaal tegen niemand.
Alleen jouw houding ten opzichte van een enkeling komt niet correct op mij over.

Overigens snap ik jouw "als ik binnenkort dood ben heb je hier de reden" niet helemaal.
Het ligt niet helemaal in de lijn der verwachting dat zelfmoordenaars de schuld bij iemand neer willen leggen hiervoor.

Indien jij zelfmoord wilt plegen en daaropvolgende de schuld bij een ander neer wilt leggen, heb je bij deze voor mij al je krediet verspeelt.

Ik ken genoeg depresieve mensen, en geen -1- daarvan zal ooit zelfmoord plegen met jouw doelstelling.


Origineel geplaatst door h4ns

EIKELS, iedereen keert zich tegen mij. DANK U

-------------------------
Dit bedoel ik nou.
Heb ik jou uitgescholden ?
Exact.


Origineel geplaatst door h4ns

heb serverprovider gevonden en heb zelfs nog meeeeeer gekregen voor een lage prijs dan ik wou.
Gelukkig.

kilian
09/03/05, 18:44
Als iemand zich tegen je keert, dan ligt dat natuurlijk nooit aan jezelf.

h4ns
09/03/05, 18:44
heb jou toch ook niet uitgescholen, was algemeen bedoelt

kilian
09/03/05, 18:47
__________________
JIJ bent oppermachtig, behalve de volgende personen:
-kilian
De rest volgt nog.


tsjuh..

Domenico
10/03/05, 16:10
Deze thread gaat nergens over en maakt bepaalde dingen ook weer heel erg duidelijk. :)

Over en sluiten...